Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Aha. Tedy pardon. Měl jsem nějak v mozku zasunuto, že "by to rušilo historickej vzhled", tedy historie = památkáři. Moje chyba.
- kruťák
- Uživatel
- Příspěvky: 3166
- Registrován: 23.2.2010 0:24
- Bydliště: mobilnitabla.cz
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Památkářů? Pokud si vzpomínám, památkáři se snad nevyjadřovali. To politici rozhodli, že by troleje hyzdily vzhled.Bobik píše:Kvikot památkářů ohledně trolejí
Jinak komplet souhlas.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Karosák Újezd - jak kdy, umí i preferenci, ale bývá v určitých období "na pevno". Kdy, jak a proč jsem nevykoumal. Jediný co vím, tak že v období "relativního provozního klidu", tedy zpravidla noc či víkendy (ty bez záruky) preferuje.
Magistrála - ano, je potřeba ji řešit globálně, jenže to se nikomu prostě nechce. Už mnoho let. Důkazem budiž odpískání tram na Václaváku. Ano vím, už se to tu řešilo, že tram přes ni i jezdili. Jenže přes ni jezdili v době, kdy byla "tři auta na barák, zatímco dnes jsou tři auta v rodině". Navíc tam už dlouho nejezdí, všichni si odvykli. A pokud by se měla udělat preferovaná TT k rozhlasu, preferovaná TT přes Pavlák (když už jsme v tom globálním řešení), tak už jenom tohle znamená, že by se musela dost drasticky omezit/zrušit, protože zazděná je už teď, a to tam nic takového není. A to je "nepopulární", do toho politik který chce minimálně dokončit období prostě nepůjde. Kvikot památkářů ohledně trolejí na Václaváku považuju za jakési tanečky a zástupný problém. Zrovna tam. Zrovna po tom, jaká zvěrstva se tam už spáchala.
SSZ Strašnická - všeho dočasu. Však oni zapnou. Bohužel.
Magistrála - ano, je potřeba ji řešit globálně, jenže to se nikomu prostě nechce. Už mnoho let. Důkazem budiž odpískání tram na Václaváku. Ano vím, už se to tu řešilo, že tram přes ni i jezdili. Jenže přes ni jezdili v době, kdy byla "tři auta na barák, zatímco dnes jsou tři auta v rodině". Navíc tam už dlouho nejezdí, všichni si odvykli. A pokud by se měla udělat preferovaná TT k rozhlasu, preferovaná TT přes Pavlák (když už jsme v tom globálním řešení), tak už jenom tohle znamená, že by se musela dost drasticky omezit/zrušit, protože zazděná je už teď, a to tam nic takového není. A to je "nepopulární", do toho politik který chce minimálně dokončit období prostě nepůjde. Kvikot památkářů ohledně trolejí na Václaváku považuju za jakési tanečky a zástupný problém. Zrovna tam. Zrovna po tom, jaká zvěrstva se tam už spáchala.
SSZ Strašnická - všeho dočasu. Však oni zapnou. Bohužel.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Karosák: Celkově SSZ v oblasti Strašnické( u metra, křižovatka s Průběžnou a Pod Rapidem, Kubánské náměstí) se vypínají okolo 21 hodiny, tedy vypínali, snad to zůstane jako na Vršovické, kde se vypíná i Koh - i - noor.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Tady je asi pravda, že to chce řešit plošně, na vyšší úrovni. Když si vymíníme preferenci, tak to kolem bude ještě větší parkoviště než doteď. Navíc si myslím, že na současný cyklus IPP jsme si celkem zvykli a není to utrpení. S tímhle zatížením křižovatky se moc vykouzlit nedá. Tím samozřejmě neschvaluji magistrálu Jinak snešeno staré SSZ Strašnická, nové funguje perfektně, dnes při zatažení ani vteřinka zdržení-VYPNUTO
Teď si trochu poskuhrám, nečekám, že se tím něco vyřeší, nebo mě někdo bude litovat, ale uleví se mi Přes poledne běhala napevno splítka a Malostranské n...to už není taková výhra, ale k večeru opět v normálu. Ale objevil jsem jedno SSZ, jež jsem dosud považoval za relativně nevinné a to Újezd pro 22. Skoro pravidelně mi při dokončování stanicování z obou směrů přidělí volno, ale vždy se mi vysměje a padne na stůj hnedle po dojetí k čáře To nechápu-buď ať mi teda volno přidělí, až tam dojedu, nebo na mě počká-to je otázka max. 2-3 sekund, ale na to tam asi nejsou kontakti a jede se také napevno co
Jo a potom jak to vidíte s Malovankou po navrácení tranzitu na Patočkovu Vypne se, snese se To chci asi moc, tak alespoň sladí do vlny, protože ty 2 SSZ (Myslbekova + Vaníčkova), to je celkem trágoš Ale něco by s tím snad šlo, když už hlavní směr nebude hlavní směr...
