Preference / antipreference MHD

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5961
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od demon » 13.8.2019 22:19

Odpoledne to chodilo, takže fakt asi ty hasiči...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4230
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobik » 13.8.2019 15:24

Většinou je to rozházený po průjezdu hasičů a chvíli to trvá, než se to zase srovná.

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 2997
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od kruťák » 13.8.2019 13:46

Postřeh obyčejného kaštana dnes mezi 11:50 a 12:03 na IPP. Dolní světla pustí tram, horní ji zastaví. Uplynou 2 minuty, pustí to horní a před čumákem padnou dolní na stůj. Někdo si s tím hrál ručně, nebo nějaký nový program? Docela to zdržovalo a přitom by stačilo, kdyby ty světla počkaly pár sekund.

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 5961
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od demon » 13.8.2019 11:40

Tak já taky. Poprvé sem viděl, že malý Olšanský umí vložit volno tramvaji před odbočujícími auty. =D>
Jenže naopak velký stojí pořád za vyliž :zadnice, ZC projede jen jedna souprava a pak to drží nesmyslně dlouho volno do Jičínský i když nikde nic a NNŽ ZC je ten samej opruz. 9 vlevo taky jen jeden kus za cyklus a tak i s 26 počkáš celej cyklus*. Když k tomuhle přičteš úžasnou Želvu, tak jen od Hlaváku nabereš 4 minuty jako nic...

* i když tam tě dokáže podržet něco DC, pokud je tam zrovna hozená vexle vpravo.

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3550
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od von Špilberk » 13.8.2019 10:38

Před časem jsem si stěžoval na Chodovskou a Pražské Povstání. Hlásím zlepšení a děkuji. @3644

Uživatelský avatar
ZXS91
Uživatel
Příspěvky: 879
Registrován: 23.3.2010 19:11
Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 N7 72 90)
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od ZXS91 » 02.7.2019 14:59

Karosák píše:... Teď jen než se to naučí všichni ti, co to objíždí přes Lazara... :prase
Dávám jim rok, maximálně dva :D

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 1983
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Petrpes » 02.7.2019 12:48

9001 píše:Silná doprava nebo nezvládnuté semafory? :roll:
Taky si myslím... :devilsmokin

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3301
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karosák » 02.7.2019 10:39

Malá Vodičkova bez omezení, průjezdná opět obousměrně :shock: =D> Teď jen než se to naučí všichni ti, co to objíždí přes Lazara... :prase

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9550
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od 9001 » 01.7.2019 10:46

Silná doprava nebo nezvládnuté semafory? :roll:

von Špilberk
Uživatel
Příspěvky: 3550
Registrován: 23.2.2012 8:27
Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od von Špilberk » 01.7.2019 10:13

Preference mílovými kroky vpřed Z:arrow: http://www.dpp.cz/mimoradne-udalosti/1_7429/

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4230
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Bobik » 30.6.2019 16:39

Karosák píše:Flora včera přes den 5 koleček s l. 13 bez problémů, nebo anomálií 8-[
Esli to nebude tím, že 13 jezdí rovně... :lol: Rovně to padalo perfektně "do jízdy" celou noc. Akorát, že v noci rovně nic nejezdí... #-o :lol:

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 1983
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Petrpes » 30.6.2019 12:53

V pracovní den to bude maso, Smíchov se kompletně zhroutí a přišlo mě že i při sobotě celý smíchovský okruh nepreferoval. Ve Zborovské nepadalo druhé volno a u Vltavské nějaký ještě delší cyklus...
Ovšem z Na Knížecí ZC podstatně delší volno, tam bude nějaká úprava SSZ...
Ovšem to esíčko se brzy celé rozpadne 8-[

Uživatelský avatar
Petrpes
Uživatel
Příspěvky: 1983
Registrován: 28.8.2008 22:03
Bydliště: psí bouda
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Petrpes » 30.6.2019 12:34

Nejlepší je zátah se 7 z Radlické rovně, tam to samozřejmě nepadá a kontaktní zámek přes jízdní pruh jsem za 20 let nepoužil, řidič nemá běhat někde mezi autama...
Ale asi proto mě nevzaly ani další světla u bývalé zastávky Ženské Domovy DC...
Pak mě volalo KGX, že předchozí 7 měly problém, tak poslušně hlásím, pravděpodobně se to volí přes kontaktní zámek, ale už jsem projel

pandicek89
Uživatel
Příspěvky: 19
Registrován: 21.7.2014 15:28

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od pandicek89 » 30.6.2019 11:35

Afterman píše:pandicek89:

Být tebou, tak se bojím spíše úseku manipulační trati Za Ženskými domovy, dnes běžně tři minuty plus na Anděl od Řep s jakoukoliv linkou a to byla sobota...
Já ale myslím přesně ten úsek, měl jsem totiž linku 15.

Uživatelský avatar
Karosák
Uživatel
Příspěvky: 3301
Registrován: 07.2.2008 18:49
Bydliště: Wydzielone korytarze
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference / antipreference MHD

Příspěvek od Karosák » 30.6.2019 7:33

Flora včera přes den 5 koleček s l. 13 bez problémů, nebo anomálií 8-[
Naopak solidně funguje nová konfigurace Vinohradská x Italská, kde, podobně jako třeba Na Pískách, SSZ využije stanicování k vypuštění kolizního směru, ev. preferuje kolmo jezdící bus 135 a pak vám drží pěknou zelenou. Nakládal jsem tam klubu důchodců a volno opravdu počkalo. V opačném směru zelená padla vždy po zavření dveří a vlažném rozjezdu. Preferenčně také vnímám to, že mys na Italské ZC podrží závodníky, takže po rozjezdu a padnutí zelené to lze svižně našlápnout k Vinohradské tržnici s minimálním rizikem závodění s IAD zprava. Stejný efekt dělá i mys Vinohradská tržnice ZC, kde zvláště u pavilonu je nepříjemně úzké místo a následně u Sázavské najíždění na koleje, kde s vámi opět IAD závodí. To vše je minimalizováno tím, že mys vám závodníky podrží. Samozřejmě na kamikadze objíždějící tram zleva to nemá nejmenší vliv. Za vcelku pakárnu a zbytečně rizikové považuji zřízení mysu Vinohradské tržnice DC, avšak dále směrem dolů je před Italskou hezky oddělený pruh. Pokud v něm nebude stát "zásobování"...
Uvidíme, jak se to bude špuntovat ve špičkách, ale horší než Francouzská to určitě být nemůže. Asi jako Bělehradská, kde to zase tak do kopru nešlo a navíc tady nepřibyla žádná zastávka.
Za zmínku také stojí příprava pro vzdálené rádio k Muzeu od Italské :D
Když to shrnu, tak na 3 místech potenciální zlepšení (2 mysy a oddělený pruh DC) a 1 zhoršení (1 mys). Zatím...

Odpovědět