Preference / antipreference MHD

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod mart337 v 21.5.2018 10:59

XSC napsal:
Bobik napsal:Z Libeňáku na Balabenku. Coby propojka. To jsou ty "stoletý" plány na vnitřní okruh Magistrála - Rohanské Nábř. - Balabenka - Libní nahoru k dálnici. Dodneška je ten uzel U Kříže nedostavěnej a už 20 let tam trčí půlka nájezdu, resp. sjezdu.
Kdyby se jelo podle "stoletých" plánů, tak se prostě udělá 4 proudovka povrchově ulicí Na Žertvách a přes bývalé nádraží se protáhne rovnou na Rohanské nábřeží (mimochodem pěkně blbý název pro ulici, ze které je to k Vltavě na větší části přes 250m).


No ono to podle těch plánů nakonec tak vypadá. jeden tunel je tam zahloubenej v úrovni zastávky Libeňský most a ten se pak za Voctářovou rošiřuje - spojuje s navazujícím tunelem směr Palmovka, Na Žertvách a pak se vynoří na povrch před Čuprovou. Tam to bude zajímavě nacpat.
Co se týká Letné, tam je podle mne rozdíl v tom, že je tam daleko víc frekventovaná doprava - od Hradčanské, od Evropské, Letenský tunel a Veletržní. V Holešovicích je to klidnější. A hlavně v Holešovicích Vám bude jezdit tram ulicí Komunardů a to je celkem blízko. Na Letné nebylo nic. Případný nový most by pak byl plus navíc. Akorát mne překvapilo, že je plánován proti Urxové.
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod 9001 v 21.5.2018 9:23

Bobik napsal:
9001 napsal:...tak Letná se taky obešla skoro 2 roky bez tramvají a svět se nezbořil...
Jenže Letná měla NAD a vpodstatě přímou, což tady udělat nejde. A stejně to bylo peklo, Letenské nám - Hradčanská se jezdila hodinu i dýl, pod půlhodiny to přes den v zásadě nešlo, takže naprostý žrout vozů a naprostá nespolehlivost NAD. Ti zdravější to raději chodili pěšky, zbytek měl smůlu. Objet nebylo kudy, Letná zasekaná, nábřeží zasekaný a vzít to na Vltavskou C+A via Hradčanská/Kulaťák vyšlo úplně stejně, jako skákat v koloně, člověk si nepomohl...


Bylo to na hoxxxx, ale přežilo se to. Otázka je kolik by provizorium stálo... Jak se ukázalo to LV udělat rozumně jde...

Ale s tím jak k tomu všichni přistupují tipuji, že jednoho krásného dne probudíme a bude to jak psal Von... Na mostě MP s cedulema a hotovo...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod P_V v 21.5.2018 9:18

Kdysi tam to nábřeží bylo blíž :-)
P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod XSC v 21.5.2018 9:11

Bobik napsal:Z Libeňáku na Balabenku. Coby propojka. To jsou ty "stoletý" plány na vnitřní okruh Magistrála - Rohanské Nábř. - Balabenka - Libní nahoru k dálnici. Dodneška je ten uzel U Kříže nedostavěnej a už 20 let tam trčí půlka nájezdu, resp. sjezdu.
Kdyby se jelo podle "stoletých" plánů, tak se prostě udělá 4 proudovka povrchově ulicí Na Žertvách a přes bývalé nádraží se protáhne rovnou na Rohanské nábřeží (mimochodem pěkně blbý název pro ulici, ze které je to k Vltavě na větší části přes 250m).
XSC
Uživatel
 
Založen: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod Bobik v 21.5.2018 5:28

9001 napsal:...tak Letná se taky obešla skoro 2 roky bez tramvají a svět se nezbořil...
Jenže Letná měla NAD a vpodstatě přímou, což tady udělat nejde. A stejně to bylo peklo, Letenské nám - Hradčanská se jezdila hodinu i dýl, pod půlhodiny to přes den v zásadě nešlo, takže naprostý žrout vozů a naprostá nespolehlivost NAD. Ti zdravější to raději chodili pěšky, zbytek měl smůlu. Objet nebylo kudy, Letná zasekaná, nábřeží zasekaný a vzít to na Vltavskou C+A via Hradčanská/Kulaťák vyšlo úplně stejně, jako skákat v koloně, člověk si nepomohl...
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod 9001 v 20.5.2018 22:30

Mart: Spíš by šlo o vytvoření další konečné, pokud bychom nechtěli převlíkání... Navíc pokud se ještě nacpala zastávka až k NKÚ, tak by to nemuselo být úplně marné a určitě by to bylo o něco zajímavější než 156.

K "dálnici". Metropolitní plán s ní počítá :devilsmokin a kolem Palmovky je opravdu tunel, ale severně od metra, takže by se to mělo minout s tím, že na Balabence mimoúrovnová křižovatka.

https://plan.app.iprpraha.cz/vykresy/
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod mart337 v 20.5.2018 21:50

Přesně tak, LV na tento stav je a podle mého ani není potřeba na tu jednu stanici - cca 250 m - zavádět tram na Maniny, ale stačil by ten autobus. Pokud by už byl hotový ten most, tak se dá po něm poslat autobus na Invalidovnu a Palmovku.

Jinak podle mne udělat tunel pod Palmovkou nejde - už je tam metro. Muselo by to jít hodně pod zem. A hlavně jak to na Balabence dostat nad zem, tam na to taky není místo. To je už hodně vousatý plán. Z Libeňáku se dá dostat jen na Voctářovu a pak vlevo směr Elsnicovo nám. a nebo vpravo k Rustonce a na Sokolovskou. Nebo ne?
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod 9001 v 20.5.2018 21:03

Bobik: Ale jak jsem psal, tak Letná se taky obešla skoro 2 roky bez tramvají a svět se nezbořil...