Teď si trochu poskuhrám, nečekám, že se tím něco vyřeší, nebo mě někdo bude litovat, ale uleví se mi Přes poledne běhala napevno splítka a Malostranské n...to už není taková výhra, ale k večeru opět v normálu. Ale objevil jsem jedno SSZ, jež jsem dosud považoval za relativně nevinné a to Újezd pro 22. Skoro pravidelně mi při dokončování stanicování z obou směrů přidělí volno, ale vždy se mi vysměje a padne na stůj hnedle po dojetí k čáře To nechápu-buď ať mi teda volno přidělí, až tam dojedu, nebo na mě počká-to je otázka max. 2-3 sekund, ale na to tam asi nejsou kontakti a jede se také napevno co
Jo a potom jak to vidíte s Malovankou po navrácení tranzitu na Patočkovu Vypne se, snese se To chci asi moc, tak alespoň sladí do vlny, protože ty 2 SSZ (Myslbekova + Vaníčkova), to je celkem trágoš Ale něco by s tím snad šlo, když už hlavní směr nebude hlavní směr...
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Aha, já měl za to, že ji chceme tlumit už dávno..... Jo pardón, to jsem asi nepochopil to byly jen takový řečičky,... převolební,... zřejmě....
Re: Preference / antipreference MHD
Myslím, že za běžného provozu v podstatě zůstane řízení stejné. S ohledem na magistrálu. V době slabšího provozu nevím, ale třeba se ukáže, že tam může fungovat dynamika s určitou reakcí na tramvaj. Záměrně neříkám preference. Pokud bychom chtěli na IPP preferenci pro tramvaje, vyvolá to širší dopady, tudíž je to o rozhodnutí na vyšší úrovni, že chceme již tlumit magistrálu.
Re: Preference / antipreference MHD
ne, jen tramvaji budou umět dát červenou i na dvě minuty (libovolně prodloužit cyklus)
Re: Preference / antipreference MHD
3. větě souvětí nějak nerozumím. Budou mít volno tram, pak třeba auta od Karláku k Muzeu a pak zase tram (pokud se nějaká přihlásí) a až pak Legerova?Martin Šubrt píše:Skoro nic. Preference bude umožněna technicky, ale křižovatky vzhledem ke křižovatkám sousedním budou nadále řízeny vlastně pevnými cykly s tím, že bude alespoň větší možnost výběru těchto pevných cyklů pro celé území.Láďa píše:Na I. P. Pavlova jsem si dnes všiml 2 kontaktů v blízkosti označníku zast ZC. 1 byl na troleji DC a 2. ZC. Dráty z nich vedly k tomu novému sloupku na konci zastávky DC. Ví někdo, co od toho máme očekávat?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Skoro nic. Preference bude umožněna technicky, ale křižovatky vzhledem ke křižovatkám sousedním budou nadále řízeny vlastně pevnými cykly s tím, že bude alespoň větší možnost výběru těchto pevných cyklů pro celé území.Láďa píše:Na I. P. Pavlova jsem si dnes všiml 2 kontaktů v blízkosti označníku zast ZC. 1 byl na troleji DC a 2. ZC. Dráty z nich vedly k tomu novému sloupku na konci zastávky DC. Ví někdo, co od toho máme očekávat?
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
jsou tamFořtík píše:Vypada to, ze naproti zastavce Vinohradska trznice DC dochazi k instalaci bumliku pred druhym z dvojice semaforu. Jejich smysl mi v techto mistech trochu unika, ale budme radi za kazdy metr!
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 2.JPG.html
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 3.JPG.html
a pár fotek z upravovaného přechodu Seifertova x Siwiecova (u Viktorky)
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 2.JPG.html
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 3.JPG.html
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1183
- Registrován: 28.8.2007 9:37
- Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
V projektu SSZ se k preferenci uvádí toto:
Preference MHD
Algoritmus řízení je navržen tak, aby umožňoval plynulejší průjezd tramvají křižovatkou v míře
odpovídající způsobu řízení a dopravním poměrům. Minimalizace zastavení tramvají je řešena
vzájemnou koordinací volna pro tramvaje na SSZ 2.029 a 2.047.
- preference tramvají
prodlužování tramvajové fáze
krácení kolizních směrů (parametrická volba)
Preference BUS není navržena.
Re: Preference / antipreference MHD
Na I. P. Pavlova jsem si dnes všiml 2 kontaktů v blízkosti označníku zast ZC. 1 byl na troleji DC a 2. ZC. Dráty z nich vedly k tomu novému sloupku na konci zastávky DC. Ví někdo, co od toho máme očekávat?
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Jeste jsem dnes zaznamenal, ze byly protazeny bumliky na krizovatce Svabky ve smeru od Palmovky. Chybejicich par metru bylo doplneno a bumliky nyni sahaji az ke stopcare.
- Petrpes
- Uživatel
- Příspěvky: 2235
- Registrován: 28.8.2008 22:03
- Bydliště: psí bouda
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Kdyby radši udělali bumlíka od tržnice dolů ke X s Římskou, tam dostáj 11 nejvíc minut.
Pak případně před světlama u Muzea, ale aby se pojistilo i vybočení vozu jedoucího z Vinohradské do zastávky Muzeum, přišla by autíčka o jeden pruh, což by předpokládám neprošlo.
Pak případně před světlama u Muzea, ale aby se pojistilo i vybočení vozu jedoucího z Vinohradské do zastávky Muzeum, přišla by autíčka o jeden pruh, což by předpokládám neprošlo.