Stránka 9 z 460

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 25.9.2022 15:55
od Bobik
Myslím, že v rádiu chyba nebude, protože někdy funguje, jindy ne. Spíš si někdo (policajti z centrály?) s tou křižovatkou věčně hraje a podle toho, to ne/funguje.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 25.9.2022 10:41
od OKN81
Nešlo by prosím pěkně opravit vzdálené rádio u národního divadla ve směru od karlových lázní? Díky.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 16.9.2022 9:52
od MPL
Lidi neblázněte, jak zřídítě "oficiální" místo, kam lze hlásit závady, řidiči to tam začnou psát a bude třeba na to opět "oficiálně" odpovídat.
Takhle stačí to udělat složitější a na ty, co hlásí závady i tak, být "trochu nepříjemnější" a 95% řidičů si rozmyslí to absolvovat. No a je to - nemusí se složitě nikomu vysvětlovat, proč závada nahlášená před X týdny stále ještě není odstraněná. :lol:

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 16.9.2022 9:41
od Voko23
Ještě se nabízí využít webou aplikaci DPP, kam píší podněty cestující i jiní...
https://www.dpp.cz/kontakt/kontaktni-fo ... i-pochvaly

Tohle se určitě čte, zpracovává a chodí i odpovědi co se pro nápravu udělalo...

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 16.9.2022 8:17
od von Špilberk
Ona by při nejhorším nebyla ani potřeba žádná webová aplikace (samozřejmě děsně drahááá a složitááá). Ve finále by stačil jeden "kouzelný" email pro služební potřebu, něco jako zavady@dpp-cz. Ale vsadím se, že i když by to nic nestálo, tak by zase byl obrovskýýý problééém, protože všichni v kancelářích mají tolik práce, že není v celém DPP jediný pracovník, který by měl čas to číst a přeposílat na kompetentní místa.
Ale teď už se radši přihlásím na konzultaci do těch Bohnic, protože vidíte jaké mám nápady. To přece není normální. :D

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 15.9.2022 8:41
od Bobik
Ústečák píše:
14.9.2022 8:37
...podobné věci se z modrého řeší úplně běžně - prakticky denně.
Podívej, mě je z kabiny vlastně úplně jedno, jestli se to řeší, neřeší, jak se to řeší, kdo to řeší a kdo přesně za to může a nemůže. Pro mě je podstatné, že není vyřešeno. Čili z mého pohledu = moc nefunguje. Navíc zhusta nevím proč a navíc mám pocit, že to vlastně ani nikoho moc nezajímá a netrápí.
A bohužel, krutá realita a získaná zkušenost je taková, že je mnohdy lepší a rychlejší to napsat sem, případně to řešit jinými, postranními cestičkami, než oficiální cestou.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 14.9.2022 11:35
od Ústečák
Ta webová aplikace měla dávno existovat. Problém je, že podobné závady opravdu jsou kolikrát dávno předané (nejčastěji překoplý kabel, čekání na součástku u starší vexle a podobně), ale řidiči se nemají jak dozvědět, že problém již je hlášen a čeká se na vyřešení, které nejde uspíšit. A kvůli tomu, že se někomu nechce to řešit, má násobně víc lidí násobně víc práce. To mě štvalo hodně, to je fakt. Ukázkovej systémovej nedostatek (kterej by se dal pěkně vyřešit implementací do MC, když už ho máme).

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 14.9.2022 11:17
od demon
Ústečák píše:
14.9.2022 8:37
Ale neplácej, kolegáčku, podobné věci se z modrého řeší úplně běžně - prakticky denně. 🙂 Navíc to i pořádně kontroluje S. R. jakožto ZVO, pokud se to nepředá, je zle.
A tak trošku reality...
Kdybych měl hlásit každou podobnou peachovinu (v uvozovkách, protože mě i tyhle drobnosti dost sejří), tak volám odhadem tak 20x denně a to by mě na "modrym tlačítku" asi rychle neměli rádi. Už dneska když volám nějakou závadu, odpověď je jak obtížnému hmyzu ve stylu "to už přece dávno víme a zadali jsme to k opravě už před 14 dny", takže mě taková motivace k zlepšení hodně rychle přejde.
Tady přeci jen cítím mnohem větší snahu k zjednání nápravy.
Á propos, už tak 10 let zpátky odbory iniciovaly vznik jednoduchý webový aplikace, kam by řidiči mohli zadat svoje podněty typu upadlá klika od WC, ucpaný pisoáry, nefunkční předzvěst, atd., nebo třeba i jen podezření na špatnou funkci typu dvakrát ze čtyř kol se mi nehodila vexle XY, ale odpovědí nám bylo, že by to bylo moc drahý a od toho máme přece helpdesky (kam se řidič nedostane ani pokud o jeho existenci něco tuší), nebo modrý tlačítka (kam zase každej ucpanej pisoár volat nechce)...

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 14.9.2022 8:37
od Ústečák
Bobik píše:
14.9.2022 7:41
Velmi vtipné. Jen kdyby modré tlačítko fungovalo, že... :roll:
Ale neplácej, kolegáčku, podobné věci se z modrého řeší úplně běžně - prakticky denně. 🙂 Navíc to i pořádně kontroluje S. R. jakožto ZVO, pokud se to nepředá, je zle.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 14.9.2022 7:41
od Bobik
Velmi vtipné. Jen kdyby modré tlačítko fungovalo, že... :roll:

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.9.2022 16:20
od Voko23
V čem je problém nevím, ale zkusil bych modré tlačítko a tam požádat o opravu... Nebo se ještě nabízí centrální příjem - Ústavní 90

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.9.2022 10:26
od von Špilberk
Prosím o opravu výzvového návěstidla před rychlostní výhybkou na nábř. kpt. Jaroše. Výzvy se sice rozsvěcují, ale svítí velmi slabě (za jasného dne proti slunci skoro neznatelně). Dříve výzva svítila normálně, neodvažuji se hádat, v čem je problém.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 18.8.2022 12:36
od von Špilberk
Nefunguje přihlášení na malé Chodovské (Baumax) DC. Večer po setmění jsem si všiml, že výzva se sice rozsvítí, ale zhasne ještě před příjezdem tramvaje k semaforu. Volno náhodně vydrží/nevydrží.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 14.7.2022 10:17
od Grossák
Závada byla odstraněna 11. nebo 12. 7. Byl nefunkční odhlašovací kontakt, zaháknutý za trolejový drát. Díky.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.7.2022 12:54
od sajmon
7001 píše:
12.7.2022 9:03
To potvrzuju. Zdálo se mi že odhlášení proběhne po odjezdu protijedoucí tramvaje.
To tak bude. Dnes tam proti mně nic nejezdilo a všechny tři průjezdy OK.