Preference / antipreference MHD

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
gabuliatko
Uživatel
Příspěvky: 2861
Registrován: 10.10.2007 13:22

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od gabuliatko » 10.11.2012 23:01

Tušíte někdo jaký mají systém přihlašování v Drážďanech že jim to funguje na každé křižovatce?

JaHu
Uživatel
Příspěvky: 224
Registrován: 17.5.2006 8:58

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od JaHu » 10.11.2012 20:06

Martin Šubrt:
Odpověď máš v SZ. Některé detaily nechci ventilovat na veřejně přístupném diskusním fóru.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Martin Šubrt » 10.11.2012 14:02

JaHu píše:
Martin Šubrt píše:A to ještě kdosi hodný zpracoval pro Jaroše nový návrh dopravního řešení, který by odpovídal tomu, co tam bylo. Ovšem bylo zakázáno v této snaze pokračovat, bo zhoršení preference oproti původnímu stavu o třetinu evidentně zcela vyhovuje ;-).
Evidentně zcela "mimo mísu". Až se křižovatka dokončí, dodělají se detektory pro vozidla (původní termín měl být během první poloviny května, potom konec září...) a předá se městu, potom si tam vymýšlejte, co budete chtít. Do té doby se zkus podívat, jestli i Vaše organizace nemá svůj díl na tom, že, jak píše Grossák, "v Praze zjevně něco selhává".
Jinak ještě k těm citacím. Nevím, co je špatného snažit se o stejný stav, jako tam byl, i na současné, bohužel nedodělané křižovatce? Holt někdo bere věci jinak, a slovo "až něco bude" nezná, a v rámci svých schopností se snaží nabízet řešení hned. Zvláště, když chápe, že je nesmysl to požadovat po původním projektantovi, který už tak dělal víc než musel....

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Martin Šubrt » 10.11.2012 13:47

JaHu: Já jsem současné dopravní řešení s detektory neanalyzoval a neusoudil z něj, že by bylo vhodné jej přepracovat a nasadit asi i bez těch detektorů. Kdo ví, kdy budou. Někdo z naší organizace se prostě snaží řešit věci teď, protože tramvaje prostě mají preferenci zhoršenou. Bohužel ovlivnit vyšší souvislosti jako je přidělení peněz a termíny dodělání detektorů ovlivnit běžný projektant nemůže... Ano, naše organizace je vina v tom, že na tak rozsáhlou obnovu SSZ nedostala na jaře peníze, pak jí byly přislíbeny, tak akci spustila, načež peníze nepřišly, potom se začaly hledat na další akce, aby konkrétně vám bylo vůbec co uhradit za vaši práci, obnova vozovky se nestihla kvůli lavírování města s tím, kdy se začne, a zda vůbec, opravovat Letná, načež toto místo bylo tři měsíce na objízdné trase, načež následně byly kapacity obnov vozovek pravděpodobně dle ročního plánu přesunuty jinam. Naše organizace se rovněž snažila o vypnutí SSZ alespoň ve večerních, nočních a víkendových obdobích, stejně jako o rozvázání nevhodné závislosti SSZ Koselní na blízký Stross. Ano "v Praze zjevně něco selhává". Nepochybně nejvíc TSK z hlediska investic a koordinací a ODA MHMP z hlediska "projektování". Ale jinak selháváme všichni, jako obor dopravní inženýrství jsme k smíchu... Jenom se ještě zeptám, co zbývá dodělat na Kostelní, aby fungovala alespoň ta?

JaHu
Uživatel
Příspěvky: 224
Registrován: 17.5.2006 8:58

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od JaHu » 10.11.2012 12:15

Martin Šubrt píše:A to ještě kdosi hodný zpracoval pro Jaroše nový návrh dopravního řešení, který by odpovídal tomu, co tam bylo. Ovšem bylo zakázáno v této snaze pokračovat, bo zhoršení preference oproti původnímu stavu o třetinu evidentně zcela vyhovuje ;-).
Evidentně zcela "mimo mísu". Až se křižovatka dokončí, dodělají se detektory pro vozidla (původní termín měl být během první poloviny května, potom konec září...) a předá se městu, potom si tam vymýšlejte, co budete chtít. Do té doby se zkus podívat, jestli i Vaše organizace nemá svůj díl na tom, že, jak píše Grossák, "v Praze zjevně něco selhává".

