Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 22.5.2018 18:33
Jenže když nenecháš auta z Rohanského nábřeží dojet na Balabenku tunelem pod Palmovkou, tak ti tam stejně dojedou po Sokolovské, která je od Švábek po Balabenku fujky, i když je 1+1 a nedá se s tím nic udělat.
A když se bude Rohanský ostrov dál zastavovat (a to bude), tak auta budou přibývat. A že Rohanské nábřeží končí myší dírou, to prostě nemůže zůstat. Nebo může, ale Sokolovská bude ještě víc fujky a na horní Palmovce se budou muset zapnout světla.
Navíc kdybys neměl Rohanské nábřeží, tak bys měl ty auta ve starém Karlíně (prostě něco za něco).
a zahlcení: no právě je potřeba víc komunikací, aby se doprava rozložila a necpalo se všechno do jedné ulice.
Vršovická je prázdnější proto, že v relaci V - Z je v okolí víc komunikací. Na větší dálku se jede po Jižní spojce, na kratší vzdálenost je dá jet Michlí (U Plynárny), nad Vršovickou je rovnoběžně Ruská, Korunní, Vinohradská.
Naopak v relaci S -J je komunikací míň, proto to mezi Bohdalcem - Slávií - Želvou obvykle stojí.
Navíc bych řekl, že Legerova bude dálnice ještě dlouho a bulvár z toho neuděláš. I kdyby se o pruh zúžila a vysadily stromy, tak to bulvár nebude. Bulvár nedělá jen vzhled ulice, ale i lidi. A lidi sem nedostaneš, protože jsou to všechno obyčejné činžáky, kde se jen bydlí. Nikdo jiný nemá důvod po té ulici chodit. Dnes se sice říká, že tam lidi nechodí, protože je ta ulice hnusná, ale i když hnusná nebude, tak lidi tam stejně chodit nebudou, protože tam stejně nic není a nebude. To by tam museli být nějaké úřady, obchody, kultura atd., pak by vznikl bulvár. Jenže to tam není a nebude, pořád tam budou jen ty činžáky.
To je problém našich předků, kteří pozemky po hradbách chtěli ekonomicky využít, protože je armáda nedala, ale prodala. A zatímco Brno i Vídeň si místo hradeb udělali bulvár (ve Vídni lépe, v Brně trochu nedodělaný), tak Praha na pomezí Nového Města a Vinohrad namlátila jen obytné baráky a hotovo. Z toho bulvár prostě nebude.
A když se bude Rohanský ostrov dál zastavovat (a to bude), tak auta budou přibývat. A že Rohanské nábřeží končí myší dírou, to prostě nemůže zůstat. Nebo může, ale Sokolovská bude ještě víc fujky a na horní Palmovce se budou muset zapnout světla.
Navíc kdybys neměl Rohanské nábřeží, tak bys měl ty auta ve starém Karlíně (prostě něco za něco).
a zahlcení: no právě je potřeba víc komunikací, aby se doprava rozložila a necpalo se všechno do jedné ulice.
Vršovická je prázdnější proto, že v relaci V - Z je v okolí víc komunikací. Na větší dálku se jede po Jižní spojce, na kratší vzdálenost je dá jet Michlí (U Plynárny), nad Vršovickou je rovnoběžně Ruská, Korunní, Vinohradská.
Naopak v relaci S -J je komunikací míň, proto to mezi Bohdalcem - Slávií - Želvou obvykle stojí.
Navíc bych řekl, že Legerova bude dálnice ještě dlouho a bulvár z toho neuděláš. I kdyby se o pruh zúžila a vysadily stromy, tak to bulvár nebude. Bulvár nedělá jen vzhled ulice, ale i lidi. A lidi sem nedostaneš, protože jsou to všechno obyčejné činžáky, kde se jen bydlí. Nikdo jiný nemá důvod po té ulici chodit. Dnes se sice říká, že tam lidi nechodí, protože je ta ulice hnusná, ale i když hnusná nebude, tak lidi tam stejně chodit nebudou, protože tam stejně nic není a nebude. To by tam museli být nějaké úřady, obchody, kultura atd., pak by vznikl bulvár. Jenže to tam není a nebude, pořád tam budou jen ty činžáky.
To je problém našich předků, kteří pozemky po hradbách chtěli ekonomicky využít, protože je armáda nedala, ale prodala. A zatímco Brno i Vídeň si místo hradeb udělali bulvár (ve Vídni lépe, v Brně trochu nedodělaný), tak Praha na pomezí Nového Města a Vinohrad namlátila jen obytné baráky a hotovo. Z toho bulvár prostě nebude.