Samozřejmě máš úplnou pravdu. Pánové nám tady pouze dokazují, že ve skutečnosti jim o žádnou skutečnou preferenci tramvají nejde a evidentně onu zkratku ulicí Odborů sami často používají.Bobik píše:Já vám do toho nechci moc kecat přátelé, ale nevylejvá se ta kolona na ten Karlák stejně? Přednost, nepřednost? Navíc na tom Karláku ty tramvaje krom tohoto beztak dávno blokuje druhá kolona co zatáčí vlevo na Moráň a do Reslovky.
Jo to jsou moderní dopravní opatření v praxi.willyjeff píše:1) Zhoršily se podmínky pro automobily, protože se ubíraly jízdní pruhy. Jak v ulici Vinohradská, tak i Jana Želivského chybí odbočovací pruh.
2) Zhoršily se podmínky pro chodce, protože přechod přes Jana Želivského umístili až za zábradlí (u Židovského hřbitova), rozdělili na 2 části a je dál od křižovatky a bez toho aby si člověk zmáčkl tlačítko požadavku, tak mu žádný zelený panáček nepadne.
3) Zhoršily se podmínky pro tramvaje. Protože dřív když běžel pevný cyklus (který běží celodenně i nyní) se dalo rychlejší jízdou trefit do svého místa. Jenže dnes, pokud nejste přihlášení do křižovatky, můžete se hnát jak chcete, vůbec to pro vás nepadne a vytuhnete celý cyklus. Plus samozřejmě čočky za křižovatkou, kde když vás chytí stůj, tak blokujete průjezd tramvajím a autům.
2) Hlavně že všichni mají plnou hubu podpory pohybu pěších po městě, zpracovávají se různé Generely pěší dopravy atd. Já neuznávám žádný přechod, který přímou cestu chodce prodlužuje o více jak několik metrů. Je zajímavé, že v New Yorku jsou všechny přechody těsně u rohu křižovatek a nezdá se, že by to automobilistům dělalo problémy.
Na této fotce je nově zrekonstruovaná křižovatka. Její řešení by u nás bylo zcela nemožné: