Preference / antipreference MHD

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod MM-Mikulovsky v 10.3.2017 22:39

kruťák napsal:Myslím, že to už pomalu patří také do tématu preference MHD - za posledních 24 hodin byla 3x zablokována doprava v Korunní ulici kvůli ***** parkujícímu :auto Asi před rokem jsem si v tomto duchu psal s někým z radnice P2, který mi tvrdil, že s tím nemohou dělat nic víc, než že na zavolání městapo vůz odtáhne a pokutuje. No evidentně to nestačí. To snad už neni dne, kdy by nebyl kvůli k***ovi na kolejích zastaven provoz :evil: Pravda je, že ani já sám nemám nápad, jak to řešit. Tedy kromě exemplárního trestání těchto ****, případně objetí auta klíčem. V Rusku arogantním řidičům lepili na sklo nestrhnutelné samolepky, možná by se hodily. Kde jsou nějaký aktivisti a jiní automatisti? :twisted:
patří 100%/"rychle" do tématu preference, protože:
1.) TT je veřejně prospěšné zařízení, na němž platí zákaz stání/parkování tzv. silničních vozidel (stanovené zákony o provozu na PK a drážním stání), jehož porušením se dotyční dopouštějí (dle trestního zákoníku) minimálně trestného činu ohrožení provozu obecně prospěšného zařízení z nedbalosti (§277), za nějž je přiměřený trest až jeden rok zákazu činnosti (tedy řízení tzv. silničních vozidel, jímž byl ten trestný čin spáchán)
2.) vozidlo při stání nesmí přesahovat svým obrysem či nákladem (vodorovným dopravním značením) vymezenou plochu směrem do vozovky = tedy i k TT, vedle níž je stání/parkování místní úpravou (dopravním značením) umožněno = když vozidlo uvedené vodorovné značení přesahuje, tak STOJÍ MIMO PARKOVACÍ STÁNÍ A JE TEDY MINIMÁLNĚ DŮVODEM K POKUTOVÁNI (ČI ALESPOŇ DOMLUVY/POUČENÍ) ŘIDIČE - příp. i k odtažení vozidla, žel toto se neděje
3.) má být, ale také se neděje:
a) vodorovné dopravní značení parkovacích stání podél TT dostatečně viditelné
b) tzv. přes den PD neustále odtahována vozidla stojící do 3,5m od krajní kolejnice TT v místech bez vyznačeného stání
c) v první řadě promtně odtahována vozidla parkující nejen v průjezdním profilu TRAM, ale i v nástupních plochách zastávek (což se dá minimálně přirovnat k blokování vjezdu/výjezdu do/z přilehlých budov)!
MM-Mikulovsky
Uživatel
 
Založen: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod P_V v 10.3.2017 20:09

P_V
Uživatel
 
Založen: 23.11.2003 18:49

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod Bobik v 10.3.2017 19:05

kruťák napsal:....že s tím nemohou dělat nic víc, než že na zavolání městapo vůz odtáhne a pokutuje.
Tak ono by to i stačilo, jenže to by nesměli přijet až za půl dne a dalšího půl dne se s tím crcat, než ho naložej. A s tím město (MČ) něco dělat MŮŽE. Jenže nechce/nedokáže.
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod Karosák v 10.3.2017 18:15

Ty velkoplošný samolepky není špatnej nápad. Je to nedestruktivní, ale důrazné. Co by tam na nich tak mohlo být napsáno? Nechci ty špatně parkující urážet, ani jim ničit majetek. Ne každý je nadutý boreček s SUV. Když je čára vedle kolejí mizerná, nebo žádná, dost lidí to prostě netrkne (zvlášť mimoměstských) a v tomto případě je třeba především osvěta, snad bych řekl že málokdy je za tím otevřená arogance. A ještě bych to nelepil přes čelní sklo, protože kdyby se v dohledné době dostavil, a samolepka byla trvalá, těžko by mohl odjet.
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod kruťák v 10.3.2017 17:35

