Stránka 350 z 460

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 02.8.2012 2:47
od Fořtík
Několik postřehů:
1) SSZ Demínka absolutně nereflektuje omezenou rychlost pro vozy KT8, která je nařízena v oblouku mezi IPP a Muzeem. Při jízdě od Muzea k I.P.Pavlova tak dochází k tomu, že se tramvaj navolí, pak projíždí obloukem a dostává volno, jakmile vyjede z omezené rychlosti a začne akcelerovat dostává velmi nepříjemné stůj mnohdy pár metrů před čelem vlaku v závislosti na tom, jako rychlost vyvine od ukončení omezené rychlosti. Z několika desítek průjezdů, které jsem tam v posledních dnech absolvoval musím říct, že jsem někdy dostal stůj 30 metrů před stopčárou, někdy 10 a někdy těsně před nos. Podstatné je, že jsem ho dostal vždy, ať už jsem ho projel či nikoliv. Jediný případ kdy na mě SSZ počkalo bylo, když byla přihlášená tramvaj od IPP. Takže tramvaj jedoucí od Muzea (neprasí-li oblouk, což je dnes v době stahování tachugrafů sebevražda) dostává stůj téměř vždy. A pak si u Demínky odstojí celý cyklus, zejména volno z Anglické je v noci dlouhé jak tejden, ačkoliv je Anglická prázdná.

2) SSZ Kobylisy - hrůza, děs a bída... :? Nepreferuje nic a nikoho. Autobusy, tramvaje...

3) křižovatka Letenský tunel - vypnutá preference

4) křižovatka Dukelských hrdinů x Veletržní - vypnutá preference přes den, v noci to padalo obstojně, jak je zvykem

5) SSZ Náměstí Curieových (Čechův most) - katastrofa. Kdysi parádní křižovatka. Dnes bída s nouzí. Od Kavydla ještě jakeš takeš, od Staroměstské bída. SSZ nechá vykouknout čumák tramvaje jedoucí od Právnické fakulty kousek za konec "r"kového oblouku a stůj. A stojí se celý cyklus... :roll:

6) Kapitán Jaroš - abych jenom nekritizoval, Jaroš se mi líbí. Tedy líbí se mi to, co je tam teď oproti tomu, co tam bylo před dvěma měsíci. Původního stavu to asi nedosáhne, ale i tak jsem tam dnes stál jenom jednou z cca osmi průjezdů. Líbí se mi úprava, která znesnadňuje autům otáčení se v křižovatce zpět k Letenskému tunelu.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 01.8.2012 23:56
od Grossák
Zajímavé. Prý je to i na SSZ Křižovnická - Karlova. Víte někdo, jak si to poradí s dynamikou pro TRAM? Viděl jsem v zahraničí, že i čas nemusí být zcela lineární. :)

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 01.8.2012 14:45
od Láďa
Dnes odpočítavadlo funguje. Je ''hezké'', když vám čočky před čumákem padnou na stůj a koukáte se, že tam budete minutu stát. Nicméně se na něj dívá lépe, než na auta. Jinak v momentě, kdy je na odpočítavadle nula, jezdí ještě auta...

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 31.7.2012 12:12
od trainzjohny
V 11:15 ještě hezky červeně ukazovalo čas do volna a zeleně kolik ještě bude volna, dokonce si to poradilo i s mírným posunutím cyklu, ale v 11:30 už bylo pečlivě zakrýváno černým igelitem, byť pod ním ještě viditelně fungovalo.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 31.7.2012 10:37
od Absolut
Je to odpočítávadlo času pro chodce a dnes již bylo v 8:00 ráno v provozu.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 31.7.2012 7:11
od trainzjohny
trainzjohny píše:U přechodu na I.P.Pavlova se vedle červených panáčků ukázalo další zobrazovadlo (zatím zakryté) nevíte zda-li jde o dlouho diskutovaný odpočet či o nějakou jinou vychytávku ?
Tak se sám doplním, jde opravdu o nějaké odpočítávadlo času, jak bude funkční podám další zprávu.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 30.7.2012 16:06
od trainzjohny
U přechodu na I.P.Pavlova se vedle červených panáčků ukázalo další zobrazovadlo (zatím zakryté) nevíte zda-li jde o dlouho diskutovaný odpočet či o nějakou jinou vychytávku ?

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 29.7.2012 22:48
od Bobik
Grossák píše: Ale - dc je předvěst. Co Vám na ní svítilo?
Svítilo volno, když jsem ji míjel. Chybou bylo nespíš to přibrždění před SSZ, kdy to asi vyhodnotilo jako že už jsme pryč (nebo alespoň čumákem v křižovatce).

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 28.7.2012 14:15
od Karosák
I odshora na mě při dlouhém držení volna pro postupně přijíždějící spoje vybaflo stůj, ale zdejší předvěsti se dá věřit, takže jsem i "rozhulený" z kopce zastavil v klidu a provozně 8-)

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 28.7.2012 11:26
od Grossák
Ukončování volna po průjezdu první tramvaje je záležitost, která se může průřezově stávat na všech SSZ. Jinak by to muselo být řešené podobně jako signalizace železničního přejezdu. Ale - dc je předvěst. Co Vám na ní svítilo?

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 27.7.2012 11:03
od Bobik
S tim Klášterem bacha, valim si to tam po ránu za 25 a zcela nekompromisně mi to uteklo. Nepočkalo. Resp. jet tam oba pade, asi to projedem, ale díky bububu že SSZ blízko kolejí a při vyklopený hrazdě může být bum jsme si oba přibrzdili. Já víc (mívám ji dost vysunutou) a to mě zachránilo, jen s tim ten přede mnou projel, hned to pustilo auta. Možná chyba že jsme jeli za sebou, od tý doby si cokoli přede mnou nechávám ujet a čekám v Říčanový dokud neni někde u předvěsti.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 27.7.2012 10:41
od Karosák
Včera Myslbekova x Dlabačov potmě. LUXUUUUUS :!: Nikde nikdo pohoda-jahoda. Ale pššt, ať to nějakej úchyl nezapne :-$
Zato Bělohorská x Pod Královkou mi připadá, že nepreferuje tak , jako ty dvě předchozí (Vaníčkova + Myslbekova). Frčí to tam pořád dokola ve stejném sledu fází, jen když se začne člověk blížit v pravou chvíli, nebo vlaky proti sobě, tak to jako počká, ale že by se to přetrhlo, aby to vlak přímo pustilo, to teda ne-e, zastaví to docela velké procento vlaků. Ne na dlouho, ale zastaví a přitom tam vzdálené přihlašování funguje, ale jako by SSZ neumělo udělat předvýběr fáze :? Narozdíl třeba od Břevnovského kláštera, kterej dává volno až se z něj kouří naprosto nekompromistě. To má u mě 1*

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 27.7.2012 7:44
od Bobik
K Újezdu od Helichovky - jestli je tam ve dne jiný cyklus než v noci netuším, ale večer/v noci s tím problém nemám, padne i 2x za sebou. Ovšem pouze v případě, že naproti nic není, jak se potkám s 58 a volno mi uteče, další mám až po ní. Tak jestli chyba nebude v upřednostňování směru od Smíchova na úkor ostaního.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 26.7.2012 17:45
od von Špilberk
Souhlasím s Karosákem, že Újezd je zvláštní. Kromě l.9 jsem měl více či méně často čest se všemi ostatními linkami, které tam jezdí. Nejsem si 100% jist, ale mám pocit, že hlavní problém je v tom, že SSZ Újezd umí pro l. 6 a 9 od Švandova divadla 2 volna vpravo, ale pro l. 22 od Hellichovy jen 1 volno vlevo.
Znám to hlavně z l. 6, když první volno vpravo nestihnu, dostanu po zablokování výhybky na konci zelené pro auta ještě jednu šanci. Ale s 22 od Hellichovy nic. Když jedno volno vlevo uteče, odstojím si pěkně celý cyklus, a ještě přede mne vletí nejen 9, ale i za ní jedoucí 6. A já se můžu jít s 22 klouzat. :(

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 26.7.2012 0:02
od Grossák
S Karosákem ohledně rešerše preference na 22 v zásadě souhlasím. Jen ne v bodě Jana Masaryka. Na tomto SSZ se téměř nestojí, je na hraně absolutní preference (možná jen ne, když jdou děti do školy, protože jejich právo bývá často větší než tramvaje). Pokud je to jinak, jedná se o závadu. Újezd má jen blízké přihlašováky po přestavení výhybky, takže když stojíte v zastávce, neví o vás. A co se týče malého Edenu, ve směru dc je přihlašovák na stopčáře velkého Edenu, což je málo. Koordinace by se třeba dala udělat lépe, na druhou stranu si myslím, že plnohodnotným řešením je reko velkého Edenu, zavedení preference a vzájemné dynamické zkoordinování obou.