Stránka 1 z 382

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 19.6.2018 21:27
od parrot
chlapci a děvčata, vzhledem k tomu že od 30.6. mají být zastávky Hotel Golf a Poštovka na znamení, předpokládám že světla na přechodech zůstanou nadále funkční a bude to tam jen jako na oko "na znamení", že jo? :D

PS: ve Zborovské nám nepadá volno navíc mezi fázemi. Resp. vůbec tam nefunguje preference. Ano, upravoval se tam v boční ulici asfalt, ale už mají hotovo...

PS2: v Dlouhé třídě jsou nějaké malůvky okolo sloupů u všech světel, vypadá to na brzkou rekonstrukci.

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 16.6.2018 23:19
od parrot
9001 napsal: Protože ho 99% vyfuckuje, bude řvát, že buzeruje a možná mu dají i přes hubu.


No jo českej přístup a jakože demokracie. Jsou státy kde by okamžitě ležel v poutech na zemi atd... ale to už zacházíme mimo diskuzi, tak změňme téma, když tohle asi nezměníme.

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 16.6.2018 21:54
od 9001
parrot napsal:
9001 napsal:Bohužel dnes MP slouží hlavně k naplnění kasy města a nebo na politické zákazy...


No jo vo tom to je... Kdyby stál měšťák každý den na přechodu na Hradčanský, nebo na přechodu v zastávce U zvonu, a dával to každýmu chodiči na červenýho panďuláka za dvojku, tak by městu do kasičky každej den zacinkalo tak 200 až 400 kolíků. Proč tam tedy nestojí? :-k


Protože ho 99% vyfuckuje, bude řvát, že buzeruje a možná mu dají i přes hubu.

Za to automatický radar v Blance a nebo dávání botiček je daleko efektivnější. Sice průměr na pokutu cca 400 Kč, ale bez práce :D.

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 16.6.2018 21:49
od parrot
9001 napsal:Bohužel dnes MP slouží hlavně k naplnění kasy města a nebo na politické zákazy...


No jo vo tom to je... Kdyby stál měšťák každý den na přechodu na Hradčanský, nebo na přechodu v zastávce U zvonu, a dával to každýmu chodiči na červenýho panďuláka za dvojku, tak by městu do kasičky každej den zacinkalo tak 200 až 400 kolíků. Proč tam tedy nestojí? :-k

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 16.6.2018 18:44
od 9001
parrot: Národ ne ;-). Tohle paušalizování je zbytečné...

Bobik: MP funguje, ale musí někdo chtít... Nechce se mi to psát znovu, ale asi na to vzpomeneš...

Když se zavřela ulice K Bohnicícm, tak tam jenom stáli a odkláněli, v Trojské mají skoro pevné stanoviště :D.

Bohužel dnes MP slouží hlavně k naplnění kasy města a nebo na politické zákazy...

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 16.6.2018 18:06
od Bobik
Akorát policajta si v okolí pochopitelně neviděl, co?

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 16.6.2018 15:54
od Karosák
No a totéž zavřená Keplerova a Bělohorská od Kaštanu ke klášteru. Tam je to tak cca na třetiny: 1/3 značku B1 objede a otočí se až u výkopu, nebo stavební techniky, 2/3 značku objede, vezme to případně po kolejích a vrhne se mezi výkopy, trubky a bagry, a podle jejich rozestavění buď kličkuje, nebo celý úsek couvá, no a ta 3/3 se zastaví před značkou a přemýšlí, co si s touto patovou životní situací počít, přičemž na ně zezadu troubí ti, kteří se nervózně vrhnou do zákazu. Pardon , ještě jsem zapomněl na malá 2%, z nichž jedno v zákazu u výkopů parkuje a pak je tu přecijen pár nešťastníků, kteří se předpisově vydají objížďkou. Na Keplerově jsem viděl Superba kterak stojí pod Pohořelcem na "teplém asfaltu" od Brusnice a spolujezdce odstraňuje zábradlí #-o

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 15.6.2018 23:35
od parrot
Karosák napsal:Ještě s tou ignorací - Křesomyslova je v úseku Na Fidlovačce - Bělehradská jednosměrná a to směrem do centra. Směr z centra probíhají v pruhu pro IAD výkopové práce. Kupodivu je opatření udělané docela dobře - úsek je jednosměrný do centra mimo MHD, semafory od Fidlovačky jsou zapytlovány, fungují tedy jen čočky. Značení probíhá již od Svatoplukovy, je značená objizdná trasa přes Folimanku. Křesomyslova je značená jako slepá, před výkopem je značka B2 i B1 s dodatkem mimo stavby a tram. No jak myslíte, že to funguje? Značení objížďky si nevšimne nikdo, protože by musel zvednout hlavu od mobilu a když dojede k omezení, tak se přece nebude vracet a šup na koleje. Všichni se samozřejmě následují. Pak probíhá zuřivé troubení na "překážející" bagr a střemhlavé vrhání se do křižovatky Otakarova v kolizní fázi, doplněné opět troubením a gestikulací "co mám dělat, když tu nejdou semafory". To je žrádýlko, na to se fakt zajeďte podívat.


jen další důkaz toho, že se tenhle národ stává čím dál tím víc blbější #-o

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 15.6.2018 22:18
od Karosák
Ještě s tou ignorací - Křesomyslova je v úseku Na Fidlovačce - Bělehradská jednosměrná a to směrem do centra. Směr z centra probíhají v pruhu pro IAD výkopové práce. Kupodivu je opatření udělané docela dobře - úsek je jednosměrný do centra mimo MHD, semafory od Fidlovačky jsou zapytlovány, fungují tedy jen čočky. Značení probíhá již od Svatoplukovy, je značená objizdná trasa přes Folimanku. Křesomyslova je značená jako slepá, před výkopem je značka B2 i B1 s dodatkem mimo stavby a tram. No jak myslíte, že to funguje? Značení objížďky si nevšimne nikdo, protože by musel zvednout hlavu od mobilu a když dojede k omezení, tak se přece nebude vracet a šup na koleje. Všichni se samozřejmě následují. Pak probíhá zuřivé troubení na "překážející" bagr a střemhlavé vrhání se do křižovatky Otakarova v kolizní fázi, doplněné opět troubením a gestikulací "co mám dělat, když tu nejdou semafory". To je žrádýlko, na to se fakt zajeďte podívat.

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 15.6.2018 19:33
od ZXS91
Potvrzuju Petřiny, dýl než čtrnáct dní to není.

Sirotčinec dneska běhal v pevným cyklu, stromky potmě, ale volno padalo - alespoň rovně.

Větší sranda byla na Octárně. Vyhrazenej BUS pruh od Hládkova se vesele ignoruje, nenajíždění do křižovatky taky nikoho netrápí a kolemjedoucí empíci se radši snažili dívat jinam.

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 15.6.2018 17:13
od Karosák
Hmm, má pravdu ten chlapec! Paráda, hlavně ta dlouhá k ničemu 40.

Jinak zcela odumřelá preference u Sirotčince. Včera fakt žrádlo ještě s odklonem 22. Výzvy i KZ potmě, volno nepadá cyklicky. Naprosto netuším, co se tam děje. Občas volno padne, jednou jsem vystál 4 cykly. Klička nic nerozsviti, prostě tma a výstřely do ní. Navíc když se vydáte s kličkou ke KZ tak když vás nikdo nesejme cestou tam, tak vás zaručeně nikdo nepustí zpět k tram. Na PDT to pry volal kdekdo, ale dneska pořád tma...


Rovněž na Prašném mostě podle mě dochází k zásahům ústředny a přepínání na něco jako pevný cyklus (možná je to vypouštění tunelu), ale v zásadě nefunguje preference v relaci Dejvická - Hradčanská a děje se tam velmi dlouhé pevné volno po Milady Horákové, na čemž vydělává 1, 2 a 25. Jinak ale docela hrůza. Děje se tak cca poslední měsíc, stál jsem již od Dejvické jako 3 a vystál tak 5 minut, bo ani 2 vlaky to někdy nedají. Dneska opět v tomto režimu min. od 15 hodin dosud (18:15).

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 14.6.2018 20:59
od parrot
Nevím jak moc je to aktuální, ale dlouho to tam nebude :D Změna DZ na trati na Petřiny. Okolo zastávek Baterie zmizely silniční 40 a zmizela i ta nesmyslná dlouhá 40 pod Baterií až na Ořechovku. Na Ořechovce ZC je ale místo silniční 40 nově 30. Ve směru DC zůstala proměnná 30/40.

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 03.6.2018 23:33
od 9001
Mart: Částečně souhlas, ale i těch tramvají je moc na tak malou sít co v centru máme... Stačí jedna blbost a můžeme odepsat celou sít až na pár linek co jedou po okraji... Minimálně kdyby bylo VN, tak tyhle průsery co jsou ted nebudou mít takové následky jaké mají...

K emisím... No to je taková mantra zelených blbů, ale doprava má na "triku" cca 10-15% emisí ve městě a to ještě pokud vezmeme čistě osobní, tak to číslo bude ještě nižší...

K práci MP/PČR, kamery pokuty.
Doporučuji si přečíst článek o tom, jak Jihlava!!!!, městě které má D1 jenom v katastru své působnosti na ní nechalo se svolením ŘSD dát radar, protože je tam 80 kvůli rekonstrukci. Už se ani nesnažili aspon do médii říct, že jim jde o bezpečnost provozu, ale o to, že náklady budou 1,5 mega a že se jim ta investice bohatě vrátí... Můj osobní odhad je za půl roku i přes všechny náklady včetně 4 zaměstnanců + cca 20 mega do plusu...A to je pouhých 300 pokut denně po 500 Kč...

A tohle už jede v Praze dávno.. Zdvořilostní dopis si z Vás každý může vygooglit... Reálně můžu projet červenou denně, pokud zaplatím, tak jsem vysmátý... žádné body a že za červenou je myslím 5... A nebo pokud budu echt prudič, tak to nechám dojít do správního řízení, kde "kamarád" pravník z úředníka s maturitou udělá takového vola, že v lepším případě nebudu platit nic a nebo zaplatí za 10 projetí 1000 Kč bez bodů a adios amigos...

Bohužel původní myšlenka, že města budou motivána k vyšší kontrole provozu, tím, že pokuty jsou jejich příjmem se zvrhla v to, že z pohledu města jsme největší pirát pokud jedu v Blance 80 místo 70 a nebo na mostě Barikádníků 68 misto 50 (radar už je posunutý cca úroven OMV směrem nahoru)... A nějaké prokazování objíždění tramvaje? To je moc práce...

Bohužel do tohohle nikdo nerýpne, protože jsou všichni spokojení. MD má svoji "bezpečnost", města mají svůj bakšiš a ovčan je oholený na kost...

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 03.6.2018 23:05
od 9001
P_V napsal:Na obestavení účtu je snad třeba exekutor a na něj zas minimálně soudní příkaz, proti kterému jsi nepodal odpor, ne?


Právě, že města, zdravotní pojištovny, ČSSZ, FAÚ resp. MFČR (kalouskovi cifr špioni :D), a ještě myslím Celní správa nepotřebují exekutory ;-).

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 03.6.2018 19:19
od Bobik
P_V napsal:Na obestavení účtu je snad třeba exekutor a na něj zas minimálně soudní příkaz, proti kterému jsi nepodal odpor, ne?
Ne. Zkrátka mě jednoho krásnýho dne vysmál bankomat, tak jsem jel na pobočku, kde mi řekli o co jde, prachy mi sice dali (bo uřad už si to pětikilo stáhnul), ale odblokování karty, než se vyřídila všecka byrokracie, trvalo asi týden.
Navíc i exekutor + soud to dělá tak, že se o tom nedozvíš, resp dozvíš pozdě - údajně kvůli tomu, aby lidi nemohli odklonit prachy jinam.