Anižbych chtěl nějak rozviřovát vášně a přespřílišně offtopikovat, ale který úsek (alespoň podobně dlouhý) má takovou jízdní dobu? Mě napadá nulový jen Kotlářka/smč->Kotlářka a při zatažení do HL Div.p.Pal->Palmovka/Žertvy. Jinak k novému obchoďáku by se zastávka šikla a pohyblivý chodník.Petr píše:Ubrat jenom minutu? Já si myslím, že by se dalo mít úsek Teplárna Michle - OC Michle - Chodovská dokonce jízdní dobu NULA... Takových úseků nám přibývá, tak co to neudělat i tady!
Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- willyjeff
- Uživatel
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 30.11.2004 16:11
- Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Ubrat jenom minutu? Já si myslím, že by se dalo mít úsek Teplárna Michle - OC Michle - Chodovská dokonce jízdní dobu NULA... Takových úseků nám přibývá, tak co to neudělat i tady!chemik píše:Ano! Přidal bych tam zastávku a v rámci efektivního zkrášlení jízdních dob bych tam ubral minutu!
Re: Preference / antipreference MHD
Ano! Přidal bych tam zastávku a v rámci efektivního zkrášlení jízdních dob bych tam ubral minutu!von Špilberk píše: Ještě by ten semafor mohl být doplněn zastávkou, protože tam bude nové OC, a Chodovská (TRAM) je docela daleko.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4462
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Ještě by ten semafor mohl být doplněn zastávkou, protože tam bude nové OC, a Chodovská (TRAM) je docela daleko.Fořtík píše:já samozřejmě nepředpokládám, že by byl bez preference...
- Petr
- Provozovatel
- Příspěvky: 2040
- Registrován: 14.11.2003 8:36
- Bydliště: ....Brejšín přes noc na flešku hodí novej program křižovatky, já s Démonem zajedem přešroubovat znač
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Nepolemizuji s tím, že nová světla jsou pražský mor, ale pokud vím, tak mezi Hradčanskou a Letenským náměstím byly semafory na vjezdu do smyčky i v původním stavu....Bobik píše:(...)Pro neznalé, byly tam 2 - jeden na Let. nám a druhej na křiž Špejchar. Teď na Leteňáku, u Sparty, na vjezdu do Blanky, na vjezdu do smyčky, na křiž. Špejchar a na přechodu před zast Hradč. Bomba.)
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
já samozřejmě nepředpokládám, že by byl bez preference...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10206
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Fořtík: Souhlasím s Bobíkem. Ted nebudeš řvát na auta, ale na semafor zpoza kterého budeš koukat na horní volno
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Jen neřvi. Máš jistotu, že tam bude i preference...?
Ale taky si zařvu.
Hurááá, rostou další světla u nové zastávky Sparta (U Sparty x M. Horákové). Hurááá, to bude po dokončení Blanky mezi Letenským a Hradčanskou už 6 (slovy šest) semaforů. Jestli bude každej preferovat po svým, či nepreferovat vůbec, to bude žůžo.
Pro neznalé, byly tam 2 - jeden na Let. nám a druhej na křiž Špejchar. Teď na Leteňáku, u Sparty, na vjezdu do Blanky, na vjezdu do smyčky, na křiž. Špejchar a na přechodu před zast Hradč. Bomba.)
Ale taky si zařvu.
Hurááá, rostou další světla u nové zastávky Sparta (U Sparty x M. Horákové). Hurááá, to bude po dokončení Blanky mezi Letenským a Hradčanskou už 6 (slovy šest) semaforů. Jestli bude každej preferovat po svým, či nepreferovat vůbec, to bude žůžo.
Pro neznalé, byly tam 2 - jeden na Let. nám a druhej na křiž Špejchar. Teď na Leteňáku, u Sparty, na vjezdu do Blanky, na vjezdu do smyčky, na křiž. Špejchar a na přechodu před zast Hradč. Bomba.)
