Jo jo, přesně popsáno, to člověk jen kroutí hlavou co dokáže někdo vymyslet. Bohužel takhle to tam chodí od spuštění a nikoho už to nezajímá. Hlavně že jsme si udělali další čárku za zbytečná světla, ať se kšefty hejbou že?Pepa píše:Želivského u metra ZC - stanicuju jako druhý, ten první mi sebere navolení do SSZ, do zastávky zespoda najíždí bus, zastaví před čočkama, jemu to padne a mě ne...přijíždí za ním tramvaj, říkám si, teď to bude ok, opět ji to padne a mě dolů ani prd... Nešlo by, aby padaly oba směry?
Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 7001
- Uživatel
- Příspěvky: 204
- Registrován: 30.8.2004 8:31
- Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...
Re: Preference / antipreference MHD
Re: Preference / antipreference MHD
Želivského u metra ZC - stanicuju jako druhý, ten první mi sebere navolení do SSZ, do zastávky zespoda najíždí bus, zastaví před čočkama, jemu to padne a mě ne...přijíždí za ním tramvaj, říkám si, teď to bude ok, opět ji to padne a mě dolů ani prd... Nešlo by, aby padaly oba směry?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Trojský most taky nechápu... Hlavně ideální místo na vlastní světla na odbočení a byl by klid...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Petrpes píše:..........
Tam kde potřebujeme vyklidit auta před tramvají, tak jim dáme červenou. A naopak kde se nám ***** na koleje až v X, tam jim dáme volno pod rozjetou tramvaj...
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
A u Letenského tunelu to pořád hází 17 od R03 na stůj před čumák...
Podotýkám že 50 od R03 k SSZ nás tam opravdu jezdit neučte!!! Pak se zase bude brečet v DP-K jak nám stoupá nehodovost
30 od vexle k SSZ se to nestíhá Zastávka, sekce, vexle, kolizní světla! Tam mám dát pedál na zem, 45 k sekci, 50 k R03, hamovat na 30, 50 k SSZ a když si nebouchnu opět do brzdy na 30... No jak u blbejch, ale koukal jsem že většina řadovejch šefců už na tuhle vynucenou hru přistoupila. Já si raději nechám utéct světla
No a na severním předmostí Trojského mostu SSZ samo o sobě kolizní situace vytváří, ostatně pár bum už jsme tam měli. Pustí to auta vlevo souběžně s tramvají a teprve když tramvaj světla míjí to dává na stůj autům a nechává volno pro tram. Čili když už je to zbytečné a pozdě
Naopak na Dělnické od Manin, kde by jsme potřebovali tu zelenou souběžně s volnem pro tramvaj to auta zastaví a tramvaj má minutu volno, ale čeká když je jediné auto v PP tramvaje, čili opět jak u blbejch.
Tam kde potřebujeme vyklidit auta před tramvají, tak jim dáme červenou. A naopak kde se nám ***** na koleje až v X, tam jim dáme volno pod rozjetou tramvaj...
Podotýkám že 50 od R03 k SSZ nás tam opravdu jezdit neučte!!! Pak se zase bude brečet v DP-K jak nám stoupá nehodovost
30 od vexle k SSZ se to nestíhá Zastávka, sekce, vexle, kolizní světla! Tam mám dát pedál na zem, 45 k sekci, 50 k R03, hamovat na 30, 50 k SSZ a když si nebouchnu opět do brzdy na 30... No jak u blbejch, ale koukal jsem že většina řadovejch šefců už na tuhle vynucenou hru přistoupila. Já si raději nechám utéct světla
No a na severním předmostí Trojského mostu SSZ samo o sobě kolizní situace vytváří, ostatně pár bum už jsme tam měli. Pustí to auta vlevo souběžně s tramvají a teprve když tramvaj světla míjí to dává na stůj autům a nechává volno pro tram. Čili když už je to zbytečné a pozdě
Naopak na Dělnické od Manin, kde by jsme potřebovali tu zelenou souběžně s volnem pro tramvaj to auta zastaví a tramvaj má minutu volno, ale čeká když je jediné auto v PP tramvaje, čili opět jak u blbejch.
Tam kde potřebujeme vyklidit auta před tramvají, tak jim dáme červenou. A naopak kde se nám ***** na koleje až v X, tam jim dáme volno pod rozjetou tramvaj...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Neorval je spíš nějaký bus? Od doby co tam je druhé parkovací místo pro Imperial je to tam pravidelně výživné...7001 píše:Která hlava otevřená sundala ty zrcadla u Imperialu? Dnes už tam bylo sjetí na trojúhelníku a muselo se couvat.
