Stránka 327 z 460

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 20.11.2012 13:42
od Martin Šubrt
Odhadem 2,5 miliónu... Za to se dala celkem slušně pořešit problematika zastávek o 50 metrů vedle...

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 20.11.2012 13:12
od Petr
7001 píše:MŠ: nejdřív se to tam musí nechat trochu zkorodovat.
Vcelku by mne zajímalo, kolik tak peněz vylétlo vzduchem za SSZ, které vlastně nikdo nechce, natož aby jej hodlal používat....

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 20.11.2012 13:07
od 7001
MŠ: nejdřív se to tam musí nechat trochu zkorodovat.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 20.11.2012 12:48
od Martin Šubrt
7001: Další kandidát na odvoz do sběru ;-)

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 20.11.2012 12:47
od kasme
tak snad bude svítit stále volno :)

SSZ Nuselská x U Plynárny v provozu
několik průjezdů :auto přes SSZ cca od páté minuty videa
http://www.youtube.com/watch?v=p6mQRgf7N2o&t=390

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 20.11.2012 12:43
od 7001
chemik píše:SSZ na Svatoplukový je v oranžovém blikacím módu :-(
Jsem zvědav kdo bude po tom přechodu chodit. Jedním slovem nikdo, aneb další ukázka toho jak se zbytečně vyhazují peníze.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 20.11.2012 12:39
od Petr
trainzjohny píše:Proboha co s těma SORkama všici máte ? Já krom jednoho resetu za jízdy nepamatuju že by to nechodiilo.
Nevím jak ty. Já jezdím sorkami cca 2x denně (minimálně). Takřka vždycky nefunfuje alespoň jeden dispej a když funguje, tak je tam biosácká tabulka a tak. Fotek mám na rozdávání :roll:

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 20.11.2012 12:22
od chemik
SSZ na Svatoplukový je v oranžovém blikacím módu :-(

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 19.11.2012 22:02
od Karosák
Přesuňme se do vlákna OIS, prosím. Já bych měl jinou věc a sice SSZ Generála Šišky po obnově. Zaprvé mne překvapilo, jak rychle proběhla výměna hardware. Zadruhé to dneska valím odspoda, předvěst je zabalena v pytli, kolem vidno konsolidační práce, tedy neočekávám, že volno počká, bude tam pevnej a já jsem připraven na zradu a přizpůsobím tomu i rychlost jízdy. Ale co to? Volno čeká, čeká, čeká, nášlap a hleďme, volno drží, pruží, proto drží :wink: Při posledním podvečerním průjedzu, kolem 18. hodiny, již obě předvěsti zbaveny pytlů, předvěstí korektně a preference zjevně šlape. Takže ne moc nahlas, ale s o to větším nadšením =D> , protože takhe by to myslím mělo vypadat. Ale aby toho ndašení nebylo moc, tak jsem si zase pěkně zamagnetil na Kostelní a vyčichl na Veletržní (i když jen jednou ZC za ujetým vlakem ,takže SSZ z ničeho neobviňuji) :^o

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 19.11.2012 20:40
od trainzjohny
Martine podle mě hlavně řešíš vše z pohledu že infosystém je pro turisty, to je podle mě veliký omyl, protože turisté jsou procentuálně velmi malá skupina cestujících.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 19.11.2012 19:56
od Martin Šubrt
Jenže v cizině je běžné, že z vlaku vidím třeba 3x název stanice uprostřed nástupiště. V Praze v ražených stanicích je název stanice na stěně za vlakem, pak na stropu tunelu nad vlakem, kde ho těžko někdo z cizinců najde, a pak ve střední lodi, kde není z vlaku vidět. Tj. cizinec slyší nějaké hlášení, které mu připomíná jeho stanici, ale chce si to po vjezdu do stanice nějak ověřit. A nemá kde. A ve vlaku je v tu chvíli zrovna napsaná konečná. Přece konečnou si může turista vybrat na infosystému ve střední lodi a vidí jí na přijíždějícím vlaku, tj. uvnitř bych mu konečnou právě napsal až po zavření dveří, při rozjezdu do další stanice... Ostatně je to logické šipka a směr se tam zobrazí při rozjezdu, tj. jedeš tímto směrem. Když stojíš, jsi tam, co ti to zrovna píše. Ostatně je dost nepravděpodobné, že cizinec vleze do vlaku, za ním další lidi, on mrkne na konečnou a valí se proti davu zase rychle ven. To je situace, která by se ani vyvyolávat neměla. Není přece problém, když si v případě chybného směru turista po rozjezdu uvědomí, že jede špatně a na další stanici normálně vystoupí. Má dost času na rozhodnutí. Ale já sem asi divnej, když to vidím užitečný obráceně ;-).

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 19.11.2012 18:51
od gabuliatko
Martin Šubrt píše:Já jsem si toho všimnul v metru. Jelikož máme názvy stanic metra za soupravou nebo nad nástupištěm, případně ve střední lodi, tak cestující po příjezdu do stanice název této stanice často hledají marně. Mluvené slovo si rádi ověřují pohledem. No a vnitřní infosystém v ten okamžik ukazuje platnou konečnou, tj. ani ten nepomáhá. Domnívám se, že nasměrovat člocvěka na správnou konečnou by měl infosystém ve stanici a systém ve vlaku by měl po dobu pobytu ve stanici ukazovat název této stanice.
MŠ: takhle to je i co jsem viděl ve světě, po dobu stání ve stanici vidíš kam to jede, mezi stanicemi název příští stanice. Ve stanici zjišťovat kde jsi je už pozd

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 19.11.2012 17:01
od XSC
trainzjohny píše:Já bych právě naopak souhlasil s tou konečnou, jelikož když jsem ve stanici, vím ve které a můžu si po nástupu ověřit zda nejedu jinam než chci. Naopak cestující ve voze mají informací dost (vidí to na boku když přijíždí, slyší to a ti znalejší to poznají i ze stanice samotné).
Já bych tam naopak radši viděl aktuální stanici + šipku ke správným dveřím. Nápisy na boku stanice jsou z přijíždějícího vlaku prakticky nečitelné a na nástupišti už vůbec není nic vidět. Pravděpodobnost, že ve vlaku přeslechnu hlášení, je větší, než že vlezu na druhou kolej. Stejně tak by tam měla aktuální stanice svítit v tramvaji.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 19.11.2012 16:15
od trainzjohny
Já bych právě naopak souhlasil s tou konečnou, jelikož když jsem ve stanici, vím ve které a můžu si po nástupu ověřit zda nejedu jinam než chci. Naopak cestující ve voze mají informací dost (vidí to na boku když přijíždí, slyší to a ti znalejší to poznají i ze stanice samotné).

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 19.11.2012 16:11
od Martin Šubrt
Já jsem si toho všimnul v metru. Jelikož máme názvy stanic metra za soupravou nebo nad nástupištěm, případně ve střední lodi, tak cestující po příjezdu do stanice název této stanice často hledají marně. Mluvené slovo si rádi ověřují pohledem. No a vnitřní infosystém v ten okamžik ukazuje platnou konečnou, tj. ani ten nepomáhá. Domnívám se, že nasměrovat člocvěka na správnou konečnou by měl infosystém ve stanici a systém ve vlaku by měl po dobu pobytu ve stanici ukazovat název této stanice.