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Huráá! Mezi Teplárnou Michle a Chodovskou u odbočení ke Kauflandu bude (už roste )semafor! Huráá! Dokáže mě vždycky na*rat, když vidim, že bych horní světla v poho stihnul a nějakej vocas to tam pošle na koleje...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
9001: 1.) "ZÓNA 30 + PŘEDNOST ZPRAVA" = mnohdy proti současným stavům VÝRAZNÝ ÚBYTEK DZ z ulic měst ČR (nejen Prahy).
2.) Co máš proti prahům - hlavně ve formě zvýšených (= bezbariérových) přechodů? Nějaká DZ u nich stejně bývá osazena, takže přidání další tabulky na již stojící sloupek pod tu stávající už není "přeznačkování".
Nebo také možno v souvislosti se zavedením oné zóny zrušit přechody pro chodce = další úbytek (tentokrát vodorovného) DZ a ty zvýšené prahy brát případně jako bezbariérová místa pro přecházení chodců, ale bez dané přednosti před IAD (jako např. zde na jistém parkovišti v Brně či zase tady v jedné ulici v Mikulově).
3.) Druhý příklad z Mikulova je bez varianty bezbariérového místa k přecházení, ale přemosťuje nás k definici "obytná zóna", kterou neudává jen typ budov v ní, ale také její celková stavební podoba (šíře) = význam PK v ní, a proto v Praze ul. Legerova a v Mikulově s onou ul. (U Lomu) souběžná ulice Hliniště nikdy nemůžou být "obytné zóny", pokud by se nepostavili nějaké "jejich obchvaty", ale to je zase v obou případech nerentabilní!
2.) Co máš proti prahům - hlavně ve formě zvýšených (= bezbariérových) přechodů? Nějaká DZ u nich stejně bývá osazena, takže přidání další tabulky na již stojící sloupek pod tu stávající už není "přeznačkování".
Nebo také možno v souvislosti se zavedením oné zóny zrušit přechody pro chodce = další úbytek (tentokrát vodorovného) DZ a ty zvýšené prahy brát případně jako bezbariérová místa pro přecházení chodců, ale bez dané přednosti před IAD (jako např. zde na jistém parkovišti v Brně či zase tady v jedné ulici v Mikulově).
3.) Druhý příklad z Mikulova je bez varianty bezbariérového místa k přecházení, ale přemosťuje nás k definici "obytná zóna", kterou neudává jen typ budov v ní, ale také její celková stavební podoba (šíře) = význam PK v ní, a proto v Praze ul. Legerova a v Mikulově s onou ul. (U Lomu) souběžná ulice Hliniště nikdy nemůžou být "obytné zóny", pokud by se nepostavili nějaké "jejich obchvaty", ale to je zase v obou případech nerentabilní!
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2233
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Na iDnes na to kápli, noční klid nezajistí žádná obytná zóna, či snížení rychlosti, ale:
http://zpravy.idnes.cz/nocni-klid-ve-me ... domaci_skr
http://zpravy.idnes.cz/nocni-klid-ve-me ... domaci_skr
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10206
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
MM: 1)Tranzitní jsem měl v uvozovkách, protože třeba Šaldova slouží jako spojení z Rohanského nábřeží k domům v Křižíkově atd. Třeba Pernerova by taky zasloužila 50, aby se lidem vyplatilo zmizet ze zastávby na hlavní ulici.
2) Proč přikazovat něco co už ted funguje a lidi tam jezdí 30-40? Myslím, že zrovna ty si byl proti více značkám a takhle přidáme naprosto nesmyslně...
3) Obytná zona na VN je hodně k smíchu, ale to nebudu vířit. Jinak se libí tvoje definice obytné zony. Co dát obytnou zonu do Legerovy, tam jsou taky obytné budovy. Obytná zona nepatří do míst typu Karlína.
Tady bych si dokázal představit https://maps.google.cz/maps?q=bylansk%C ... TF-8&hl=cs. Pod Altánem od ulice U hráze, komplet Bylanská atd.
Petrpes: Tohle řešení bych bral. Zona + přednost bez prahů.
2) Proč přikazovat něco co už ted funguje a lidi tam jezdí 30-40? Myslím, že zrovna ty si byl proti více značkám a takhle přidáme naprosto nesmyslně...
