no včera jsem se v okolí oné SSZ skutečně nemíjel s protijedoucí TRAM, ale byl tu původně předpoklad "odhlašování" sám sebe 2. "brnkačkou" (umístěnou za označníkem Bruselské DC), což se tedy asi neděje a chybně odhlašuje pravděpodobně protější TRAM ZC.Fořtík píše:....Nesouhlas. Stále to samé, měl jsi kliku.MM-Mikulovsky píše:Bělehradská x Rumunská od zast. Bruselské DC dnes vypadala naprosto OK!
Preference / antipreference MHD
Moderátor: TRAM-FÓRUM
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
- Fořtík
- Uživatel
- Příspěvky: 2418
- Registrován: 13.11.2003 22:51
- Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Nikoliv. Jel jsem dnes 22 jako kaštan a kolegyně, ačkoliv to přes křížení nikterak nežužlala dole magnetila...Karosák píše:Dnešní postřeh-pravděpodobně zprovozněna preference na horním Míráku
Nesouhlas. Stále to samé, měl jsi kliku.MM-Mikulovsky píše:Bělehradská x Rumunská od zast. Bruselské DC dnes vypadala naprosto OK!
Re: Preference / antipreference MHD
Na Octárně jsem dnes v cca 17h jako cestující v lince 1 dc prostál cca minutový bonus k oficiální době jízdy.
Re: Preference / antipreference MHD
V posledním týdnu bylo zaregistrováno dost velké množství závad detekce TRAM, vlastně žádné z nich ani neuvádíte. Dle dráteníků je nyní značný vliv počasí. Postupně se tím nějak musíme probrat. Prosím o hlášení na PDT. Co se týče Prašného mostu, již je snad na cestě ke správnímu orgánu úprava programu, která by měla zajistit bezpečné rozlišení TRAM a BUS na vjezdu od Vozovny Střešovice. Co se Octárny týče, informaci jsem předal přímo projektantovi. Teď je to na něm.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Bělehradská vypadá, ale není. Tram v protisměru ti to smaže před nosem, jako druhej projet bývá problém. Jinak celkem jde. Ale naučil jsem se tam jezdit a nepokoušim to, takže zda a jak dlouho to na tebe čeká jsem neriskoval zjišťovat.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Bělehradská x Rumunská od zast. Bruselské DC dnes vypadala naprosto OK!
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Bělehradská, Bádenka, Octárna, Prašňák? Něco nového?
Dnešní postřeh-pravděpodobně zprovozněna preference na horním Míráku, dnešních 6 příjezdů to na mě vždy čekalo, při stanicování by to klidně ještě stihlo pustit nějaká auta, ale čeká poctivě, kéž to pomůže průjezdu vláčků. Tu Blanickou fakt (na víkend) vypnout.
A zase zlobí přihlašování Intersparu od Groše, předzvěst nepadá, zato stůj před vlak ano, je to loterie, ještěže je to do kopce a výběhem do OR30.
Dnešní postřeh-pravděpodobně zprovozněna preference na horním Míráku, dnešních 6 příjezdů to na mě vždy čekalo, při stanicování by to klidně ještě stihlo pustit nějaká auta, ale čeká poctivě, kéž to pomůže průjezdu vláčků. Tu Blanickou fakt (na víkend) vypnout.
A zase zlobí přihlašování Intersparu od Groše, předzvěst nepadá, zato stůj před vlak ano, je to loterie, ještěže je to do kopce a výběhem do OR30.
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
Bělehradská (Bruselská) - ano, potvrzuju, je to nevyzpytatelný. Chvíli funguje korektně, chvíli zlobí. I v noci.
Stejně tak ten Špejchar/Bádenka. Včera /dneska jsem měl 56 a stromeček sice zhasnul, leč čočky čekaly. Posledně přesně stav, na který jsem si stěžoval výše a který následně potvrzuje Karosák. Taktéž nevyzpytatelné.
Stejně tak ten Špejchar/Bádenka. Včera /dneska jsem měl 56 a stromeček sice zhasnul, leč čočky čekaly. Posledně přesně stav, na který jsem si stěžoval výše a který následně potvrzuje Karosák. Taktéž nevyzpytatelné.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 8468
- Registrován: 24.1.2010 10:44
- Bydliště: SčK / Praha 4 -Michle
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
tak jsem dnes dopol jel l11 - 2x jsem ono SSZ sledoval od sjezdovky se Zvonařkou a musel jsem souhlasit s tady uvedeným - nahlásil jsem stav SSZ PDT, pak jsem jednou na Spořilově (pro BP na IPP) nebyl a poslední jízdu před střídáním mi připadalo, že to již "šlape" správně.Karosák píše: ... Ještě upřesním tu Bělehradskou-blízký přihlašovák plní momentálně funkci odhlašovací. To je podle mne nejjasnější specifikace závady, z toho pak plynou ostatní problémy.
Může někdo potvrdit, či vyvrátit?
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
U Špitálské byla dnes kolem 5. ráno tma, leč to jsem nemyslel
Jinak dnešní postřehy, které patrně potvrdí i Bratři - 25 v úseku a směru Malovanka>>Letenské (Vltavská) slušné letadlo. Nicméně by se to dalo zvládnout i ve standardu, nebýt vrtochů SSZ. Dlabačov zbytečný, ale ZC padal korektně. Hládkov mi ZC padal u hlavy na stůj, ale to je asi trvalý stav. Projet se stíhá, padá to opravdu těsně před minutím sloupku, což je při 25 km/h z kopce pouze podnět pro kecy technika, jinak jsem tam jel počtvrté co to existuje, takže jsem neprůkazný vzorek. Pak Octárna-jestli jsem dobře pochopil, jaký švindl dělá od Sibeliovy, pak totéž dělá i od Hládkova-drží, drží a u čumáku fikne na stůj a problikne stromeček a počkej si. Poprvé jsem se s tím trochu mazal a nevěděl jestli to počká, takže jsem zastavil, podruhé jsem se blížil běžnou traťovou rychlostí a tedy jsem při změně signálu dokončil manévr. Viz Bobik výše.
Prašňák od Sirotčince je horkým tématem na střídacím bodě -prostě 3 zbytečná volna ke Kulaťáku a přímo jen jedno vymodlené je trochu moc. A poslední vychytávkou dne je opět svévolné odhlašování Bádenky od Hradčanské ke Špejcharu, s následnými ztrátami volna. Problém je, že sice lze provozně zastavit před návěstidlem, ale ne tak před námezníkem. Poprvé jsem chtěl být opět poctivý, takže jsem přejel zasněžený námezník a jen o fous nenajel do profilu vlaků od Chotkáčů. Fuj, takže další průjezdy jsem již opět dokončoval průjezd křižovatkou pro nemožnost bezpečně-provozně zastavit před stopčárou. Ale příjemné to teda není. Na hlášení závad pro časovou tíseň nedošlo, Bruselská počká a pokud jsem jen neměl dneska smolíka, ale děje se tak běžně, jde o problémy vcelku palčivé
Jinak dnešní postřehy, které patrně potvrdí i Bratři - 25 v úseku a směru Malovanka>>Letenské (Vltavská) slušné letadlo. Nicméně by se to dalo zvládnout i ve standardu, nebýt vrtochů SSZ. Dlabačov zbytečný, ale ZC padal korektně. Hládkov mi ZC padal u hlavy na stůj, ale to je asi trvalý stav. Projet se stíhá, padá to opravdu těsně před minutím sloupku, což je při 25 km/h z kopce pouze podnět pro kecy technika, jinak jsem tam jel počtvrté co to existuje, takže jsem neprůkazný vzorek. Pak Octárna-jestli jsem dobře pochopil, jaký švindl dělá od Sibeliovy, pak totéž dělá i od Hládkova-drží, drží a u čumáku fikne na stůj a problikne stromeček a počkej si. Poprvé jsem se s tím trochu mazal a nevěděl jestli to počká, takže jsem zastavil, podruhé jsem se blížil běžnou traťovou rychlostí a tedy jsem při změně signálu dokončil manévr. Viz Bobik výše.
Prašňák od Sirotčince je horkým tématem na střídacím bodě -prostě 3 zbytečná volna ke Kulaťáku a přímo jen jedno vymodlené je trochu moc. A poslední vychytávkou dne je opět svévolné odhlašování Bádenky od Hradčanské ke Špejcharu, s následnými ztrátami volna. Problém je, že sice lze provozně zastavit před návěstidlem, ale ne tak před námezníkem. Poprvé jsem chtěl být opět poctivý, takže jsem přejel zasněžený námezník a jen o fous nenajel do profilu vlaků od Chotkáčů. Fuj, takže další průjezdy jsem již opět dokončoval průjezd křižovatkou pro nemožnost bezpečně-provozně zastavit před stopčárou. Ale příjemné to teda není. Na hlášení závad pro časovou tíseň nedošlo, Bruselská počká a pokud jsem jen neměl dneska smolíka, ale děje se tak běžně, jde o problémy vcelku palčivé
-
- Uživatel
- Příspěvky: 4463
- Registrován: 23.2.2012 8:27
- Bydliště: 15 minut chůze od vozovny Pankrác
Re: Preference / antipreference MHD
Tak jestli to bylo mezi Vysočanskou a Špitálskou, tak smůla. Sice jsem si užil dva průjezdy, ale při druhém už tam bylo Eltodo.Karosák píše:Jinak jedno SSZ přes koleje je potmě, ale nebudu říkat kde, aby to náhodou honem neběžel někdo spravit, ale potěšilo, modří si najdou
A je na tom papíru razítko z Jižního pólu nebo ze SeverníhoMartin Šubrt píše:Jednak boží mlýny melou tak, že teprve teď k vyřízení na TSK doputoval požadavek na úpravu Želvy, který psal za DPP Grossák loni někdy v dubnu.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Pánové, ještě nejásejte. Jednak boží mlýny melou tak, že teprve teď k vyřízení na TSK doputoval požadavek na úpravu Želvy, který psal za DPP Grossák loni někdy v dubnu. Takže jsem jen využil, že tu o tom píšete, a trošku jsem to postrčil správným směrem při konzultaci u šéfový. Ostatně ona na stejný věci už přišla taky poté, co si prostudovala výpis z řadiče. Teď od nás odejde specifikace požadavku, která bude nějak vypořádána (úprava dopravního řešení) a pak jí teprve musí někdo schválit. A to taky nebude ouplně hned. Takže já jsem prosím jen (p)osel, kterému se to zrovna dostalo do ruky. Takže pochvaly na Grossáka a pak případně na moji šéfovou .
- Bobik
- Uživatel
- Příspěvky: 4895
- Registrován: 23.6.2008 21:02
- Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice
Re: Preference / antipreference MHD
MŠ - páráda, raději pár sec počkám s jistotou že to padne a vydrží.
Jinak podobné chování jako bylo popisováno u SSZ Octárna jsem zaznamenal i na SSZ Špejchar od Hradčanské přímo. Stromejda zhasíná a čočky záleží v jaký fázi křižovatka zrovna je. Pokud to "zrovna padlo", tak čočky vydrží, ovšem pokud "to čeká", je téměř 100% jistota že to uteče před nosem. A byť jsem tam problém s vyklizovacím časem nezaznamenal (Bádenka čekala, než se proplazim 15 skrz křižovatku), hodně záleží, jak moc se k té křižovatce plíží. Pokud cca pod 30, už se nestačí dostat čumákem za stopčáru a legálně to projet, takže to člověka zbytečně zazdí.
Pozoruju to tam cca 14 dní, mám i potvrzeno od jiných.
(píšu až teď, bo jsme v Hl a tudíž se tam každý den jako z domácích Vo nedostanu).
Jinak podobné chování jako bylo popisováno u SSZ Octárna jsem zaznamenal i na SSZ Špejchar od Hradčanské přímo. Stromejda zhasíná a čočky záleží v jaký fázi křižovatka zrovna je. Pokud to "zrovna padlo", tak čočky vydrží, ovšem pokud "to čeká", je téměř 100% jistota že to uteče před nosem. A byť jsem tam problém s vyklizovacím časem nezaznamenal (Bádenka čekala, než se proplazim 15 skrz křižovatku), hodně záleží, jak moc se k té křižovatce plíží. Pokud cca pod 30, už se nestačí dostat čumákem za stopčáru a legálně to projet, takže to člověka zbytečně zazdí.
Pozoruju to tam cca 14 dní, mám i potvrzeno od jiných.
(píšu až teď, bo jsme v Hl a tudíž se tam každý den jako z domácích Vo nedostanu).
- Karosák
- Uživatel
- Příspěvky: 3856
- Registrován: 07.2.2008 18:49
- Bydliště: Wydzielone korytarze
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Martine, Tvoje úsilí je na svatozář Já měl včera 13 a s kličkou jsem šel na Vinohradských hřbitovech, bo mi to sebral protivlak a na Želvě ZC jsem šel 3x. Jednou za 26, podruhé za 5 jež střídala a mistr nepochopil, že se musí navolit, když mu při štelování kabiny uteklo volno, takže jsem šel za ním, navolil ho, odjel, pak jsem si popojel a ještě šel navolit sebe 5 minut jak fík. Jen jsem už neměl sílu psát. To jen že jsi začal a sedím u plnohodnotné klávesnice, tak to trochu rozvádím. Těm blikačům držím palce i na nohou, protože to by mohl být průlom. Zrovna dneska se mě kamarád (jezdící do práce Ořechovka-Hradčanská a dále =MA=) ptal, co mají znamenat všude ty semafory přes koleje a že mu to kolikrát nadělí i nějakou minutku, díky které třeba nestihne metro... Tak jsem mu řekl, že čekáme na zázrak
Jinak jedno SSZ přes koleje je potmě, ale nebudu říkat kde, aby to náhodou honem neběžel někdo spravit, ale potěšilo, modří si najdou
Ještě upřesním tu Bělehradskou-blízký přihlašovák plní momentálně funkci odhlašovací. To je podle mne nejjasnější specifikace závady, z toho pak plynou ostatní problémy.
Jinak jedno SSZ přes koleje je potmě, ale nebudu říkat kde, aby to náhodou honem neběžel někdo spravit, ale potěšilo, modří si najdou
Ještě upřesním tu Bělehradskou-blízký přihlašovák plní momentálně funkci odhlašovací. To je podle mne nejjasnější specifikace závady, z toho pak plynou ostatní problémy.
-
- Uživatel
- Příspěvky: 1779
- Registrován: 13.5.2004 10:56
- Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Preference / antipreference MHD
Pod Želvou posíláme požadavek na úpravu ve stylu, co popsal Grossák. Aby protivolno dc neběželo samotný, vymažeme tuhle fázi v dokumentaci, je to F7. A současně navrhneme zkrácení doby do druhého volna, a to na cca 20-30 sekund s tím, že toto 2. volno maličko prodloužíme z 12s tak na 20s, aby tam byl prostor na delší dorovnávání v řádu 45-50 sekund plus. To je trošku problém. Když prošvihnete volno zc kvůli člověku, chcete ho hned znovu, takže by být mohlo i za 15 sekund. Ale když dorovnáváte, za 15s ještě jet nemusíte a po dalších 12s druhého volna by to bylo na kličku.
Samozřejmě okamžitě, jak na Karláku budou žluté blikače s nápisem POZOR TRAM přes koleje, tak budeme chtít i zde žluté blikače přes koleje. O zastávku dál bych zase rád viděl trvalou zelenou pro tram, protože většinu roku tam fakt nikdo nechodí a je zbytečný tam hlídat fungování detekcí, když nejsou potřeba.
Samozřejmě okamžitě, jak na Karláku budou žluté blikače s nápisem POZOR TRAM přes koleje, tak budeme chtít i zde žluté blikače přes koleje. O zastávku dál bych zase rád viděl trvalou zelenou pro tram, protože většinu roku tam fakt nikdo nechodí a je zbytečný tam hlídat fungování detekcí, když nejsou potřeba.