Stránka 19 z 395

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 22.5.2018 11:40
od XSC
A jak chcete rozlišit, jaká doprava to je? Navíc na magistrále už dávno tranzit nepřevažuje, ten je sveden převážně na nedokončený MO. I okruhy kolem Paříže nebo Mnichova se musely postavit, nestály dřív než ty široké ulice ve městech. Jenže tady jsou aktivisti i proti MO a D0. Prostě místní zelení dospěli do stavu, že auto je fuj a hází vidle do všeho (a náš právní systém jim to skvěle umožňuje), i do těch okruhů, co by tranzit z města mohly odvést. D0 se nestaví ne kvůli nedostatku peněz, ale kvůli nekonečným obstrukcím. A s MO je to podobné, zelení a s nimi celá trojkoalice stále chtějí něco přezkoumávat a vymýšlejí takové nesmysly, jako je povrchová varianta. Ta by místním jistě hodně pomohla :roll:

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 22.5.2018 10:47
od mart337
von Špilberk napsal:Jenže i to je vývoj: stará čtvrť s úzkými ulicemi ustoupí nové čtvrti s širšími ulicemi. V minulosti se to tak dělalo a dnes z toho žijeme, jenže už si to nikdo nepamatuje, tak to nikomu nevadí. (široké bulváry Paříže taky vznikly asanací a jakou :!: )
Navíc nemluvím jen o Libeňáku a okolí, ale mluvím o zužování ulic existujících, a o podivné pražské módě říkat každé více než jednopruhové (i existující) ulici dálnice. :wink:
Kdyby naši estéti z IPRu uviděli takovou ulici z odkazu, tak by určitě před každým přechodem navrhli zúžení ze 3 pruhů na 1. 8-)
S tím, že mám obavu, že naši estéti z IPRu a další aktivisti zřejmě ani netuší, že takovéhle ulice nejen existují ale dokonce i bez problémů fungují :!: #-o


No on je rozdíl v tom, jak je ten bulvár provozovanej. Něco jinýho je pokud ti tam jezdí místní doprava - lidé v oblasti bydlící a pracující, turisté, a mezi tím, když tam jedou lidé na druhou stranu města a nebo vůbec jenom projíždí. To je problém Prahy - chybějící okruhy. Když si vezmu takovou Paříž, tak tam jsou tedy bulváry, ale nejezdí tam lidem pod okny tranzitní přeprava, ale jenom místní a i úprava vzhledu vypadá většinou nějak jako třeba Václavák (zeleň, lavičky apod.) a není to jen souvislá tepna skrz celé město. Ta tranzitní má okruhy, které jsou vedeny mimoúrovňově buď pod zemí a nebo nad zemí (i domy). Čili je dobře, že se běžné ulice zklidňují a doprava se přesouvá na ty okruhy. Takže je dobře zklidňovat a i zakopávat dopravu pod zem, ale až budou vybudovány okruhy.

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 22.5.2018 8:42
od von Špilberk
Jenže i to je vývoj: stará čtvrť s úzkými ulicemi ustoupí nové čtvrti s širšími ulicemi. V minulosti se to tak dělalo a dnes z toho žijeme, jenže už si to nikdo nepamatuje, tak to nikomu nevadí. (široké bulváry Paříže taky vznikly asanací a jakou :!: )
Navíc nemluvím jen o Libeňáku a okolí, ale mluvím o zužování ulic existujících, a o podivné pražské módě říkat každé více než jednopruhové (i existující) ulici dálnice. :wink:
Kdyby naši estéti z IPRu uviděli takovou ulici z odkazu, tak by určitě před každým přechodem navrhli zúžení ze 3 pruhů na 1. 8-)
S tím, že mám obavu, že naši estéti z IPRu a další aktivisti zřejmě ani netuší, že takovéhle ulice nejen existují ale dokonce i bez problémů fungují :!: #-o

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 22.5.2018 8:21
od Radek
Tak je trochu rozdíl, když stavím prospekt v nově urbanizovaném území a když chci nacpat prospekt do již zastavěné oblasti.