3) Obytná zona na VN je hodně k smíchu, ale to nebudu vířit. Jinak se libí tvoje definice obytné zony. Co dát obytnou zonu do Legerovy, tam jsou taky obytné budovy. Obytná zona nepatří do míst typu Karlína.
Tady bych si dokázal představit https://maps.google.cz/maps?q=bylansk%C ... TF-8&hl=cs. Pod Altánem od ulice U hráze, komplet Bylanská atd.
Petrpes: Tohle řešení bych bral. Zona + přednost bez prahů.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2233
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
U nás na Butovicích je něco podobného už možná 2-3 roky, to ale novináři nějak zaspali...
Jak sjedete z hlavní do sídliště, spatříte velkou značku ZÓNA 30, PŘEDNOST ZPRAVA a dál již na téma rychlost a přednost nic není.
Jak sjedete z hlavní do sídliště, spatříte velkou značku ZÓNA 30, PŘEDNOST ZPRAVA a dál již na téma rychlost a přednost nic není.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Uvědomuješ si, že:9001 píše:MM: Obytnou zonu by do Karlína mohla dát jenom blázen. Na tuhle značku je tam moc velký provoz. Obytná zona patři do satelitů a nebo oblasti rodinných domů, kde není "tranzitní" komunikace. Takže do Prahy typu Karlína rozhodně nebrat...
Docela mě mrzí, že: Karlín chtějí takhle zvorat, protože díky systému jednosměrek a předností zprava stejně nejde projed vedlešími ulice 50 celou cestu...
1.) na těch cca 3 až 4 tranzitních (ať již pro IAD či MHD) ulicích v Karlíně chce nechat 50km/h i radnice P8?
2.) v těch ostatních uličkách Karlína oficiální snížení na 30km/h je (jak tu píše několik uživatelů - včetně tebe) vlastně přikázání tam jediné maximálně bezpečné rychlosti?
3.) obytné budovy nejsou jen RD v "satelitech", ale i "činžáky" či paneláky - i v samotném centru (jako na VN - kde DZ "OBYTNÁ ZÓNA" je již roky) či různě velkých skupinách méně/více blízko od centra (sídliště Invalidovna / sídliště ČM)?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10206
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
MM: Obytnou zonu by do Karlína mohla dát jenom blázen. Na tuhle značku je tam moc velký provoz. Obytná zona patři do satelitů a nebo oblasti rodinných domů, kde není "tranzitní" komunikace. Takže do Prahy typu Karlína rozhodně nebrat...
Docela mě mrzí, že Karlín chtějí takhle zvorat, protože díky systému jednosměrek a předností zprava stejně nejde projed vedlešími ulice 50 celou cestu...
Zpomalovací pruhy. On to slušný bussines a dost prahů nic neřeší. Ty ploché jdou bez problémů přelítnout i 50. Např. Letnany a auto to ani neucítí. Pokud tam tady jde opravdu hrbovaté, tak to opadne jak píše Karosák. Za jedna, kouř ... Zhoršení exhalací a zvýšení hluku. Jenom zase někdo má kamaráda ve firmě z prahy, protože jejich životnost je v dost případech mizivá...
Otázka na MŠ. Jde nějak zjistit kolik nehod s chodci se stalo v Karlíně? Osobně si myslím, že to je rozmar umělců na radnici nepodložený ničím...
Docela mě mrzí, že Karlín chtějí takhle zvorat, protože díky systému jednosměrek a předností zprava stejně nejde projed vedlešími ulice 50 celou cestu...
Zpomalovací pruhy. On to slušný bussines a dost prahů nic neřeší. Ty ploché jdou bez problémů přelítnout i 50. Např. Letnany a auto to ani neucítí. Pokud tam tady jde opravdu hrbovaté, tak to opadne jak píše Karosák. Za jedna, kouř ... Zhoršení exhalací a zvýšení hluku. Jenom zase někdo má kamaráda ve firmě z prahy, protože jejich životnost je v dost případech mizivá...
Otázka na MŠ. Jde nějak zjistit kolik nehod s chodci se stalo v Karlíně? Osobně si myslím, že to je rozmar umělců na radnici nepodložený ničím...