Stránka 284 z 460

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.6.2013 16:45
od MM-Mikulovsky
gabuliatko: Nemáš pravdu - nestačilo!
1.) Netýkalo by se to EOV - stavěných trolejovými kontakty (a ještě jich furt máme dost).
2.) Nepomohlo by to při umístění ovládacích kontaktů ROV v zastávce (např. Flora DC) či ještě dokonce těsně za ní (Palačák nábř. DC - zrovna nedávno jsem si to opět po čase osobně vyzkoušel, kdy pro openutí vyhlášení Výtoně, jsem na Palačáku nepozorností odhlásil teprve tu a než TRAM zareagovala na projetí čidla v označníku, tak jsem byl v kontaktu ROV a ty se mi pouze zablokovaly v původní poloze = musel jsem si je jít obě přehodit, a to jsou od sebe kousek vzdáleny pro vyosení příčné TT).

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.6.2013 16:12
od gabuliatko
MM-Mikulovsky píše:Takže řidiči TRAM vždy:
1.) odhlašují 100% správně = nikdy nezapomenou odhlásit zastávku či naopak neodhlásí dvě naráz, takže se skutečně nemůže stát, aby se ROV před "nosem" postavila jinam než má?
2.) poslouchají -opravdu vnímají- hlášení zastávek, aby si podle něj stavěli EOV?

Osobně ani jednomu vůbec nevěřím = souhlasím s 9001.
Stačí dodělat každou zastávku před rozvětvením maják a je to. :D

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.6.2013 15:29
od MM-Mikulovsky
von Špilberk píše:Omlouvám se, ale ještě dovětek k tomu, co jsem napsal o parkování. Chtěl jsem auta v centru pod zem uklidit, ne násobit počet parkovacích míst. Rovnici: víc parkovacích míst v centru = víc aut v centru rozumím a souhlasím. Takže současně s parkováním pod zemí bych v dané lokalitě okamžitě omezil parkování na povrchu. A ten zákaz bych taky systematicky kontroloval a vymáhal, jeho porušení tvrdě trestal. Takže tak. :wink:
S tímto by jsem souhlasil až na "drobnost" = chybnému parkování (na zákazech) se musí předejít stavebními úpravami - např. instalací podélných prahů mezi jízdní pruh a TT (nutně by bylo potřeba obousměrně NBS - křižovatka s Táborskou ul. a ZC od křižovatky Otakarova - NBS), či výsadbou zeleně do volných ploch, kde nechceme parkující IAD.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.6.2013 15:20
od MM-Mikulovsky
gabuliatko píše:
9001 píše:To bude pokut za sjetí z trasy :lol:
Proč, trasu má v APEXu. :D
Takže řidiči TRAM vždy:
1.) odhlašují 100% správně = nikdy nezapomenou odhlásit zastávku či naopak neodhlásí dvě naráz, takže se skutečně nemůže stát, aby se ROV před "nosem" postavila jinam než má?
2.) poslouchají -opravdu vnímají- hlášení zastávek, aby si podle něj stavěli EOV?

Osobně ani jednomu vůbec nevěřím = souhlasím s 9001.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.6.2013 15:11
od von Špilberk
Omlouvám se, ale ještě dovětek k tomu, co jsem napsal o parkování. Chtěl jsem auta v centru pod zem uklidit, ne násobit počet parkovacích míst. Rovnici: víc parkovacích míst v centru = víc aut v centru rozumím a souhlasím. Takže současně s parkováním pod zemí bych v dané lokalitě okamžitě omezil parkování na povrchu. A ten zákaz bych taky systematicky kontroloval a vymáhal, jeho porušení tvrdě trestal. Takže tak. :wink:

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.6.2013 15:11
od gabuliatko
9001 píše:To bude pokut za sjetí z trasy :lol:
Proč, trasu má v APEXu. :D

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.6.2013 14:03
od 9001
Bobik píše:
gabuliatko píše:... od pondělka někdo moudrý usoudil že na 5 stačí sóla. #-o
Jo, příprava na další kvedlání. 5 má jezdit do ÚDu a tam stačej sola(z Podbáby, Chotkáčema). Fláká se po vozovnách nějakej oběžník se změnou linkovýho vedení. Moc si to nepamatuju, bo jsem to nečet, respektive skončil u čísla 5 a pak to znechuceně zahodil. Nějak mě už nebaví co chvíli podepisovat nový linkový vedení, tak jsem se rozhodl to napříště ignorovat (oběžník).
To bude pokut za sjetí z trasy :lol:

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.6.2013 10:51
od gabuliatko
9001 píše:Veleslavín není moc dobrý příklad. Tam se bude fárat do metra :wink:
N právě, tak se tam mohlo parkovat. Ale nebude. =D> Modré zóny by asi dávaly málo peněz kdyby se každý odstavil na P+R.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.6.2013 10:42
od Bobik
gabuliatko píše:... od pondělka někdo moudrý usoudil že na 5 stačí sóla. #-o
Jo, příprava na další kvedlání. 5 má jezdit do ÚDu a tam stačej sola(z Podbáby, Chotkáčema). Fláká se po vozovnách nějakej oběžník se změnou linkovýho vedení. Moc si to nepamatuju, bo jsem to nečet, respektive skončil u čísla 5 a pak to znechuceně zahodil. Nějak mě už nebaví co chvíli podepisovat nový linkový vedení, tak jsem se rozhodl to napříště ignorovat (oběžník).

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.6.2013 9:40
od Fořtík
Milane, Milane, uz jednou tu bylo napsano, ze "Zvonik u matky bozi" si rikas asi jenom ty sam. Pro vsechny jsi Sloupek a ne Zvonik. A kdyz se o tvem vyzvaneni mluvi, tak ve spojeni "zvonit jako magor" - opet zadny zvonik. :lol:

Jinak ja se snazim zvonit co mozna nejmene, respektive vubec. Na kolonu cinknu, kdo chce uhnout, uhne - trolly za volantem nekrmim. 8-) Jinak jak jsi me tuhle stridal na 17 nebo co to bylo, tak jsi z Palacaku na Vyton prozvonil to, co ja za celej den. :lol:

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.6.2013 9:05
od 9001
gabuliatko píše:
von Špilberk píše:Jinak parkování na okraji města a doprava do města MHD: Krásná vize, mně se líbí, ale nevidím ji v terénu.
Přesně, na Veleslavíně postavíme P+R? A s tou dopravou do města ... od pondělka někdo moudrý usoudil že na 5 stačí sóla. #-o
Veleslavín není moc dobrý příklad. Tam se bude fárat do metra :wink:

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.6.2013 8:02
od gabuliatko
von Špilberk píše:Jinak parkování na okraji města a doprava do města MHD: Krásná vize, mně se líbí, ale nevidím ji v terénu.
Přesně, na Veleslavíně postavíme P+R? A s tou dopravou do města ... od pondělka někdo moudrý usoudil že na 5 stačí sóla. #-o

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.6.2013 5:43
od von Špilberk
Chci auta schovat do podzemních garáží, ne na nějaké odstavné plochy, na ty není místo.
Jinak parkování na okraji města a doprava do města MHD: Krásná vize, mně se líbí, ale nevidím ji v terénu. Navíc část lidí nikdy MHD používat nebude, je to jejich filosofie a nehne s nimi ani ta nejkvalitnější MHD.
Vnitrobloky: nechci likvidovat vnitrobloky, které mají zeleň. Ale spousta vnitrobloků je oázou špíny, bordelu, černých skládek a rozpadajících se kůlen a všelijakých přístaveb, které na nic nejsou. Krom toho i parkoviště ve vnitrobloku může být podzemní, nad ním parčík a dětské hřiště. Navíc nemusí zabrat celý vnitroblok, ale třeba jen půlku, protože na druhé půlce jsou kvalitní vzrostlé stromy. Vývod zplodin komínem až nad střechu domu.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 12.6.2013 21:01
od pawel
von spilberk a parkovani: karosak to popsal presne. cim vic mist, tim vic aut. a tak je to i v pripade onech komerc./kancelarskych ploch - vsechny nove projekty prave musi obsahovat velke mnozstvi park. stani, cimz se nabidka dale rozsiruje. to se tyka i novych obytnych domu. a parkovani ve vnitroblocich, to myslis vazne? vnitrobloky jsou obvykle prave oazou klidu a zelene, coz si na nich obyvatele velmi ceni - schovane zelene plice celych ctvrti. jakmile se v nich udela parkoviste (videno na mnoha mistech), pridana hodnota zmizi, misto toho stoupne hluk a prasnost. touhle cestou jde mozna moskva nebo kyjev, rozhodne vsak ne vyspela zapadni mesta.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 12.6.2013 20:53
od 9001
MM: Samozřejmě. Auto ti může vypovědět službu i na přejezdu, ale snad se nenajde nikdo, kdo by pokutoval auto s poruchou na kolejích...

To už bych jim radši pražil dálkovými světly. Díky postavení světel u T3 je to daleko efektivnější než zvonit...

Diskuze se opět vrhá mým "oblíbeným" směrem. Řidič auta něco mezi Luciferem a Hitlerem, řidič tramvaje od Boha výše a ještě křížený s matkou Terezou...