Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Grossák: A jak to vlastně řeší EU? Když na papíře bude úspora třeba 2 minut, ale reálně to vyjede tak jeden z 20, tak je to pro Brusel ok? Ne?
Jinak je běžné, že reko vrací jízdní doby spíš na původní doby z výstaveb resp. větších reko před tím. Viz Plzenská, kde se vlastně vrátila jízdní doba na z dob výstavby.
Jinak je běžné, že reko vrací jízdní doby spíš na původní doby z výstaveb resp. větších reko před tím. Viz Plzenská, kde se vlastně vrátila jízdní doba na z dob výstavby.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Doufám, že v tomto případě bude DP ty peníze požadovat po těch orgánech, které jsou skutečnými viníky situace.Grossák píše:Neuvěřitelná obludnost. Pokud to bude poslední kapka a budou se opravdu muset vrátit jízdní doby na úroveň před RTT, DP bude vracet do Bruselu dotace. Aneb co ušetřila RTT, sebralo SSZ.
(já vím, že ne, když si DP nechal od magistrátu hodit na krk celou openkartu, a nikdo z DP ani nepípl na protest)
Re: Preference / antipreference MHD
1. Evropská. Nevím, řeší se. Jsou to drobné úpravy, které by hodně pomohly, hlavně aby napadalo stůj při zavírání dveří apod. Ale je to nějaké těžké. Nechápu to. A mrzí mě to. Na Horoměřické se podle mých informací chystá výrazné zhoršení. Má být změněn pevný program. Mají v něm být zprovozněny směrové signály, které ještě navíc nemají jít společně. Takže tramvajové volno se výrazně smrskne. Je to prý z důvodů zajištění lepší koordinace pro IAD. Co jsem slyšel... Neuvěřitelná obludnost. Pokud to bude poslední kapka a budou se opravdu muset vrátit jízdní doby na úroveň před RTT, DP bude vracet do Bruselu dotace. Aneb co ušetřila RTT, sebralo SSZ.
2. Myslím, že na Masaryčce to bude plus mínus stejné.
3. Sparta - Hradčanská se dá projet plynule při troše štěstí v obou směrech, ale není to způsobeno žádnou superinformací o jízdě tramvaje. Vlaky se normálně přihlašují kontakty, v jednom případě se jde i "přes křižovatku". Sparta by potřebovala malou SW úpravu, posunout kontakt ZC do zastávky (a zastávku zrušit). Ale jinak celkem jde, myslím.
4. Letenské náměstí není o zapnutí preference. Tam se musí kompletně naprojektovat nové DŘ, protože to stávající je zmetek, na kterém se preference nedá řešit.
5. Nevím, jaké jsou vyklizováky na Strossu, ale je možné, že v KK jezdí auta trochu pomaleji. Nebo na červenou.
2. Myslím, že na Masaryčce to bude plus mínus stejné.
3. Sparta - Hradčanská se dá projet plynule při troše štěstí v obou směrech, ale není to způsobeno žádnou superinformací o jízdě tramvaje. Vlaky se normálně přihlašují kontakty, v jednom případě se jde i "přes křižovatku". Sparta by potřebovala malou SW úpravu, posunout kontakt ZC do zastávky (a zastávku zrušit). Ale jinak celkem jde, myslím.
4. Letenské náměstí není o zapnutí preference. Tam se musí kompletně naprojektovat nové DŘ, protože to stávající je zmetek, na kterém se preference nedá řešit.
5. Nevím, jaké jsou vyklizováky na Strossu, ale je možné, že v KK jezdí auta trochu pomaleji. Nebo na červenou.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Von ten provoz moc neopadl. Co jsem to včera a dneska pozoroval, tak z Veletržní hore je to slabší, to jo, ale z Korunovační do Veletržní moc ne. Z letenskýho tunelu taky +/- stejný.
Ale zapnout by se mohla. Stejnětak čeká na slibovaný "zklidnění" Veletržní, aby ten menší provoz tolik nelákal.
Ale zapnout by se mohla. Stejnětak čeká na slibovaný "zklidnění" Veletržní, aby ten menší provoz tolik nelákal.
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Jo a jeste k Letne-nesla by uz na namesti zapnout preference, když nám tak hezky opadl provoz IAD?
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Jo, to by mě taky zajímalo. Taky se mi to tam dost často stává. Ale tipuju ty joudy, dneska se na tmavě oranžovou jezdí běžně.
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Dotázek ke Strossu: To jsou tam opravdu pro auta tak krátký vyklizovací časy nebo jsem jen měl štěstí na joudy, co rádi jezděj na tmavě oranžovou?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Asi bylo u MaP DC moc predjeti :-S
Obnova SSZ u Masaryčky-co nás čeká? Bude to alespoň stejné? Jinak nyní už zjevně neběží dynamika, takže už je to ucpany až k Imperialu, Na Florenci, k Labuti...
Naopak dnes již preferuje u Vorliku od Špejcharu, předzvěst padá, navoluje koordinací. Trošku slabý je to u Sparty, tam brzdim celkem často. Jinak spíš dotaz-neběží na Letné nějak signál o jízdě vlaku průběžně kabelem přes všechna SSZ v řadě? Mi přišlo, že Sparta<>Hradčanská se dá projet ve vlně. Je to tak, nebo náhoda? Badenka zda se přímo dobrá.
A ta Evropská mi teda ničí nervy. Do hajzlu, vždyť na té Horo je to samá rána, to ani PČR netlačí na zprovoznění? A zbytek bych blil, jen ztracené minuty a propalene kW.
Dále obnova SSZ u krem. Strašnice.
Obnova SSZ u Masaryčky-co nás čeká? Bude to alespoň stejné? Jinak nyní už zjevně neběží dynamika, takže už je to ucpany až k Imperialu, Na Florenci, k Labuti...
Naopak dnes již preferuje u Vorliku od Špejcharu, předzvěst padá, navoluje koordinací. Trošku slabý je to u Sparty, tam brzdim celkem často. Jinak spíš dotaz-neběží na Letné nějak signál o jízdě vlaku průběžně kabelem přes všechna SSZ v řadě? Mi přišlo, že Sparta<>Hradčanská se dá projet ve vlně. Je to tak, nebo náhoda? Badenka zda se přímo dobrá.
A ta Evropská mi teda ničí nervy. Do hajzlu, vždyť na té Horo je to samá rána, to ani PČR netlačí na zprovoznění? A zbytek bych blil, jen ztracené minuty a propalene kW.
Dále obnova SSZ u krem. Strašnice.
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Bobik A kam tam asi můžou chodit... Přitom zastávka svoje ssz má.
Teď už je asi jenom otázka kdy se postaví Starý Hloubětín i pro dolní větev
Teď už je asi jenom otázka kdy se postaví Starý Hloubětín i pro dolní větev
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Vzniká tam přechod. Asi někdo brečel, nejspíš ti z novejch baráků za Benzinou, že se tam nedá bezpečně přejít. Asi jsou moc líní na to, chodit po blízkém mostě bývalé vlečky, dnes cyklostezky, tak si vyřvali světla. Taky jsem z toho byl vodvázanej, když jsem to viděl.9001 píše:Zná někdo smysl této SSZ?
- ZXS91
- Uživatel
- Příspěvky: 1019
- Registrován: 23.3.2010 19:11
- Bydliště: 20 26 91 (nebo 7 8 N17 72 90)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Asi se musi zabezpecit tohle nebezpecny a frekventovany misto...9001 píše:Kdo ještě nezaznamenal, tak nám roste nová SSZ v Poděbradské ulici resp. u čerpací stanice Benzina...(skoro u smyčky Starý Hloubětín).
Zná někdo smysl této SSZ?
- 9001
- Uživatel
- Příspěvky: 10210
- Registrován: 15.11.2003 18:49
- Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Kdo ještě nezaznamenal, tak nám roste nová SSZ v Poděbradské ulici resp. u čerpací stanice Benzina...(skoro u smyčky Starý Hloubětín).
Zná někdo smysl této SSZ?
Zná někdo smysl této SSZ?
Re: Preference / antipreference MHD
Já bych ještě neházel flintu do Žitné, jsou nějaké záměry na rekonstrukci Malostranského náměstí, tak to je přinejhorším další vhodná příležitost. (Ale chtělo to, no.)
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4464
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Tady hlavně město naprosto selhává a totálně zaspalo. Jediné opatření k Blance jsou jen další semafory na magistrále. Skoro to vypadá, že město jiné dopravní opatření než "postavíme semafor" nezná. Malá Strana se měla zavřít tak do týdne po otevření Blanky, značky už měly být na místě, jen o tomto víkendu odpytlovat. A není nachystané nic. Teď se o tom bude půl roku kecat, pardon: politicky jednat.Grossák píše:Jinak preference v Karmelitské by pomohla, ale hlavně je opravdu potřeba regulovat provoz na únosnou míru, jinak je to k ničemu. Pokud se světla pak skutečně předělají na kvalitní preferenci (o čemž pochybuji), určitě bych je nevypínal, protože auto, které jede před tramvají, musí na neřízeném přechodu dávat přednost. Samozřejmostí by měla být preference u Karlova mostu, zde stačí jen zapnout. A také úprava SW SSZ na Palachově náměstí.
Na druhou stranu se určitě vyrojí spousta nápadů, jejichž realizace bude opět na úkor MHD, a to i v skoro prázdné ulici: http://prazsky.denik.cz/zpravy_region/p ... 50922.html
Jestli se má tramvaj táhnout celou Karmelitskou celodenně 20 km/h, tak se Karmelitská opravdu nemusí od aut vyklízet - zbytečná námaha.Praha 1 chce v první fázi úprav omezit provoz ve Vítězné ulici a z Karmelitské udělat klidovou zónu, kudy budou moci řidiči projíždět maximální rychlostí 20 km/h.
Preferenci u Karlova mostu zapnout nelze, protože musíme turistům ukázat, že nejsou v nějakém vidlákově, ale v metropoli, která zná moderní technologie, jako jsou hi-tech počitadýlka na semaforu.
Včera l.18: na Milady Horákové patrný úbytek aut. Na Prašňáku jsem celé odpoledne neměl s tramvají problém. Svatovítská je ZC plná, aby taky ne, když se před Kulaťákem zužuje do jednoho pruhu. Kulaťák plný, ale zase jsem neměl problém. Na a od Podbaby je to asi nejhorší. Zhruba od Zelené DC už kolona, v koloně jsem napočítal i 8 busů MHD, z toho půlka 107. Ovšem má to i pozitivní dopad, protože už včera v tištěném Metru článek, že (pozor ) bus pruh v JuPa se bude asi prodlužovat.
Ještě jeden postřeh z terénu: v přístřešku na Vítězném náměstí ZC je jeden z reklamních plakátu Blanka není tunel s textem: Tramvaj tunelem Blanka projet nemůže, vy ano.
Copak tím chtěl básník asi říct (Možná něco ve smyslu: jezděte po městě auty a ne MHD, protože 6 km metra stálo 20 mld., ale 6 km tunelů pro auta stálo 40 mld., takže se nám to víc rentuje)
Re: Preference / antipreference MHD
Taky jsem tak jel a na Barrandak to popojizdelo, ale v mezich z dob minulych...