LV máme a není to extra tragédie...
https://pid.cz/vyluky/libensky-most-del ... -palmovka/

Jenom 1 ukončit na Maninách na přejezdu, 14 poslat Karlínem k 25, tím lze zrušit 24 a udělat 31 v trase Spojovací - Palmovka - Kobylisy.

A 6 poslat přes Hlávkův most a v kachnách taky na Maniny...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod Bobik v 20.5.2018 20:41

mart337 napsal:Jinak se zeptám, byla tady zmínka o tunelu pod Palmovkou. Odkud kam má vlastně případně vést?
Z Libeňáku na Balabenku. Coby propojka. To jsou ty "stoletý" plány na vnitřní okruh Magistrála - Rohanské Nábř. - Balabenka - Libní nahoru k dálnici. Dodneška je ten uzel U Kříže nedostavěnej a už 20 let tam trčí půlka nájezdu, resp. sjezdu.

Jinak NAD za Libeňák - jak už psal 9001 - kudy? Povltavskou? Blbost. A ač se to nezdá, tak ztráta Libeňáku docela zahejbe s LV. Pár týdnů se to vydržet dá, ale minimálně dva roky? A kdyby se nedejbože do toho ještě rozsypal Hlávkův most....
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod Karosák v 20.5.2018 20:26

Tak trošku k tématu pánové...

1) Botanická zahrada DC - nesvítí vn, občas problikne, ale spíš tma, neprodlužuje, nečeká, nedělá předvýběr, prostě nefunguje.

2) Milady Horákové x Badeniho od Chotkových sadů nefunguje vzdálený přihlašovák, ten hned za zast. Chotkovy sady ZC. U ambasády probíhají výkopové práce, takže dost možná došlo k poškození kabelu. Tram se navolí vždy až po zablokování ROV.

Hlášeno PDT.
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod 9001 v 20.5.2018 19:20

Mart: Pokud se to vezme z gruntu, tak NAD nebude... Minimálně po určitou dobu... Resp. Povltavskou to nemá smysl...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod mart337 v 20.5.2018 19:07

No a byl by to tak strašnej průšvih, kdyby jezdil mezi Holešovicema a Palmovkou místo tramvají NAD?
Ten pozemek je soukromej (patří k tomu věžáku), takže se musí město dohodnout na pronájmu, aby tam mohlo vůbec něco vybudovat. A další předpoklad je ten, že se taky bude muset vybudovat provizorium nad Voctářovou, neb ten most je taky v dezolátním stavu.

Jinak se zeptám, byla tady zmínka o tunelu pod Palmovkou. Odkud kam má vlastně případně vést?
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod 9001 v 20.5.2018 17:44

Bobik: A ono to jinde funguje perfektně? :D Nedělám si iluze, že náš politik bude jiný než jiný "západní"...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod Bobik v 20.5.2018 17:33

mart337 napsal:....a zprava je věžák a další budova.
Jo, přesně tam. Mezi Libeňákem a tím věžákem (oficiálně se to nazývá Lighthouse) je místo akorát na nějakej provizorní rámusák s lávkou pro pěší na boku. To se tam vejde.
mart337 napsal:...S tramvajemi se nepočítá, ani by se neměly jak dostat pak na Sokolovskou...
A to je přesně jeden z důvodů, proč je to jako náhrada Libeňáku k ničemu.
9001 napsal:Transparentní VŘ? Na první pohled krásná věc, ale realita pláče...
Jenže to není o VŘ jako takovém, ale o nastavených podmínkách. Proč to jinde fungovat může, ale u nás ne?
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod mart337 v 20.5.2018 17:20

Bobik napsal:
mart337 napsal:Provizorium není pořádně kam nacpat v blízkém okolí mostu...
Technicky je kam nacpat. Nejde to, resp. nechce se jen politicky.
mart337 napsal:Zatím by se mohl řešit nový most z Jateční, který by fungoval jako náhrada při následném řešení Libeňského mostu.
Bohužel nemohl, protože na Karlínský straně už moc není "kam s ním" (a tak, aby to i dávalo smysl už vůbec ne). Navíc než by se to projednalo a vyřešila všechna odvolání na odvolání, je to bohužel na dalších 20 let minimálně.

Nezlob se, ale provizorní most podle mne není kam nacpat. Hned vedle mostu máš zleva areál s bejvalým Tuzexem a zprava je věžák a další budova. A pak už je oblast Jateční, kde v zatáčce má být situován nový most směr Karlín. Ten most má být vyústěn v Karlíně proti škole. Pokud vím, jsou tam dvě, jedna na Lyčkově náměstí - tzn proti Urxově a druhá je za Invalidovnou, čili proti ulici U Invalidovny či Za Invalidovnou (střední školy na Karlínském náměstí nepočítám). Pozemky v této oblasti mezi řekou a Rohanským nábřežím patří městu, takže sem se dá most vyústit. S tramvajemi se nepočítá, ani by se neměly jak dostat pak na Sokolovskou, leda až u Invalidovny (směrem do města jsou pozemky mezi Sokolovskou a Rohanským nábřežím v soukromém vlastnictví. A byla by i zbytečná. I za současného stavu při problémech projedou tram Karlínem a přes nový most by mohl jezdit provizorně autobus. To by mělo stačit. Tahat tudy další tram trať je blbost, co by tam trvale jezdilo?
Uživatelský avatar
mart337
Uživatel
 
Založen: 21.8.2008 21:26

Další

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron