Looki: Přesně tak - uvedený pěší koridor by TRAM příčně protínaly (jako již nyní) na VN, tak i na Křižovnickém a Malostranském nám. + na VN (snad v dohledné době pár let) odbočka TT k východu (Muzeu), která by podélně navazovala na onen pěší koridor.Looki píše:Od Národního k Rudolfinu jezdí tramvaj, jsou (resp. snad budou) 2 stanice, tzn. ne víc jak 3min!MPL píše:A od Národního divadla k Rudolfinu bude IAD jezdit přes Strahov nebo po magistrále? Tím byste dopravě v Praze skutečně pomohl.
MPL: Jak velké procento lidí, dle tebe, tvoří ze současné IAD v místě "relaci" ND - Rudolfinum? V zhledem k současnému stavu, kdy ve špičce to ujdeš rychleji pěšo, než jen ujedeš autem (o docházce k němu a jeho opětovném parkování ani nemluvě) to procento musí být mizivé.
A kdo bude chtít k Rudolfinu např. od Jiráskáče, Palačáku apod. IAD, tak ať si to objede přes Anděl, Strahovský tunel a Blanku na Špejchar a od tama Chodkáčema či Letenským tunelem trochu nazpět na jih. A ano, i takové zajíždění IAD dopravě v Praze pomůže = vyplní se kapacita městkého "vnitřního" okruhu a ten nebude lákat TRANZITní dopravu, která patří na pražský "vnější" okruh a nemá zahlcovat ani tangenty mezi oběma okruhy! Ovšem pro splnění tohoto dopadu je nutné souběžné utlumení IAD v centru (zabránění průjezdu Křižovnickým a Malostranským nám.) se zprovozněním tunelového komlexu Blanka = celkem cca 3/4 městského "vnitřního" okruhu.
+ Dopravě v Praze nejvíc pomůže zastavit dojíždějící IAD z okolí (SČK) co nejvíce od centra = výrazná výstavba kapacitních parkovišť P+R u okraje Prahy, ale i ještě před ním = ještě u železničních stanic ve SČK + současné zkvalitnění vazeb železnice na MHD ve městě = vybudování nových železničních zastávek v Praze se zajištěným přestupem na MHD.