Stránka 35 z 460

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.9.2020 20:51
od demon
V křižovatce Poděbradská x Nademlejnská se včera nějací dovedové vrtali a to doslova, takže bylo fakt super jim projíždět těsně za patama, který jim jediný koukaly z děr v zemi, každopádně dnes těsně před obědem už tam konečně běhala preference. =D>
Ten pevnej program musela vymyslet nějaká hlavinka, nechápu proč se taková bezvýznamná křižovatka nemůže raději vypnout... :roll:

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 08.9.2020 22:58
od Karosák
Bobik píše:
08.9.2020 6:15
Stírka - dneska jsem tam řádil s 93 a nevšiml jsem si, že by tam mělo být něco špatně. Všechno fungovalo normálně.
Se sólem to POMALU není přelezeš rychleji, ale zase známe ty noční vrtochy, tak snad [-o<

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 08.9.2020 22:57
od Karosák
Včera s l. 24 jsem měl 3 kola a DC to vždy podrželo. Jednou dokonce padly čočky do V a zhasla výzva, takže jsem se s tím rozloučil, ale vydržely. Tak snad... [-o<

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 08.9.2020 6:15
od Bobik
Stírka - dneska jsem tam řádil s 93 a nevšiml jsem si, že by tam mělo být něco špatně. Všechno fungovalo normálně.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 07.9.2020 22:23
od Grossák
Je tam kabelová závada.

Jinak na Stírce jsme snad opravili závadu, prosím o info, zda volno dc drží.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 07.9.2020 21:19
od Karosák
Pokud vím, je tam pevný cyklus, v noci ultrakrátký :evil:

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 07.9.2020 19:50
od Bobik
Jo, tam je "genitální" nastavení, kde stačí, aby tam něco projelo, hned to spadne na stůj/červenou a pak je bůhvíproč dlouhá zelená z boku. Hlavně ve dvě ráno, je to žůžo. #-o

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 07.9.2020 13:14
od ZXS91
Nějak zlobí Poděbradská x Nademlejnská, ze dvou průjezdů 2x stůj před čumák :(

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 06.9.2020 17:34
od Karosák
Započala obnova SSZ Vinice Z:idea:

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 03.9.2020 16:46
od Grossák
Myslím, že Krásova přes den s preferencí jakž takž funguje. Problém jsou režimy fBŽ, které běží o víkendu a v PD v časech 19 - 7, kdy preference naopak nefunguje.

Italská je zřejmě v dynamickém řízení bez detekce a tedy bez preference.

R05 se opravdu ladí, zejména odhlášení z rychlostní výhybky občas neproběhne a zůstane v bloku.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 03.9.2020 16:11
od Karosák
Seifertova x Krásova dnes vypadala, že již s funkční detekcí (neříkám preferencí, tak dávejte pozor (-X )

Seifertova x Italská pevný cyklus a vazba k Bulharovi stále není. Technický problém, řeší se.

R05+SSZ V Olšinách - má to mouchy, ladí se.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 28.8.2020 7:36
od Bobik
No, dneska v noci to fungovalo, tak jsem si to prohlédl. Trvalé volno od radnice k Moráni je vlastně to samé, co je na Ohradě od Krejcárku. Tohle vítám, to mělo být už dávno, navíc tramvaj najetá až k druhým světlům směr Moráň ničemu a nikomu nebrání. Druhé čočky od Ječné vlevo k Moráni už mi tak príma nepřijdou, protože při jakékoli nefunkčnosti celýho systému dojde k zablokování oblouku od radnice k Ječné. Naopak zmizení starých čoček v oblouku k Ječné (tedy těch, jejichž smysl nechápal asi nikdo a byl to jen jakýsi historický relikt) je super.

K trati na VN - právě protože si uvědomuju složitost až téměř nemožnost liniových staveb, zůstávám skeptik. Podělat se toho může ještě hodně. V zásadě neuvěřím, dokud se alespoň nekopne.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 28.8.2020 1:23
od mart337
Tady je ze stránek facebooku PIDu citace:

Řidiči tramvají, kteří směřují na Moráň, mohou nově vždy pokračovat až k hlavnímu návěstidlu u Resslovy ulice. Předchozí signál na výložníku ve směru přímo ukazuje trvalé volno. Tím se zkracuje doba vyklizení obvodu výhybky pro první vlak a tím je v mnoha případech umožněn i průjezd druhého vlaku ve směru přímo.

Pokud dostane volno tramvaj odbočující od Spálené směrem do Ječné, k trvalému volnu ve směru přímo přibude signál doleva.
(Naopak doplňkový signál pro odbočení od Spálené do Ječné pro tramvaje zmizel. Tramvaje 6 a 22 tak projíždějí křižovatkou pouze na pokyn první signalizace na výložníku u Techniky.)

V křižovatce se objevil také nový ostrůvek a na něm nová doplňková signalizace pro odbočení z Ječné doleva. Její efektivita bude plně využita až při dynamickém řízení křižovatky. Zatím je nasazen pevný signální plán o délce 60 sekund (podobný dosavadnímu).

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 27.8.2020 19:27
od Grossák
Smysl původních druhých čoček neznám. Ale mohla to být nějaká souvislost, která v historii ztratila význam. Pro dnešní stav potřeba nejsou. A jsou pryč.

Myslím, že i kdybychom měli trať přes Václavák, takové zlepšení se hodí. Trať přes Václavák se připravuje a domnívám se, že na přelomu roku by mohla být dokumentace pro společné povolení. Samozřejmě víme, kdo v minulosti trať přes Vn blokoval. A také víme, že výstavba zejména liniových staveb je velmi složitá v celé zemi. Čili není to záležitost pouze Prahy, ale toho, jaké složité projednávání staveb si společnost nastavila.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 27.8.2020 19:15
od Bobik
von Špilberk píše:
27.8.2020 19:08
Případně se už teď bojím opaku, že někdo odjede od prvních čoček, druhé utečou a on to tam zamázne...Naštěstí se mi to stalo za ty roky jen párkrát, ale stalo se. #-o #-o #-o
Tak já ty kolegy i chápu. Všude samá kamera, jedeš tam 15, bo vexle a křížení, navíc do kopce, takže na "nedokázal bezpečně zastavit" se to ukecat nedá. Kdo by stál o případnou buzeraci od nějakýho předpisožrouta. Je fakt, že párkrát mi ty druhý čočky taky utekly, ale přiznám se, že v noci jsem je bezostyšně ignoroval... :D
No, ohledně "správné a trvale kvalitní" funkce celých těch světel mám taky obavu.