- 7001
- Uživatel
- Příspěvky: 204
- Registrován: 30.8.2004 8:31
- Bydliště: V bezpečné vzdálenosti od Prahy...
Re: Preference / antipreference MHD
Která hlava otevřená sundala ty zrcadla u Imperialu? Dnes už tam bylo sjetí na trojúhelníku a muselo se couvat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
1.)Já v USA nebyl, a ani mne to neláká, ale tam údajně SSZ pro chodce funguje i se všemi důsledky, tak jak píše JaHu
2.) Osobně se přikláním (kvůli 100% souhlasu s von Š):
a) doplnit zákon o provozu na PK o specifikaci "vozovka, je zpevněná část komunikace umožňující (v místě) povolenou podélnou jízdu silničních vozidel (jízdní pruhy) případně chůzi (zpevněné krajnice, pěší zóny)"
b) přes TRAM PÁSY zvýšené/snížené či jinak oddělené od vozovky = TY, KTERÉ TEDY JASNĚ (JIŽ I DNES) NEJSOU SOUČÁSTÍ VOZOVKY nemá být přecházení chodců řízeno uvedenou SSZ, protože je (díky jeho významu) protiprávní někdo by měl konečně na toto podad správní žalobu k soudu
2.) Osobně se přikláním (kvůli 100% souhlasu s von Š):
a) doplnit zákon o provozu na PK o specifikaci "vozovka, je zpevněná část komunikace umožňující (v místě) povolenou podélnou jízdu silničních vozidel (jízdní pruhy) případně chůzi (zpevněné krajnice, pěší zóny)"
b) přes TRAM PÁSY zvýšené/snížené či jinak oddělené od vozovky = TY, KTERÉ TEDY JASNĚ (JIŽ I DNES) NEJSOU SOUČÁSTÍ VOZOVKY nemá být přecházení chodců řízeno uvedenou SSZ, protože je (díky jeho významu) protiprávní někdo by měl konečně na toto podad správní žalobu k soudu
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
To už vidím:JaHu píše:Pokutu dostanu pouze v případě, kdy svým chováním někoho ohrozím, omezím, nebo dokonce zaviním nehodu.
1. jak se posoudí, že chodec omezil, ohrozil, protože chodci běžně skáčou před auta, tramvaje atd. auta brzdí, tramvaj jde na magnety a chodec má pocit, že ještě OK, že dost prostoru.
2. jak chodec, který způsobí nehodu (pád cestujícího v prudce brzdící tramvaji) a sám nebude vozidlem zachvácen, bude disciplinovaně čekat na policii, aby mohl dostat pokutu. Přejde na červenou, ukáže prostředníček a zmizí v houští.
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Jenže.... Když někde těm chodcům umožníme nechovat se jako "nemyslící, nesvéprávní pitomci" (například Malovanka, Strossmayerovo náměstí), tak spustí hysterický poplach, jak ta světla potřebují k životu. A pak chodí bez všech skrupulí na červenou....JaHu píše:Bobik píše:(...)Jsem pro to, aby byla chodecká světla pouze informativní (doporučující). V místech s dobrými rozhledovými poměry nemá smysl čekat před prázdnou křižovatkou, když uvidím, že v okruhu 100 m nic nepřijíždí. Pokud půjdu na červenou, bude to pouze na moji odpovědnost. Pokutu dostanu pouze v případě, kdy svým chováním někoho ohrozím, omezím, nebo dokonce zaviním nehodu. Je mi ale jasné, že toto v současné době neprojde. Stávající předpisy naopak dělají ze všech účastníků "nemyslící, nesvéprávné pitomce", za které musí o všem rozhodovat dopravní značení, semafor apod. V zájmu "ochrany" chodců se za chvíli bude signalizovat každý druhý přechod a chodci tím budou tak moc "chránění", že potom nedokážou přejít přes ulici v místě, kde SSZ nebude.
Re: Preference / antipreference MHD
Svůj názor na semafory na Hradčanské, sídl. Červený Vrch apod. jsem tu už psal. K tomu pokutování chodců - když by mě orgán buzeroval na těchto zbytečně řízených přechodech (kam bych dal pouze akustickou signalizaci pro nevidomé) a chtěl mi dát pokutu, odmítl bych ji zaplatit a odkázal se na zákon o provozu na PK (§ 74, odst. 1, písm. b), kde je jasně uvedeno, že signál pro chodce se znamením stůj znamená, že chodec nesmí vstupovat na vozovku. O TT tam není žádná zmínka. V § 2 ve vymezení základních pojmů není vozovka nijak definovaná.Bobik píše:Tvrdým pokutováním chodců jdoucím na červenou za zrušení semaforů...
Jsem pro to, aby byla chodecká světla pouze informativní (doporučující). V místech s dobrými rozhledovými poměry nemá smysl čekat před prázdnou křižovatkou, když uvidím, že v okruhu 100 m nic nepřijíždí. Pokud půjdu na červenou, bude to pouze na moji odpovědnost. Pokutu dostanu pouze v případě, kdy svým chováním někoho ohrozím, omezím, nebo dokonce zaviním nehodu. Je mi ale jasné, že toto v současné době neprojde. Stávající předpisy naopak dělají ze všech účastníků "nemyslící, nesvéprávné pitomce", za které musí o všem rozhodovat dopravní značení, semafor apod. V zájmu "ochrany" chodců se za chvíli bude signalizovat každý druhý přechod a chodci tím budou tak moc "chránění", že potom nedokážou přejít přes ulici v místě, kde SSZ nebude.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Modroko - nojo, máš recht. Tvrdým pokutováním chodců jdoucím na červenou za zrušení semaforů. To by bylo, aby sami nezačali dělat bengál.
Jenže to je o ničem, tahle cesta nefunguje. Doporučuju si počíst diskusi na FB Phy7 ohledně vypnutí světel na Štrossu, to jsou argumenty, bych blil velebnosti...
Za všechny - kdosi navrhoval, aby SSZ svítilo, ale nikdo nepokutoval chodce jdoucí na červenou, že tohle by se jako mělo tolerovat (typický přístup, já jsem chodec, kdo je víc, mě nikdo nebude omezovat, zatímco já mám právo omezit všechny ostatní).
Jenže to je o ničem, tahle cesta nefunguje. Doporučuju si počíst diskusi na FB Phy7 ohledně vypnutí světel na Štrossu, to jsou argumenty, bych blil velebnosti...
Za všechny - kdosi navrhoval, aby SSZ svítilo, ale nikdo nepokutoval chodce jdoucí na červenou, že tohle by se jako mělo tolerovat (typický přístup, já jsem chodec, kdo je víc, mě nikdo nebude omezovat, zatímco já mám právo omezit všechny ostatní).
Re: Preference / antipreference MHD
Bobiku, ano to by bylo mnohem jednodušší, jenže sám víš že poslední dobou je v módě dávat semafor kamkoliv a držet ho v provozu 24/7, stačí se podívat na semafor za zastávkou Ortenovo náměstí směr Dělnická...tam se člověk na čudlík jen podívá a tobě to padá před čumákem...a přitom hned za obloukem je další přechod bez světel a ten asi nikomu nevadí...proto říkám, pokud už teda semafor je, občas ho v rámci zvyšování bezpečnosti nechat takto hlídat měšťákem, on si vydělá na svojí výplatu a možná by zbylo něco navíc Jednou jsem napočítal na Karlínském náměstí 32 lidí co mi prošlo před vozem než jsem projel...nějaká tram v protisměru jim nic neříkala...každý za 500 a spočítej si kolik by to hodilo...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
A nebylo by lepší - pro všechny - raději zrušit ty semafory?modroko píše:Fakt mě mrzí že si nejde od města pronajmout na pár dní dva tři měšťáky, jeden by pokutoval na Hradčanské, dalšího bych nechal rozdávat pokuty u Karlínského náměstí a toho dalšího dle potřeby a uvážení, třebas teď u tédle křižovatky, říkám vám že bych za měsíc nemusel šahat na práci....
Plus změnit přístup "orgánů", aby se v případě střetu neřešilo jestli řidič viděl, vidět mohl a bůhvíco ještě, ale řešilo pouze - nečuměls, vlezls tam, tvoje a jenom tvoje chyba, hotovo, odchod.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Zde preference šlapala, takže jestli se to jen zaplo v původní podobě, nebude to pro tram nijak citelné. Dlabačov byl obzvlášť na prd a zbytečný večer, Vaníčkově občas zlobil odbočovák, nebo byl problém při delším odbavování v zast. Malovanka DC. Pokud toto zůstane je to únosný kompromis.
Na blikačku například "nově" večer i Na Chodovci x Hlavní.
Na blikačku například "nově" večer i Na Chodovci x Hlavní.