JaHu
Uživatel
Příspěvky: 224
Registrován: 17.5.2006 8:58

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od JaHu » 10.11.2012 12:06

willyjeff píše:
ElWapp píše:Jak funguje Palmovka bez semaforů
http://www.youtube.com/watch?v=vxCBREjbDhw&feature=plcp
=D> skvělé videjko...jen ať se to proboha nedomáknou lidi, co po semaforech baží...To je pro ně ostuda, když je provoz takhle plynulý.
Dovolí-li to místní podmínky, tak nejlepší semafor je, dle mého názoru, žádný semafor. Žádná signalizace, ať bude sebevíc dynamicky řízená, by takhle plynulý provoz z principu nemohla zajistit, protože musí dodržet minimální délky zelených a červených, mezičasy atd...
Stejnětak bych klidně nechal vypnout Strossmayer. nám. Vozidel zde jezdí mnohem míň a taky pouze ve dvou směrech, na dalších dvou ramenech je pěší zóna.

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od willyjeff » 10.11.2012 9:53

ElWapp píše:Jak funguje Palmovka bez semaforů
http://www.youtube.com/watch?v=vxCBREjbDhw&feature=plcp
=D> skvělé videjko...jen ať se to proboha nedomáknou lidi, co po semaforech baží...To je pro ně ostuda, když je provoz takhle plynulý.

ElWapp
Uživatel
Příspěvky: 542
Registrován: 14.5.2009 19:29

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od ElWapp » 10.11.2012 8:54


Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Martin Šubrt » 09.11.2012 18:55

Dávám jim rok, maximálně dva :lol:

Grossák
Uživatel
Příspěvky: 682
Registrován: 16.11.2003 3:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Grossák » 09.11.2012 18:30

To je nepříjemná zpráva pro MHD a město. Na Jaroše čekáme přes půl roku a zajímalo by mě, jak dlouho ještě. Není to jen zhoršení preference na samotném SPK, ale navíc úplné zrušení preference na sousední Kostelní. Doba na řešení již byla dost dlouhá, ale v Praze zjevně něco selhává. Za tento rok už 3 zrušené preference, několik dalších hloupě promarněných příležitostí k jejímu zavedení. Buď je to šlendrián, nebo záměr, pak ale velmi dobře provedený. Jen ale nevím, v čí prospěch to je.

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Martin Šubrt » 09.11.2012 12:12

von Špilberk píše:Mě by hlavně zajímalo, co bude dál :?: Kolik měsíců budeme čekat na "definitivní" úpravu :?: Půl roku jako na kpt. Jaroše :?:
A to ještě kdosi hodný zpracoval pro Jaroše nový návrh dopravního řešení, který by odpovídal tomu, co tam bylo. Ovšem bylo zakázáno v této snaze pokračovat, bo zhoršení preference oproti původnímu stavu o třetinu evidentně zcela vyhovuje ;-).

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4464
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od von Špilberk » 09.11.2012 10:57

Mě by hlavně zajímalo, co bude dál :?: Kolik měsíců budeme čekat na "definitivní" úpravu :?: Půl roku jako na kpt. Jaroše :?:

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od willyjeff » 09.11.2012 10:17

Mám tu pro vás jeden materiál. Včera jsem byl doopravdy zděšen, co se na Vinohradský vytvořilo.

http://www.youtube.com/watch?v=cIEVcFQmep8

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10210
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 04.11.2012 19:26

MM-Mikulovsky píše:9001: Já spíše narážel na sníženou spotřebu energie/paliv TRAM/BUS MHD, ale i ty stovky jen blikajících SSZ asi budou mít menší energetickou náročnost než při "plném" zapnutí.
Takže další bod, kde se podepisuje, že ekologie a MHD jsou od sebe vzdálenější a propad se zvyšuje.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobik » 04.11.2012 15:58

P_V píše:Myslel jsem to pro začátek jen jednorázově, pro zhodnocení, podobně jako se občas dělá "Den bez jízdních dob".
Nelze. Co kdyby se náhodou přišlo na to, že to funguje? Nebezpečná myšlenka a proto je nutno ji již v zárodku potlačit..... 8-) :lol:

Odpovědět