Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 27.5.2022 16:27
Po pěti (skoro) čistých průjezdech jsem si při příjezdu od Národní třídy říkal, co se to tomu Demonovi nelíbilo Tak to přede mnou pustilo 2 a 18 od Staroměstský a prozřel jsem
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=16&t=434
Bohužel tohle aktivování na čudlík je pěkná sviňárnička. SSZ nad Husineckou (pardon Viktorií Žižkov) ve směru k Lipanské, co snad Lipanskou zůstane... Rozjíždím se s 15T na povolených třicet. Je víkend, SSZ právě ukončilo vyžádaný cyklus tlačíkem pro chodce, zhasínají čočky, bliká žlutá pro auta. Pár metrů přes SSZ vidím chodce. Přijde, zmáčkne. SSZ se OKAMŽITĚ přepíná do režimu stůj pro tramvaj i auta, aby chodec přešel. Řeknu vám, z toho tahu v rychlosti 30 km/h poměrně zběsilá situace, orosené čelo i zadek, abych to nějak ubrdzil a nepoházel si v tramvaji lidi.... Fakt geniální.
A tak zcela jistě slyšeli, ale i takovej odborník Standa Huml (budiž mu země lehká) na to měl osvědčenej systém jednadvacet, dvaadvacet a všechno navíc už je na "červenou", kterej se coby bejvalej policajt a soudní znalec v oboru dopravy nestyděl prezentovat v TV....
O §71 odst 7 neslyšeli? Hlavně by ale řidič neměl orgánovi říkat, že ví, že tady to stůj obvykle padá předčasně.Bobik píše: ↑23.5.2022 7:58Zrovna momentálně jeden kolega řeší ve správním řízení právě takový problém - shození volna protijedoucí tramvají v kratší, než zábrzdné vzdálenosti, následná pochopitelná jízda na stůj, jenže bohužel s následnou nehodou. A nevypadá to pro něj dobře, protože ze strany správního orgánu je to kolovrátek na téma - jízda na stůj, chyba řidiče, neubrzditelná vzdálenost nezájem, měl s něčím takovým počítat a jet tak, aby zastavit stihl...
Nikoli. Poznámka o shazování volna reaguje na realitu. Zrovna momentálně jeden kolega řeší ve správním řízení právě takový problém - shození volna protijedoucí tramvají v kratší, než zábrzdné vzdálenosti, následná pochopitelná jízda na stůj, jenže bohužel s následnou nehodou. A nevypadá to pro něj dobře, protože ze strany správního orgánu je to kolovrátek na téma - jízda na stůj, chyba řidiče, neubrzditelná vzdálenost nezájem, měl s něčím takovým počítat a jet tak, aby zastavit stihl...