Myslím, že to už pomalu patří také do tématu preference MHD - za posledních 24 hodin byla 3x zablokována doprava v Korunní ulici kvůli ***** parkujícímu :auto Asi před rokem jsem si v tomto duchu psal s někým z radnice P2, který mi tvrdil, že s tím nemohou dělat nic víc, než že na zavolání městapo vůz odtáhne a pokutuje. No evidentně to nestačí. To snad už neni dne, kdy by nebyl kvůli k***ovi na kolejích zastaven provoz :evil: Pravda je, že ani já sám nemám nápad, jak to řešit. Tedy kromě exemplárního trestání těchto ****, případně objetí auta klíčem. V Rusku arogantním řidičům lepili na sklo nestrhnutelné samolepky, možná by se hodily. Kde jsou nějaký aktivisti a jiní automatisti? :twisted:
Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
 
Založen: 23.2.2010 0:24
Bydliště: tram.mobilnitabla.cz

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod parrot v 09.3.2017 22:31

Karosák napsal:Parrot: Švanďák od Újezda jsem měl podezření už asi 14 dní zpátky, ale jen 3 průjezdy nebyly průkazné. Takže potvrzeno :-(
Lupáčova zlobí už od podzimu, kdy jsem to hlásil, leč bez efektu. Tak holt musíme zase zaprudit :-(
Na Groši DC jsem pro úspěšné vyřešení volal 3x....
Topolová DC nesvítí VN, ale volno nějak drží, takže zatím to jen pozoruji.


Ok díky za info:) Topolovou mohu potvrdit z dnešního večera na 22. Stromeček nesvítil, ale volno vydrželo.
parrot
Uživatel
 
Založen: 25.9.2013 15:26

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod parrot v 09.3.2017 22:28

9001 napsal:parrot: On základní problém bude v tom, že na zasekání takto upraveného úseku stačí i 1/3 původní IAD... Takže asi tak...


Souhlas, navíc když podrobně prohlížím to schéma níže, tak nám pravděpodobně vybublá další problém. Zatím co jsme se úspěšně přeložkou tratě u Arbesova náměstí zbavili postávání tramvají za auty, tak na Újezdě ve směru od Mostu Legií máme díky stavebním úpravám a svedením aut na koleje za tramvaj a následným cyklům na zdejší SSZ zaděláno na tvorbu kolon po mostě nejen k Národnímu divadlu, ale i opačným směrem, tedy pokud v místě nebude nějak chytře omezena IAD...
parrot
Uživatel
 
Založen: 25.9.2013 15:26

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod Pepa v 09.3.2017 21:50

V úterý tam stály dvě auta, okolo projíždí PČR a MP a jsou v klidu, zase tak růžové to tam není... O parkování ve výstupní a v nástupní ani nemluvě... :roll:
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
 
Založen: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod Karosák v 09.3.2017 16:44

V ul. U Zvonařky, souběžně s prostorem pro manipulaci vlaků délky 2xT, býval vždy po dobu pravidelného provozu obratiště zákaz zastavení, aby ulicí projeli i nákladní automobily. To však po dobu provozu linky 13 neplatilo a problémy byly denně. Nyní je však opět v předmětném úseku umístěno přenosné DZ zakaz zastavení. Zóna sice není zneplatněna, ale přenosné je nadřazeno stálému a kolem stále krouží bdělá a aktivní odtahovka a v ulici je čisto. Zatím chvála, uvidíme, jak to vydrží.
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod von Špilberk v 09.3.2017 14:19

Já měl včera problém s l.17 na křižovatce u Letenského tunelu. Od Čechova mostu vždycky volno způsobně čekalo až projedu a teď utíká před čumákem.
von Špilberk
Uživatel
 
Založen: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod Karosák v 09.3.2017 13:35

Parrot: Švanďák od Újezda jsem měl podezření už asi 14 dní zpátky, ale jen 3 průjezdy nebyly průkazné. Takže potvrzeno :-(
Lupáčova zlobí už od podzimu, kdy jsem to hlásil, leč bez efektu. Tak holt musíme zase zaprudit :-(
Na Groši DC jsem pro úspěšné vyřešení volal 3x....
Topolová DC nesvítí VN, ale volno nějak drží, takže zatím to jen pozoruji.
Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
 
Založen: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Zajezdnia Strasznice

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod 9001 v 09.3.2017 11:53

parrot: On základní problém bude v tom, že na zasekání takto upraveného úseku stačí i 1/3 původní IAD... Takže asi tak...
Uživatelský avatar
9001
Uživatel
 
Založen: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod parrot v 09.3.2017 11:40

Bobik napsal:
kasme napsal:Semafory už nebudou brzdit dopravu
Silnice tady chce zúžit tak, aby auta jezdila po kolejích. Díky tomu, že jsou ve všech směrech před křižovatkou zastávky, tak stojící tramvaj v zastávce by vlastně zastavila proud aut a sama by řídila provoz v křižovatce.

Miluju tyhle teoretiky a sociální inženýry, co snad v životě nevystrčili nos z tý svý laboratoře... #-o #-o [-o<

Ano, naivita těchto lidí bohužel nezná hranic:( Se zasekáním oblasti auty se tak dostaneme zpět do doby před otevření Blanky :evil: Myslet si že stavebními úpravami a vytvořením kolon a zasekáním tramvají v nich dostanu auta do Strahovského tunelu... Ach jo, nerozumím tomu proč se přes Malou stranu neudělá zákaz průjezdu IAD mimo místních a zásobování...

Jinak v blízkosti Újezda a to u Švandova divadla ve směru od na Arbesovo nám. jsme dlouhodobě bez preference. Funguje pouze opačným směrem. A Olšanské nám na křižovatce s Lupáčovou a Ondříčkovou už je DC pro tram vždy na stůj. Ať jedete v jakoukoliv denní dobu, pokaždé SSZ během odbavování cestujích v zastávce padne na stůj, pouští auta ve směru z Ondříčkovi a pak tu odbočovací šipku (bohužel už někdy i 2x za sebou). Ve směru ZC to je tak 50/50 stůj/volno a taky s pouštěním odbočení aut do Ondříčkovi.
parrot
Uživatel
 
Založen: 25.9.2013 15:26

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod Bobik v 04.3.2017 16:08

kasme napsal:
rozhlas.cz napsal:Semafory už nebudou brzdit dopravu
Silnice tady chce zúžit tak, aby auta jezdila po kolejích. Díky tomu, že jsou ve všech směrech před křižovatkou zastávky, tak stojící tramvaj v zastávce by vlastně zastavila proud aut a sama by řídila provoz v křižovatce.

Miluju tyhle teoretiky a sociální inženýry, co snad v životě nevystrčili nos z tý svý laboratoře... #-o #-o [-o<
Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
 
Založen: 23.6.2008 20:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Odeslatod Proxy v 04.3.2017 12:54

kasme napsal:Semafory už nebudou brzdit dopravu[/b]
Praha 1 má zpracovaný projekt na úpravu křižovatky ulic Vítězná, Újezd a jejího okolí. Silnice tady chce zúžit tak, aby auta jezdila po kolejích. Díky tomu, že jsou ve všech směrech před křižovatkou zastávky, tak stojící tramvaj v zastávce by vlastně zastavila proud aut a sama by řídila provoz v křižovatce. Silničáři by tak mohli zrušit semafory, které - možná paradoxně - dopravu spíš brzdí.

Zpráva je bohužel trochu nepřesná. Tu studii nemá zpracovanou Praha 1, ale IPR. Pro preferenci tramvají je studie tragická, neboť předpokládá zrušení ostrůvků a převedení aut na tramvajové koleje. Doufám, že to ještě podaří změnit.
Veřejné projednávání studie bude například v rámci dopravní komise Prahy 5 ve středu 8. března.
ujezd-ipr.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory..
Uživatelský avatar
Proxy
Moderátor
 
Založen: 27.11.2003 14:29
Bydliště: Čtyřiapadesátka je můj budíček

PředchozíDalší

Zpět na Provoz

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron