Preference / antipreference MHD

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od von Špilberk » 29.3.2012 10:12

9001: Asi na mne změníte názor, ale risknu to, a zastanu se pana MMM.
Když někdo nedokáže nahlásit problémy se SSZ na Plzeňské (pokud je řidič), ani to není schopen napsat do Návštěvní knihy na Preferenci (což může každý), kde by se na to podíval Grossák, ale pouze napíše, že se diví, že to ještě nesepsal MMM, tak to dopadne, tak jak to dopadlo.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 10207
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 29.3.2012 9:04

von Špilberk: To je jednoduché. Vy jste normální a neprudíte s každým prdem :wink:

MM Jdi až fakt doprdele s tou útočností. Po ránu otevřu forum a chce se mi z tvých příspěvků zvracet.

Ostatním se omlouvám, ale nenapadají mě lepší slova.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 4462
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od von Špilberk » 29.3.2012 8:43

Tak já jezdím skoro 4 roky a rozhodně nemám problém vzít vysílačku a ohlásit nefungující semafory nebo zablokované výhybky. Taky jsem dosud nezažil, že by byl na dispečinku problém to moje hlášení přijmout a vyřídit.
Problém je u preferencí, protože si někdy nejsem jistý, co je závada a co ne. A hlásit, že semafor funguje, ale divně, je divné.

Mimochodem: někdo vylepšil semafory mezi Paloučkem a Pražského povstání. Zvláště směrem DC to byl včera s l. 18 docela hnus. Ale co s tím? Žádná preference tam nebyla, tak co a kam hlásit? Pouze sem a čekat, kdo nám to vysvětlí.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobik » 29.3.2012 6:07

Nojo, Milane, předpisy jsou hezká věc, jenže když to zjevně nefunguje a očividně ani fungovat nebude, tak nic nikam hlásit nebudu, protože to je ztráta času. Minimálně. Pak to má ještě tu vlastnost, že na sebe upozorním, jsem za "prudiče kterej furt s něčím otravuje" a ve výsledku už nikoho nezajímá CO řikám a že jsem vlastně povinen to řikat, ale každej se akorát snaží aby se mě co nejrychlejc zbavil.

MM-Mikulovsky
Uživatel
Příspěvky: 8468
Registrován: 24.1.2010 10:44
Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od MM-Mikulovsky » 29.3.2012 2:04

trainzjohny píše:
Bobik píše:Já tam nejezdim, tak o tom nevim. A nikdo Motolskej zřejmě nepřispívá. :wink:
Se divím že MMM ještě nevyfásl něco po plzeňský a už nesepsal elaborát :-)
A ještě mi řekni kolik pořadí na l. 6, 9, 10 a 16 nyní vypravuje PA?
Odpovím si sám - (dle páteře) ŽÁDNÉ!!!
Navíc, nebýt toho, že 1x až 2x za měsíc jedu "na vejlet" s l.22, tak se ani na ten IPP nepodívám = při tak malé frekvenci problém v synchronizaci tamní SSZ nepoznám, páč si myslím, že je to dočasně zapříčiněno výjezdem HZS!

Jinak D1/2 a hlavně její §3, odstavec 3 - odrážky d) a e) = povinnost hlásit závady na TT i souvisejících zařízeních PK "ve všech případech, kdy by mohlo dojít nebo kdy došlo k ohrožení bezpečnosti provozu nebo zdraví a života osob, učinit všechna opatření k jejich zamezení nebo zmírnění jejich následků" platí jen pro "nějakého" MMM? Dle prvních pěti slov onoho odstavce "Každý pracovník provozu je povinen" určitě ne! (Ovšem osobně by jsem se vůbec nebránil, kdyby výkon některých povinností byl omezen např. na "dispečery a řidiče momentálně sloužící na prvních pořadích linek".)

Uživatelský avatar
Karotka
Uživatel
Příspěvky: 1180
Registrován: 09.2.2005 20:59
Bydliště: Příští zastávka je na zmámení.