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 22.5.2018 7:21
od von Špilberk
Bobik napsal:
XSC napsal:...opravdu nechápu, proč je 4 proudovka se světelnou křižovatkou co 100 metrů nazývána dálnicí.
Třeba proto, protože to dálnice je?

Tohle opravdu nechápu. #-o Ve světě jsou ve městech široké ulice (i víc než 2+2 pruhy) nazývány bulvár, třída, na východě prospekt...
Jen v Praze jsme se rozhodli říkat širokým ulicím dálnice, protože se někdo rozhodl, že široká ulice je ve velkém městě fujky. Takže asi čím užší ulice, tím bude v milionovém městě líp. Ale zatímco zúžených ulic v Praze přibývá, tak dopravních problémů "překvapivě" neubývá. Asi se těch ulic zúžilo ještě moc málo. :twisted:

P.S: Kdyby pražští zužovači ulic přišli sem, tak by nejspíš ani nepřešli přes ulici, protože by si pravděpodobně nadělali do kalhot. A vůbec nechápu, jak takovéhle přechody může pí Kolínská nebo auto*mat trpět. :lol: :lol:

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 22.5.2018 4:50
od Bobik
XSC napsal:Tady nejspíš ani komanči nevěděli, co s tím dál...
Ale věděli, akorát jim došly prachy.
XSC napsal:Kecy o závazcích vůči kmotrům jsou v tomhle případě fakt dost mimo...
Vážně? No to bych moc rád, ale proč se teda za mohutné podpory betonové lobby pořád jede podle minimálně 30 let starých a již dávno překonaných plánů?
XSC napsal:...opravdu nechápu, proč je 4 proudovka se světelnou křižovatkou co 100 metrů nazývána dálnicí. Takovéhle komunikace se stavěly na každém sídlišti už od 60. let...
Třeba proto, protože to dálnice je? A ano, stavělo se to už od šedesátých let, to ale neznamená, že to bylo dobře. Ostatně magistrála se, díky zpoždění komančů za světem, stavěla "úžasným" roštovým systémem v době, kdy už se vědělo, že je tento nevyhovující a dávno překonaný.
XSC napsal:...až dnes je aktivisti zabili "humanizací"...
Aktivisti nezabili nic (byť je snadné to na ně svádět), to zabila akorát tak politická neschopnost. Aktivisti reálně žádnou pravomoc nemají, tu mají právě politici. A na humanizaci nevidím nic špatného, je-li dělána rozumně. Za to, že rozumně dělána není, taky nemůžou žádní aktivisti.

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 21.5.2018 23:17
od XSC
Bobik napsal:Taky že se podle nich jede. A 4 proudovka povrchově by se i stavěla, kdyby do toho furt nekafrali nějací "obyvatelé" (taková banda nevděčná, co nedokáže ocenit snahu politiků a furt se jim něco nelíbí :D ), takže se navrhl tunel, aby se jim zacpala huba. No nezacpala, dálnici ve městě nikdo stejně nechce, ovšem zvolení nejsou s to to pochopit (nebo "nemůžou", protože "mají závazky" vůči kmotrům, či co).
Nesmysl. 4 proudovku povrchově vcelku ruší tramvajová křižovatka, kterou si nevymohli žádní obyvatelé. Ti byli naopak hned v roce 1990 proti TT... A opravdu nechápu, proč je 4 proudovka se světelnou křižovatkou co 100 metrů nazývána dálnicí. Takovéhle komunikace se stavěly na každém sídlišti už od 60. let, až dnes je aktivisti zabili "humanizací". Kecy o závazcích vůči kmotrům jsou v tomhle případě fakt dost mimo. Tady nejspíš ani komanči nevěděli, co s tím dál, protože metro i TT ulicí Na Žertvách se otevíralo v roce 1990...

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 21.5.2018 17:36
od Bobik
V noci Bádenka ještě kvokala.

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 21.5.2018 17:32
od Karosák
Botanická zahrada DC po zásahu v pořádku. Díky =D>
Nevíte jak na Bádence, už by také mělo šlapat?...

