Stránka 83 z 460

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 23.5.2018 17:54
od 9001
http://www.dpp.cz/mimoradne-udalosti/1_4031/

Takže to opět DPP/MP/ROPID řeší po svém aneb opět cestující na prvním místě... :roll: :zadnice

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 22.5.2018 22:31
od mart337
No comment !!!

Ale jo, když už hodně teče do bot. Jinak tam pak při nějaké případné reakci vypomáhá i policie operativním ručním řízením, ale i tak to dlouho trvá, než se to dostane do normálu. To je ten problém, že se pak musí taky pouštět auta na most a zase se tím brzdí tram od mostu. Ale musím uznat, že za ty roky co jezdím, tak tenhle operativní odklon si nepamatuju.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 22.5.2018 21:46
od 9001
Mart: Ne že 7+21 blokují, ale jsou blokované, pokud linky nemůžou rovně ;-). Chápu, pokud je bloklá jenom výhybka od Moráně, ale pokud nemůžou ani linky z mostu tak už je to průser i pro zbytek... :-(.

Možná blbý dotaz, ale v případě blokace veksle není lepší tam postavit dispečera, který to tam bude házet?

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 22.5.2018 21:34
od XSC
Bobik píše:Jestli si dobře pamatuju (kdysi dávno jsem měl možnost vidět ty starý plány a výhledy, ale momentálně k nim přístup nemám), tak přes Žertvy tram jezdit neměly, tam měly být auta. Dolní Palma měla být pouhá T-křižovatka a tram po Sokolovské.
Ano, tak bych to očekával. Jenže metro na Palmovce se začalo stavět už za komančů.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 22.5.2018 21:31
od mart337
. Omlouvám se, nedá se to nějak zlikvidovat?

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 22.5.2018 21:31
od mart337
Omlouvám se, beru to jenom z osobní zkušenosti, kdy jsem na 3 nachytal 20 min. zpoždění jenom od Karláku na Palačák. A to jenom proto, že byla v bloku výhybka od Moráně a muselo se stále chodit ročně přehazovat a tudíž byla v pr.... veškerá předvolba. A nevím v čem 7 a 21 blokuje ostatní směry, protože v tomto směru to bývá nejprůjezdnější a ani to IAD podle mne nepřekáží. A právě tím, že se v případě poruchy blokace stále upřednostňuje přednostně nastavená doprava od Moráně, bývá zablokován most.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 22.5.2018 21:18
od 9001
mart337 píše:No možná se asi mýlím, ale myslím si, že to je jen výmluva, jinak by nebyla blokovaná 7 a 21 - ty podle mne IAD vůbec nevadí. Už dost často se stalo, že zablokované výhybky zcela ochromí průjezd příčným směrem. Proto odkloněné linky od Moráně.
7+21 drbaly právě ty linky co nemohly projet přímo... A ML16+4 na to bohatě stačí... To máš 3 soupravy za 8 minut

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 22.5.2018 21:14
od mart337
No možná se asi mýlím, ale myslím si, že to je jen výmluva, jinak by nebyla blokovaná 7 a 21 - ty podle mne IAD vůbec nevadí. Už dost často se stalo, že zablokované výhybky zcela ochromí průjezd příčným směrem. Proto odkloněné linky od Moráně.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 22.5.2018 20:55
od 9001
mart337 píše:Neznám přímo dotyčnou situaci, ale vzhledem k tomu, že přímý směr po nábřeží není zmiňován, nebyla zase v poruše blokace výhybky a tudíž v pytli preference od mostu a od Moráně? Občas se to stává.
Protože ten nemůže IAD blokovat :wink: A proto linka 2 jela přes Jiráskovo náměstí a 3 rovnou přes Botanickou a Výton...

Zkrátka to zase všichni zvorali od A do Z...

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 22.5.2018 20:51
od mart337
Neznám přímo dotyčnou situaci, ale vzhledem k tomu, že přímý směr po nábřeží není zmiňován, nebyla zase v poruše blokace výhybky a tudíž v pytli preference od mostu a od Moráně? Občas se to stává.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 22.5.2018 20:07
od 9001
Spíš nafackovat všem odpovědným... To opravdu je takový problém, aby DP zavolal MP, která tam bude hlídat průjezd? :evil:

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 22.5.2018 19:57
od von Špilberk
http://www.dpp.cz/mimoradne-udalosti/1_4021/
Důvodem je přetížená křižovatka Palackého náměstí individuální dopravou, která znemožňuje TRAM dopravu.
Tak volejte Dolínkovi... :roll: #-o

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 22.5.2018 19:33
od 9001
Bobik: Ted si trefil hřebíček na hlavičku... Jak dlouho trvalo než ROPID vyřešil navýšení metra o víkendu? Jak dlouho ROPID řeší jiné problémy? Jak se řeší preference MHD?

Výmluvy na IAD už jsou mnohdy opravdu mimo, protože tramvají je tolik, že se blokují navzájem a nebo stačí sebemenší průser v centru a nic nejede nikde...

Jak dlouho jste nadávali na Palačák? Jak dlouho se tu řeší zelené vlny? Jak dlouho trvá preference na obnovených SSZ?

A to radši nemluvím o akceschopnosti ROPIDu řešít výpadky soukromníků... Jaká je motivace lidí z trasy linky 302 jezdit MHD? Řeknu ti to rovnou nulová, protože spolehát jestli bus přijede nebo ne? Tak radši pojedu autem... Nebo řešení výlukových tras...

Ano vím, že ROPID za to "nemůže". Elaboráty na FB jsem si přečetl, že za to můžou všichni jiní od dopravců po Radu HMP... Ale to obyčejnému občanovi co potřebuje do bodu A,B a pak i C a zpět do A je u :zadnice

Třeba po sídlišti jedu 3 km autem, protože autobus jede po 30 minutách, jede tam 5 kočárků a dva důchodci s chodítky a je to prý naprosto v pořádku... A pak už v autě jsem, tak zařídim i zbytek..

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 22.5.2018 19:30
od Bobik
von Špilberk píše:Opak taky nefunguje: zúžit ulici, nebo ji nechat úzkou a zrušit pár parkovacích míst nezpůsobí, že lidi začnou prodávat auta a houfně se přesouvat do MHD.
Jistě, v tom nejsme ve sporu. Samo pouhé zúžení, bez dalších alternativ je k ničemu, to si taky uvědomuju.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 22.5.2018 19:09
od von Špilberk
Opak taky nefunguje: zúžit ulici, nebo ji nechat úzkou a zrušit pár parkovacích míst nezpůsobí, že lidi začnou prodávat auta a houfně se přesouvat do MHD. Někdo autem pojede vždycky a ten poměr mezi uživateli MHD a IAD je v Praze pořád vynikající.
Problém je, že na západě většina měst ten komunikační systém opravdu postavila a dneska už ho mají a stavět nemusí. V Praze ho komunisti jen nakreslili, ale většinu nepostavili. Proto musíme stavět komunikace, které se na západě už nestaví, protože oni je mají a my ne. Navíc ze ZAKOSU ty opravdu velká zvěrstva byla dávno vypuštěna (Nuselská radiála, Žižkovská radiála), ale něco se postavit musí, protože komunikační síť je někde prostě nedodělaná. A Libeň nebo Holešovice jsou dobrý příklad téhle nedokončenosti.