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karotka » 28.3.2012 23:35

Slintáč DC dnes cca 12:40-12:42 ... aneb doba čekání na dolních světlech poté, co horní milostivě ukázala volno :evil:

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Brejšín » 28.3.2012 17:36

Grossák píše:Rychlosti tramvají pro navrhování SSZ v podstatě kopírují D1/2..... .
To rád čtu, kdysy tu někdo (MŠ,Absolut???) psal o právě takovéto nějaké šílené hodnotě.
U té vodárny, děje se to vždy pokud je volno minimalizováno pro navolenou tramvaj DC.

Uživatelský avatar
Brejšín
Uživatel
Příspěvky: 1402
Registrován: 03.5.2005 18:17
Bydliště: Kde dobře vařej

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Brejšín » 28.3.2012 17:30

trainzjohny píše:Koukám že IPP se řeší neustále, ale zcela rozhozenou SSZ Bertramka + Anděl (první DC) který má chodit tak že tram na Bertramce má volno i na andělu a nechodí už několikátý týden se asi neřeší. Přitom za ty léta co to chodilo už si na to tramvajáci tak zvykli, že teď na to spoléhají a tak tam není o magnety nouze. Lidi vesele vlajou ve vozech, tramvajáci se nervují a SSZ se neřeší :( asi špatná čtvrť...
Hlášeno na dispečink před měsícem, díky tomu totiž ujíždí přestup 508 / 58 od Řep, neb tam přesně o tu minutu a půl jezdí později.

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od kasme » 28.3.2012 8:12

Jaroš: a jé... ono to ještě není všechno.... proto to asi nefunguje tak, jak by mělo... :)

Oznámení zahájení spojeného územního a stavebního řízení a nařízení veřejného ústního jednání pro stavbu:
„SSZ 7.163 Dukelských hrdinů – Kostelní, v rámci projektu „Údržba, obnova a výstavba zařízení pro řízení dopravy v hl.m. Praze“
Předmětem stavby je obnova stávajícího světelného signalizačního zařízení „SSZ 7.163 Dukelských hrdinů – Kostelní“ za nové SSZ. Stávající zařízení SSZ bude v kompletním rozsahu (s výjimkou KS) demontováno.
Při obnově SSZ bude nově provedeno:
Osazení nového řadiče, osazení nových stožárů SSZ, instalace nových návěstidel SWARCO LED...
k instalaci kamer videodetekce (Phoenix).
Na stožárech budou umístěny skříňky tramvajových detektorů, které budou propojeny oddělovacími kabely s příslušnými trolejovými kontakty.

V rámci obnovy SSZ 7.163 Dukelských hrdinů – Kostelní bude na předmětné křižovatce provedena řada stavebních úprav...
Nový řadič bude mimo jiné umožňovat dynamické řízení s preferencí tramvají.
Vozidlové návěstidlo KC< (vyklizovací šipka) bude opatřeno kontrastním rámem.
Pod tramvajová návěstidla budou doplněna tramvajová výzvová návěstidla, typu TNV-01 na 24V.
Výzvové signály budou několik sekund před rozsvícením příslušného signálu „Volno“ pro tramvaje blikat (návěst „následuje volno“), blikání má upozornit řidiče tramvaje, že bude následovat signál „Volno“.
Na křižovatce bude provedena úprava svislého i vodorovného dopravního značení

