ahoj všichni a hlavně Grossáku:)
mohu pár postřehů za poslední dny?
U Národního divadla: nenavoluje vzdálený přihlašovák před zastávkou od Národní třídy. A k tomu se navíc vrátila možnost odbočení všeho IAD vlevo na nábřeží, takže nám opět
blokují křižovatku...
Ohrada:
-nedrží volno při jízdě od Krejcárku rovně pro 10 + 16.
-ve směru od nákl. nádr. ŽI svítí rovně krátké volno a potom stůj společně s dlouhou zelenou pro auta. Neprodlužuje volno pro tram ani rovně na Krejcárek ani vpravo pro odbočení na Ohradu ve směru na Spojovací. Obojí dřív fungovalo.
-od Spojovací to taky není už dlouhou dobu žádná sláva. Aby tě vzdálený přihlašovák navolil, musíš jet tak do 30 km/h a navíc s vypnutou rekuperací, a i tak to je 50/50... Navíc světla pak pustí první vlak a za ní druhý dostane před čumák stůj.
Nuselská x Michelská x U plynárny: ve směru od Synkáče na Spořilov je tak 30% šance, že se navolíš a rozsvítí se výzva. Při rychlosti nad 40 km/h přes přihlašovák pak 100% neúspěšnost navolení.
Francouzská x Blanická: dnes v provozu, ty druhý světla v oblouku pro 10 + 16 ve směru na Mírák mně fakt zaskočily
Ty jsem vážně nečekal.
Kolbenova od Hloubětína : nainstalována a zatím přelepena silniční 50 pro auta s dodatkovou tabulkou "mimo tram". Co se chystá? Víš něco víc? Tramvaje 80km/h?
Myslím, že jsem ji tam dnes viděl dokonce obousměrně.
Italská : Opět zvítězilo špatné nastavení preference směrem na Floru, kdy si přihlašovákem v zastávce hodí tramvaj světla na stůj a zablokuje si před sebou auta, navíc k tomu dochází i po pár vteřinách zelené po Vinohradské a potom následuje dlouhá zelená po Italské, takže i po odbavení cestujících stojí tramvaj zbytečně na stůj, protože po té Italské nejede ani kolo.
Argentinská x Dělnická : máš nějaké info, zda bude někdy v provozu vzdálené rádio od Vltavské? Od zrušení EOV je to tam bída. Volno utíká, je krátké, pokaždé musíš při jízdě rovně na Orteňák, nebo u odbočení na Maniny dlouho čekat. Předtím při staré EOV padalo volno prakticky hned, kolikrát i do jízdy.
IPP : asi víš, že se na školení 3 probíralo, na co se dotazoval radní pro dopravu. Prý ať navrhneme podle čeho se budeme řídit při průjezdu obou křižovatek přes magistrálu, abychom měli jistotu, že na nás volno počká. Víš už nějaký finální návrh, resp. jaký návrh pochází od Tebe? Asi bylo fajn to počítadlo přímo umístěné pod čočkami, které mají nyní chodci, a které má být prý demontováno.
Díky Ti moc za info a za případné řešení závad.