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 21.5.2018 17:29
od Bobik
XSC napsal:Kdyby se jelo podle "stoletých" plánů, tak se prostě udělá 4 proudovka povrchově...
Taky že se podle nich jede. A 4 proudovka povrchově by se i stavěla, kdyby do toho furt nekafrali nějací "obyvatelé" (taková banda nevděčná, co nedokáže ocenit snahu politiků a furt se jim něco nelíbí :D ), takže se navrhl tunel, aby se jim zacpala huba. No nezacpala, dálnici ve městě nikdo stejně nechce, ovšem zvolení nejsou s to to pochopit (nebo "nemůžou", protože "mají závazky" vůči kmotrům, či co).

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 21.5.2018 15:21
od mart337
P_V napsal:
mart337 napsal: Případný nový most by pak byl plus navíc. Akorát mne překvapilo, že je plánován proti Urxové.
Ano, největší smysl by měla Šaldova. Ale asi architekt chtěl mít z mostu zakomponovaný výhled na školu, to je patrně důležitější než aby auta plynule zmizela kam chtějí.

No tady je problém, že pokračování Šaldovy není pozemek města, ale soukr. vlastníka okolních pozemků. Proto.

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 21.5.2018 12:35
od P_V
mart337 napsal: Případný nový most by pak byl plus navíc. Akorát mne překvapilo, že je plánován proti Urxové.
Ano, největší smysl by měla Šaldova. Ale asi architekt chtěl mít z mostu zakomponovaný výhled na školu, to je patrně důležitější než aby auta plynule zmizela kam chtějí.

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 21.5.2018 10:59
od mart337
XSC napsal:
Bobik napsal:Z Libeňáku na Balabenku. Coby propojka. To jsou ty "stoletý" plány na vnitřní okruh Magistrála - Rohanské Nábř. - Balabenka - Libní nahoru k dálnici. Dodneška je ten uzel U Kříže nedostavěnej a už 20 let tam trčí půlka nájezdu, resp. sjezdu.
Kdyby se jelo podle "stoletých" plánů, tak se prostě udělá 4 proudovka povrchově ulicí Na Žertvách a přes bývalé nádraží se protáhne rovnou na Rohanské nábřeží (mimochodem pěkně blbý název pro ulici, ze které je to k Vltavě na větší části přes 250m).


No ono to podle těch plánů nakonec tak vypadá. jeden tunel je tam zahloubenej v úrovni zastávky Libeňský most a ten se pak za Voctářovou rošiřuje - spojuje s navazujícím tunelem směr Palmovka, Na Žertvách a pak se vynoří na povrch před Čuprovou. Tam to bude zajímavě nacpat.
Co se týká Letné, tam je podle mne rozdíl v tom, že je tam daleko víc frekventovaná doprava - od Hradčanské, od Evropské, Letenský tunel a Veletržní. V Holešovicích je to klidnější. A hlavně v Holešovicích Vám bude jezdit tram ulicí Komunardů a to je celkem blízko. Na Letné nebylo nic. Případný nový most by pak byl plus navíc. Akorát mne překvapilo, že je plánován proti Urxové.

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 21.5.2018 9:23
od 9001
Bobik napsal:
9001 napsal:...tak Letná se taky obešla skoro 2 roky bez tramvají a svět se nezbořil...
Jenže Letná měla NAD a vpodstatě přímou, což tady udělat nejde. A stejně to bylo peklo, Letenské nám - Hradčanská se jezdila hodinu i dýl, pod půlhodiny to přes den v zásadě nešlo, takže naprostý žrout vozů a naprostá nespolehlivost NAD. Ti zdravější to raději chodili pěšky, zbytek měl smůlu. Objet nebylo kudy, Letná zasekaná, nábřeží zasekaný a vzít to na Vltavskou C+A via Hradčanská/Kulaťák vyšlo úplně stejně, jako skákat v koloně, člověk si nepomohl...


Bylo to na hoxxxx, ale přežilo se to. Otázka je kolik by provizorium stálo... Jak se ukázalo to LV udělat rozumně jde...

Ale s tím jak k tomu všichni přistupují tipuji, že jednoho krásného dne probudíme a bude to jak psal Von... Na mostě MP s cedulema a hotovo...

Re: Preference / antipreference MHD

OdeslatNapsal: 21.5.2018 9:18
od P_V
Kdysi tam to nábřeží bylo blíž :-)