Přihlášení od „SSZ 7.129 Strossmayerovo náměstí“ bude pomocí povelového signálu, který bude posílán z řadiče SSZ 7.129 do řadiče SSZ 7.163 (obdoba stávajícího stavu). Nový trolejový kontakt DTA2 (pro SSZ 7.163) = DTD1 (pro SSZ 7.028) bude umístěn na stávajícím příčném převěsu trolejového vedení v blízkosti stopčáry signální skupiny TA.
Nový trolejový kontakt DTC3 (pro SSZ 7.028) = DTC1 (pro SSZ 7.163) bude řešen v rámci SSZ 7.028 nábřeží Kapitána Jaroše – Dukelských hrdinů.
Informace pro SSZ 7.163 od tramvajového detektoru DTC3 (SSZ 7.028) = DTC1 (SSZ 7.163) bude posílána do řadiče SSZ 7.163 po koordinačním kabelu.
Nový trolejový kontakt DTC2 bude umístěn na stávajícím příčném převěsu v blízkosti stopčáry signální skupiny TC.
Navržená tramvajová detekce byla odsouhlasena zástupcem Dopravního podniku hl.m. Prahy, a.s., oddělení SNTT.
Nové chráničky pod tramvajovou tratí budou založeny v rámci akce „RTT Dukelských hrdinů“.

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od trainzjohny » 28.3.2012 7:37

Bobik píše:Já tam nejezdim, tak o tom nevim. A nikdo Motolskej zřejmě nepřispívá. :wink:
Se divím že MMM ještě nevyfásl něco po plzeňský a už nesepsal elaborát :-)

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobik » 28.3.2012 7:31

Já tam nejezdim, tak o tom nevim. A nikdo Motolskej zřejmě nepřispívá. :wink:

Uživatelský avatar
trainzjohny
Moderátor
Příspěvky: 3140
Registrován: 10.9.2006 15:06
Bydliště: Konečná 9,10,16,58,59
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od trainzjohny » 28.3.2012 7:15

Koukám že IPP se řeší neustále, ale zcela rozhozenou SSZ Bertramka + Anděl (první DC) který má chodit tak že tram na Bertramce má volno i na andělu a nechodí už několikátý týden se asi neřeší.

Přitom za ty léta co to chodilo už si na to tramvajáci tak zvykli, že teď na to spoléhají a tak tam není o magnety nouze. Lidi vesele vlajou ve vozech, tramvajáci se nervují a SSZ se neřeší :( asi špatná čtvrť...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4895
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobik » 28.3.2012 6:33

Jojo, ten Pavlák už beru jako takovej místní folklór. V noci též nefungovalo, tentokrát v "tradičním" směru DC.

Co se týče Jaroše - to má být vtip, ten cyklus, kdy tam v noci od tunelu neprojedou 2 vozy (slovy - dvě solo Té tři) za sebou? Koukal jsem jak vrána, když se překlopilo opět na stůj někde před zadními dveřmi 54 přede mnou. A předesílám že krom tří tramvají (2xZC, 1xDC) na celé křižovatce ani kolo. Moooc príma. To kdo vymyslel? A čím? Prrrrr....avou hemisférou?

Uživatelský avatar
piskvorrr
Uživatel
Příspěvky: 391
Registrován: 09.6.2010 12:48

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od piskvorrr » 27.3.2012 23:16

Láďa píše:IPP opět nepouští současně. Platí pro oba směry.
A to to ještě kolem oběda šlapalo poměrně slušně oběma směry, byť poněkud nezvyklým způsobem. Okouněl jsem tam cca čtyři cykly, takže nemám úplně přesná data, ale poměr zhruba takto:
- 60 sec obojí magistrála
- 10 sec dolní volno, u horního zespoda se za sebe vejdou dvě soupravy - první musí přibrzdit, ale pak jí padne (akorát včas, aby projeli poslední jakože-oranžoví z Legerovy):
- 25 sec obojí volno (neviděl jsem dvě 2xT za sebou, nevím, vešly-li by se; kombinace sólo+14T i 14T+sólo se vešly)
- 15 sec Ječná -> Legerova volno

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od kasme » 27.3.2012 23:01

Láďa píše:IPP opět nepouští současně. Platí pro oba směry.
já už tam na červený nestál ani napamatuju a to tam jezdím několikrát týdně :lol: :auto :smt120


v čase 23.05 reportáž o v noci běžících SSZ v Praze a Brně

televizní noviny http://voyo.nova.cz/product/zpravy/2824 ... -27-3-2012

Odpovědět