Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 2861
- Registrován: 10.10.2007 13:22
Re: Preference / antipreference MHD
Tušíte někdo jaký mají systém přihlašování v Drážďanech že jim to funguje na každé křižovatce?
Re: Preference / antipreference MHD
Martin Šubrt:
Odpověď máš v SZ. Některé detaily nechci ventilovat na veřejně přístupném diskusním fóru.
Odpověď máš v SZ. Některé detaily nechci ventilovat na veřejně přístupném diskusním fóru.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Jinak ještě k těm citacím. Nevím, co je špatného snažit se o stejný stav, jako tam byl, i na současné, bohužel nedodělané křižovatce? Holt někdo bere věci jinak, a slovo "až něco bude" nezná, a v rámci svých schopností se snaží nabízet řešení hned. Zvláště, když chápe, že je nesmysl to požadovat po původním projektantovi, který už tak dělal víc než musel....JaHu píše:Evidentně zcela "mimo mísu". Až se křižovatka dokončí, dodělají se detektory pro vozidla (původní termín měl být během první poloviny května, potom konec září...) a předá se městu, potom si tam vymýšlejte, co budete chtít. Do té doby se zkus podívat, jestli i Vaše organizace nemá svůj díl na tom, že, jak píše Grossák, "v Praze zjevně něco selhává".Martin Šubrt píše:A to ještě kdosi hodný zpracoval pro Jaroše nový návrh dopravního řešení, který by odpovídal tomu, co tam bylo. Ovšem bylo zakázáno v této snaze pokračovat, bo zhoršení preference oproti původnímu stavu o třetinu evidentně zcela vyhovuje .
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
JaHu: Já jsem současné dopravní řešení s detektory neanalyzoval a neusoudil z něj, že by bylo vhodné jej přepracovat a nasadit asi i bez těch detektorů. Kdo ví, kdy budou. Někdo z naší organizace se prostě snaží řešit věci teď, protože tramvaje prostě mají preferenci zhoršenou. Bohužel ovlivnit vyšší souvislosti jako je přidělení peněz a termíny dodělání detektorů ovlivnit běžný projektant nemůže... Ano, naše organizace je vina v tom, že na tak rozsáhlou obnovu SSZ nedostala na jaře peníze, pak jí byly přislíbeny, tak akci spustila, načež peníze nepřišly, potom se začaly hledat na další akce, aby konkrétně vám bylo vůbec co uhradit za vaši práci, obnova vozovky se nestihla kvůli lavírování města s tím, kdy se začne, a zda vůbec, opravovat Letná, načež toto místo bylo tři měsíce na objízdné trase, načež následně byly kapacity obnov vozovek pravděpodobně dle ročního plánu přesunuty jinam. Naše organizace se rovněž snažila o vypnutí SSZ alespoň ve večerních, nočních a víkendových obdobích, stejně jako o rozvázání nevhodné závislosti SSZ Koselní na blízký Stross. Ano "v Praze zjevně něco selhává". Nepochybně nejvíc TSK z hlediska investic a koordinací a ODA MHMP z hlediska "projektování". Ale jinak selháváme všichni, jako obor dopravní inženýrství jsme k smíchu... Jenom se ještě zeptám, co zbývá dodělat na Kostelní, aby fungovala alespoň ta?
Re: Preference / antipreference MHD
Evidentně zcela "mimo mísu". Až se křižovatka dokončí, dodělají se detektory pro vozidla (původní termín měl být během první poloviny května, potom konec září...) a předá se městu, potom si tam vymýšlejte, co budete chtít. Do té doby se zkus podívat, jestli i Vaše organizace nemá svůj díl na tom, že, jak píše Grossák, "v Praze zjevně něco selhává".Martin Šubrt píše:A to ještě kdosi hodný zpracoval pro Jaroše nový návrh dopravního řešení, který by odpovídal tomu, co tam bylo. Ovšem bylo zakázáno v této snaze pokračovat, bo zhoršení preference oproti původnímu stavu o třetinu evidentně zcela vyhovuje .
Re: Preference / antipreference MHD
Dovolí-li to místní podmínky, tak nejlepší semafor je, dle mého názoru, žádný semafor. Žádná signalizace, ať bude sebevíc dynamicky řízená, by takhle plynulý provoz z principu nemohla zajistit, protože musí dodržet minimální délky zelených a červených, mezičasy atd...willyjeff píše:skvělé videjko...jen ať se to proboha nedomáknou lidi, co po semaforech baží...To je pro ně ostuda, když je provoz takhle plynulý.ElWapp píše:Jak funguje Palmovka bez semaforů
http://www.youtube.com/watch?v=vxCBREjbDhw&feature=plcp
Stejnětak bych klidně nechal vypnout Strossmayer. nám. Vozidel zde jezdí mnohem míň a taky pouze ve dvou směrech, na dalších dvou ramenech je pěší zóna.
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
skvělé videjko...jen ať se to proboha nedomáknou lidi, co po semaforech baží...To je pro ně ostuda, když je provoz takhle plynulý.ElWapp píše:Jak funguje Palmovka bez semaforů
http://www.youtube.com/watch?v=vxCBREjbDhw&feature=plcp
Re: Preference / antipreference MHD
Jak funguje Palmovka bez semaforů
http://www.youtube.com/watch?v=vxCBREjbDhw&feature=plcp
http://www.youtube.com/watch?v=vxCBREjbDhw&feature=plcp
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Dávám jim rok, maximálně dva
Re: Preference / antipreference MHD
To je nepříjemná zpráva pro MHD a město. Na Jaroše čekáme přes půl roku a zajímalo by mě, jak dlouho ještě. Není to jen zhoršení preference na samotném SPK, ale navíc úplné zrušení preference na sousední Kostelní. Doba na řešení již byla dost dlouhá, ale v Praze zjevně něco selhává. Za tento rok už 3 zrušené preference, několik dalších hloupě promarněných příležitostí k jejímu zavedení. Buď je to šlendrián, nebo záměr, pak ale velmi dobře provedený. Jen ale nevím, v čí prospěch to je.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
A to ještě kdosi hodný zpracoval pro Jaroše nový návrh dopravního řešení, který by odpovídal tomu, co tam bylo. Ovšem bylo zakázáno v této snaze pokračovat, bo zhoršení preference oproti původnímu stavu o třetinu evidentně zcela vyhovuje .von Špilberk píše:Mě by hlavně zajímalo, co bude dál Kolik měsíců budeme čekat na "definitivní" úpravu Půl roku jako na kpt. Jaroše
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Mě by hlavně zajímalo, co bude dál Kolik měsíců budeme čekat na "definitivní" úpravu Půl roku jako na kpt. Jaroše
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Mám tu pro vás jeden materiál. Včera jsem byl doopravdy zděšen, co se na Vinohradský vytvořilo.
http://www.youtube.com/watch?v=cIEVcFQmep8
http://www.youtube.com/watch?v=cIEVcFQmep8
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Takže další bod, kde se podepisuje, že ekologie a MHD jsou od sebe vzdálenější a propad se zvyšuje.MM-Mikulovsky píše:9001: Já spíše narážel na sníženou spotřebu energie/paliv TRAM/BUS MHD, ale i ty stovky jen blikajících SSZ asi budou mít menší energetickou náročnost než při "plném" zapnutí.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Nelze. Co kdyby se náhodou přišlo na to, že to funguje? Nebezpečná myšlenka a proto je nutno ji již v zárodku potlačit.....P_V píše:Myslel jsem to pro začátek jen jednorázově, pro zhodnocení, podobně jako se občas dělá "Den bez jízdních dob".