Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 02.8.2012 2:47
Několik postřehů:
1) SSZ Demínka absolutně nereflektuje omezenou rychlost pro vozy KT8, která je nařízena v oblouku mezi IPP a Muzeem. Při jízdě od Muzea k I.P.Pavlova tak dochází k tomu, že se tramvaj navolí, pak projíždí obloukem a dostává volno, jakmile vyjede z omezené rychlosti a začne akcelerovat dostává velmi nepříjemné stůj mnohdy pár metrů před čelem vlaku v závislosti na tom, jako rychlost vyvine od ukončení omezené rychlosti. Z několika desítek průjezdů, které jsem tam v posledních dnech absolvoval musím říct, že jsem někdy dostal stůj 30 metrů před stopčárou, někdy 10 a někdy těsně před nos. Podstatné je, že jsem ho dostal vždy, ať už jsem ho projel či nikoliv. Jediný případ kdy na mě SSZ počkalo bylo, když byla přihlášená tramvaj od IPP. Takže tramvaj jedoucí od Muzea (neprasí-li oblouk, což je dnes v době stahování tachugrafů sebevražda) dostává stůj téměř vždy. A pak si u Demínky odstojí celý cyklus, zejména volno z Anglické je v noci dlouhé jak tejden, ačkoliv je Anglická prázdná.
2) SSZ Kobylisy - hrůza, děs a bída... Nepreferuje nic a nikoho. Autobusy, tramvaje...
3) křižovatka Letenský tunel - vypnutá preference
4) křižovatka Dukelských hrdinů x Veletržní - vypnutá preference přes den, v noci to padalo obstojně, jak je zvykem
5) SSZ Náměstí Curieových (Čechův most) - katastrofa. Kdysi parádní křižovatka. Dnes bída s nouzí. Od Kavydla ještě jakeš takeš, od Staroměstské bída. SSZ nechá vykouknout čumák tramvaje jedoucí od Právnické fakulty kousek za konec "r"kového oblouku a stůj. A stojí se celý cyklus...
6) Kapitán Jaroš - abych jenom nekritizoval, Jaroš se mi líbí. Tedy líbí se mi to, co je tam teď oproti tomu, co tam bylo před dvěma měsíci. Původního stavu to asi nedosáhne, ale i tak jsem tam dnes stál jenom jednou z cca osmi průjezdů. Líbí se mi úprava, která znesnadňuje autům otáčení se v křižovatce zpět k Letenskému tunelu.
1) SSZ Demínka absolutně nereflektuje omezenou rychlost pro vozy KT8, která je nařízena v oblouku mezi IPP a Muzeem. Při jízdě od Muzea k I.P.Pavlova tak dochází k tomu, že se tramvaj navolí, pak projíždí obloukem a dostává volno, jakmile vyjede z omezené rychlosti a začne akcelerovat dostává velmi nepříjemné stůj mnohdy pár metrů před čelem vlaku v závislosti na tom, jako rychlost vyvine od ukončení omezené rychlosti. Z několika desítek průjezdů, které jsem tam v posledních dnech absolvoval musím říct, že jsem někdy dostal stůj 30 metrů před stopčárou, někdy 10 a někdy těsně před nos. Podstatné je, že jsem ho dostal vždy, ať už jsem ho projel či nikoliv. Jediný případ kdy na mě SSZ počkalo bylo, když byla přihlášená tramvaj od IPP. Takže tramvaj jedoucí od Muzea (neprasí-li oblouk, což je dnes v době stahování tachugrafů sebevražda) dostává stůj téměř vždy. A pak si u Demínky odstojí celý cyklus, zejména volno z Anglické je v noci dlouhé jak tejden, ačkoliv je Anglická prázdná.
2) SSZ Kobylisy - hrůza, děs a bída... Nepreferuje nic a nikoho. Autobusy, tramvaje...
3) křižovatka Letenský tunel - vypnutá preference
4) křižovatka Dukelských hrdinů x Veletržní - vypnutá preference přes den, v noci to padalo obstojně, jak je zvykem
5) SSZ Náměstí Curieových (Čechův most) - katastrofa. Kdysi parádní křižovatka. Dnes bída s nouzí. Od Kavydla ještě jakeš takeš, od Staroměstské bída. SSZ nechá vykouknout čumák tramvaje jedoucí od Právnické fakulty kousek za konec "r"kového oblouku a stůj. A stojí se celý cyklus...
6) Kapitán Jaroš - abych jenom nekritizoval, Jaroš se mi líbí. Tedy líbí se mi to, co je tam teď oproti tomu, co tam bylo před dvěma měsíci. Původního stavu to asi nedosáhne, ale i tak jsem tam dnes stál jenom jednou z cca osmi průjezdů. Líbí se mi úprava, která znesnadňuje autům otáčení se v křižovatce zpět k Letenskému tunelu.