Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
Re: Preference / antipreference MHD
Pokud si pamatuji, někdo mi kdysi říkal, že dříve legislativa znala jen 3 základní volna, tedy vpravo, přímo a vlevo s poznámkou, že je lze volně kombinovat. Či tak něco. Ale pak přišlo "vyjasnění" a legislativa už pojmenovala (namalovala) všechny konkrétní kombinace. Tedy kromě kombinace volna do všech směrů. Jako by se na to zapomnělo. Dosud to nikdo neopravil... Může to někdo potvrdit/vyvrátit?
Re: Preference / antipreference MHD
ano, vyskytoval na zmíněném Strossu do poslední reko SSZ.
Re: Preference / antipreference MHD
Ve vyhlášce se ty signály jmenují např. "S15e Jízda přímo a vpravo", zatímco tu na prtkách je to "VOLNO PRO PŘÍMÝ SMĚR A ODBOČENÍ VPRAVO", tak si vyberte, který název je správnější
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Fakt ne? Někdo mi tvrdil, že by to mělo být na Strossu od Vltavské! Ovšem sám tama běžně nejezdím, takže si nepamatuji.Bobik píše:Nevyskytuje.
Jó, máš pravdu otázka zněla "jízda do všech tří směrů", ale on to je signál ""volno všemi/třemi směry".
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Nevyskytuje.
Re: Preference / antipreference MHD
IAD lze mnohdy na kole konkurovat i bez cyklostezek atp. Na cyklotrasu bych také v Praze neputil dítě do školy. Na 2. stupni jo, ale na 1. ani omylem.Marek B. píše:... Praha dělá infrastrukturu pro cyklicky, kteří chtějí rychlostí konkurovat IAD a jezdí na závodních kolech v upnutých cyklistických oblečcích. Praha přece nechce, aby po místních cyklotrasách mohly třeba jezdit děti do školy. Protože na ty paskvily, co vznikají bych svoje dítě nikdy v životě nepustil. ...
Re: Preference / antipreference MHD
Bohužel - to by aspoň ta infrastruktura byla pro někoho vhodná. Praha dělá cyklistickou infrastrukturu, aby si mohla odškrtnout příslušnou kolonku - ale dělá ji tak nesmyslně, že ji v podstatě dělá proti cyklistům, s přístupem "tak když už pro vás teda musíme něco udělat - a že nás to štve - tak vám uděláme takový opatření, že budete koukat; papírově všechno super, ale schválně si po tom zkuste jezdit, muhehehe!"Marek B. píše: Praha dělá infrastrukturu pro cyklicky, kteří chtějí rychlostí konkurovat IAD a jezdí na závodních kolech v upnutých cyklistických oblečcích.
Čili pražská cyklistická opatření jsou medle dělaná tak, aby to naštvalo všechny, a k užitku nebylo nikomu (kromě případného odklonění pár set miliónů).
Re: Preference / antipreference MHD
MMM: Protože je to moc logické a přívětivé řešení. Přece nebudeme dělat něco, co na západě funguje v každém městě, že? Praha dělá infrastrukturu pro cyklicky, kteří chtějí rychlostí konkurovat IAD a jezdí na závodních kolech v upnutých cyklistických oblečcích. Praha přece nechce, aby po místních cyklotrasách mohly třeba jezdit děti do školy. Protože na ty paskvily, co vznikají bych svoje dítě nikdy v životě nepustil. Proč by se Praha měla poučovat, jak to dělají jinde v zavedených cykloměstech, když to můžeme bolestivě 20 let metodou pokus/omyl ladit, že?
Asi jako že jsme na počátku 90. let hrdě nepřevzali německou (nebo jakoukoliv západní) legislativu ohledně regulace kapitálových trhů a proti daňovým únikům. Vždyť přece naše právní systémy jsou zcela odlišné a nekompatibilní, a vůbec, co tak ti Němci vůbec mohou vědět o tom, jak správně psát zákony, že?
MImochodem, město staví cyklostezky za 140 mil/km, ale že by třeba na cyklostezku podél Jižní spojky z Braníka do Krče parta borců s finišerem vylila pár náklaďáků asfaltu, aby člověk půlku cesty nejel blátivou pěšinou, to je asi nad síly tohoto města, že?
Asi jako že jsme na počátku 90. let hrdě nepřevzali německou (nebo jakoukoliv západní) legislativu ohledně regulace kapitálových trhů a proti daňovým únikům. Vždyť přece naše právní systémy jsou zcela odlišné a nekompatibilní, a vůbec, co tak ti Němci vůbec mohou vědět o tom, jak správně psát zákony, že?
MImochodem, město staví cyklostezky za 140 mil/km, ale že by třeba na cyklostezku podél Jižní spojky z Braníka do Krče parta borců s finišerem vylila pár náklaďáků asfaltu, aby člověk půlku cesty nejel blátivou pěšinou, to je asi nad síly tohoto města, že?
Re: Preference / antipreference MHD
Pracujme s pravděpodobností. Nemám obavy. Je třeba, aby si to sedlo.von Špilberk píše:U zastávek na znamení trpím obavou o jízdní řád a jízdní doby, protože ROPID říká, že se ušetří čas. Aby to neskončilo tak, že se nasekají zastávky na znamení, pak se zkrátí jízdní doby, a když budu mít smůlu a na každé zastávce bude 1 člověk, tak budu mít po pár zastávkách zpoždění 5 minut.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Láďa: No jó, nějak mi ty dvě akce z poslední doby kousek od sebe splynuly
Re: Preference / antipreference MHD
Jo, počet nehod mohu potvrdit. Ostrůvek už ne, ten je na SSZ Ruská x Francouzská x Moskevská. Tj. o 2 bloky níže.Martin Šubrt píše:... Ta Ruská je taky výživná. Stejný je Ruská - Norská, tam po stavbě SSZ vzrostl počet nehod... A tam je SSZ nové. Navíc je tam na přechodu přes hlavní dělící ostrůvek, tj. je úlet ještě na něj dávat sloupek SSZ a ten přechod přes 1+1 pruh ještě dělit... Je to prostě nemoc, posvěcená pány s razítky...
Na tohle jsem málem doplatil na SSZ Karlovo náměstí x Resslova. Já jel od Spálené a padla mi zelená, a co vidím? Z Resslovky se na mě řítí auto s autobusem, takže brzda.9001 píše:Takhle mi docela pije krev SSZ Svobodova x Vyšehradská. Tam je krásně vidět, jak oba směry mají už žlutou...
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10209
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
MŠ: Pro Olšany by byla zlatá cesta ala Spořilov. Tramvaj si prostě SSZ zapne, projede a vypne se.
Skoro bych, řekl SSZ ani tak nezvýší počet nehod jako jejich vážnost. Přece jenom bez světel, když člověk není úplný magor jede opatrněji, než když to napálí na 70 aby to ještě stihnul. Takhle mi docela pije krev SSZ Svobodova x Vyšehradská. Tam je krásně vidět, jak oba směry mají už žlutou...
Skoro bych, řekl SSZ ani tak nezvýší počet nehod jako jejich vážnost. Přece jenom bez světel, když člověk není úplný magor jede opatrněji, než když to napálí na 70 aby to ještě stihnul. Takhle mi docela pije krev SSZ Svobodova x Vyšehradská. Tam je krásně vidět, jak oba směry mají už žlutou...
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Nějak jsem narazil na tato, dle mne, skvělá řešení průjezdu křižovatek cyklisty - proč to u nás nejde (místo těch nesmyslných předsazených stopčar)?
Že se vůbec ptám!
Že se vůbec ptám!
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
9001: My se na to koukáme denně a všechny tyhle věci neustále magistrátu opakujeme, ale standard je standard...řekne se bezpečnost chodů, nevidomých, kdo chodí na červenou, je zločinec...a je vymalováno.
Karosák: Za ten překlad zkratky SSZ ti uděluji řád myšího kožíšku . Obnovuje se, bo je tam starý železo a ročně se musí dle smlouvy x obnovit. Myšlení v tom moc hledat nelze. Olšanské hřbitovy. Tam ten semafor nemá asolutně žádný význam. Vinohradská je stažená na 1 pruh, codci tedy mohou přecházet bez problémů. A výjezd pětky...inu, když funguje Palmovka...proč by nemohlo fungovat tohle. Vykopat odvézt. Bohužel oddělení řízení dopravy na TSK-ÚDI nemá žádnou možnost politiku odboru dopravy MHMP, který dává na dopravní řešení razítko a roky si hraje svými požadavky i na projektanta, ovlivnit.
Ta Ruská je taky výživná. Stejný je Ruská - Norská, tam po stavbě SSZ vzrostl počet nehod... A tam je SSZ nové. Navíc je tam na přechodu přes hlavní dělící ostrůvek, tj. je úlet ještě na něj dávat sloupek SSZ a ten přechod přes 1+1 pruh ještě dělit... Je to prostě nemoc, posvěcená pány s razítky...
Karosák: Za ten překlad zkratky SSZ ti uděluji řád myšího kožíšku . Obnovuje se, bo je tam starý železo a ročně se musí dle smlouvy x obnovit. Myšlení v tom moc hledat nelze. Olšanské hřbitovy. Tam ten semafor nemá asolutně žádný význam. Vinohradská je stažená na 1 pruh, codci tedy mohou přecházet bez problémů. A výjezd pětky...inu, když funguje Palmovka...proč by nemohlo fungovat tohle. Vykopat odvézt. Bohužel oddělení řízení dopravy na TSK-ÚDI nemá žádnou možnost politiku odboru dopravy MHMP, který dává na dopravní řešení razítko a roky si hraje svými požadavky i na projektanta, ovlivnit.
Ta Ruská je taky výživná. Stejný je Ruská - Norská, tam po stavbě SSZ vzrostl počet nehod... A tam je SSZ nové. Navíc je tam na přechodu přes hlavní dělící ostrůvek, tj. je úlet ještě na něj dávat sloupek SSZ a ten přechod přes 1+1 pruh ještě dělit... Je to prostě nemoc, posvěcená pány s razítky...