Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 21.10.2012 9:51
Starý řadič z Pavláku už je zlikvidován nebo je ještě někde ve skladu
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=16&t=434
NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ. Bohužel, ne. Z nějakého záhadného důvodu se křižovatky umí i po vzájemném posunu zaparkovat naprosto přesně v totálně nesprávné poloze. Tj. stále běží pevné cykly, ale při startu od zdola padá uprostřed nám. na stůj. Tj. počítadala identifikují tři pevné cykly za sebou, ale nerozpoznají, že oba cykly jsou jinde, než mají být. Tj. počítadla fungují i při nebezpečných stavech na Pavláku. Takže POZORBobik píše:Jo táák. Takže vlastně když počítadlo jde, znamená to, že křižovatka OK a nemusím čekat zradu, zatímco když nesvítí tak bacha, něco je/může být špatně! Chápu to správně?
To je ale ovšem zcela zásadní informace, která se velmi hodí.
K Dělnické. Obavy jsme měli. Taky proto jsme se snažili o to, aby zde byla mezi rádiem a stopčárou souvislá podélná čára mezi TT a jízdním pruhem. Dokonce hrozilo, že nebude žádná. Povedlo se. Výsledek je nad očekávání. Zastaví tady jen cca 5 - 10 % tramvají, proti téměř 100 % předtím. Těch, co jsou zastaveny souběžnou IAD, je ještě neměřitelnější množství. Měřili jsme tam ve špičce cca hodinu a jediný problém vytvořila loď (na přívěsu), kterou tramvaj opravdu neobjela. Funguje to a celkový efekt je nad očekávání. Ještě o dost lepší než třeba u Národního divadla. Předpokládám, že se nic dělat nebude. Jedinou možností je rádio vypnout, což je dle výše uvedeného nesmysl.willyjeff píše: Btw. bude senějak řešit to, že se "vzdálené přihlašování" dalo tam, kde se často tramvaj zasekne za nějakým IAD?
Kdyby se tam dalo to samé co pro chodce tak bych osobně problém neviděl.Bobik píše:Sice s myšlenkou jako takovou souhlasím, nicméně pouze v situaci, kdy se na to nejméně na 95 % můžeš spolehnout. Jinak to jsou pouze zbytečně vyhozený peníze.MOp píše:Navic bych zde prave pro ridice tram doplnil ukazatel odpoctu, aby vedeli, kdy maji ukoncit odbaveni na pavlaku a vystartovat.
Úplně stejně jako předvěsti, kterých valná většina nefunguje, nebo funguje špatně.
Sice s myšlenkou jako takovou souhlasím, nicméně pouze v situaci, kdy se na to nejméně na 95 % můžeš spolehnout. Jinak to jsou pouze zbytečně vyhozený peníze.MOp píše:Navic bych zde prave pro ridice tram doplnil ukazatel odpoctu, aby vedeli, kdy maji ukoncit odbaveni na pavlaku a vystartovat.
Prosím, mám dotaz: Co na Výtoni přesně vadíMartin Šubrt píše:Mimochodem. Na ODA MHMP už zas vadí Výtoň... Asi funguje a to by neměla .