Stránka 356 z 460

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 25.6.2012 1:05
od kasme
odpoledne mě překvapilo jak dlouho čekalo SSZ u Strašnické vozovny s volnem na 11 od Černokostelecké... málem jsem tam u přechodu vystál důlek... :roll:

poslední cca týden sleduji nestandartní chování SSZ Jana Želivského x Olšanská
když nejedou žádné tramvaje (a asi i když jedou jen přímo) SSZ hrozně dlouho čeká a nechává červenou z Olšanské
ve středu jsem tam stál snad tři minuty, někteří nedočkavci už jeli na červenou (jen v pravo... jel bych taky, ale zrovna ten předemnou to nedal), nakonec nás vysvobodila 5 #-o
občas jsou k vidění kolony už od středního přejezdu na Olšanské

v pátek jsem udělal i nějaká videa, dopo na ně kouknu a případně ukážu :)
a taky v pátek se tam nějaký "Eltodo" vrtalo v řadiči

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 24.6.2012 22:22
od Grossák
Proč na Kobylisích volno nepadá současně s auty, nevím. Ale všiml jsem si toho z centra a už je mi jasné, proč se takto řidiči chovají občas i dc, ale neviděl jsem zde na návěstidlo.

Pokud říkáš, že by Želva letos neměla být, tak máš víc info než já... Pak bych to vydržel, i když celé je to hloupé. Na nároky na vzdálených přihlašovácích podle mých informací a sledování logika nijak nereaguje.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 24.6.2012 20:56
od Brejšín
Ono u těch Kobylis DC od vozovny je spíš zajímavé neudělování volna současně s gumokoly. Tj. většinou se to děje při nulovém nástupu na Březiněveské, takže člověk dojede ke světlům kde ještě svítí zelená, ale tramvaj stojí a k udělení volna dojde až v dalším cyklu. ?
Jinak Kobylisy jsou takto:
14 od vozovny, 24 ze smyčky, 17 a 10 od Ďáblic a pak to milostivě pustí 26 od vozovny.

Ještě se chci zeptat na Želivského, jestli jsem to dobře pochopil reko letos nebude. Nestálo by za to teda trvale spustit udělování vložených výběrů pro linky jedoucí Z/DO ulice Jana Želivského, zvláště když tramvaj musí semafor poprosit o udělení volna několik vteřin před přiřazenou případnou polohou? Dneska jsem tam jel 3 kola a vždy za 11 od Flory a ani jednou se mi nepodařilo navolit včas a čekal jsem tam 45-70 vteřin úplně na prd. To samé od Ohrady (jestli jsem to dobře odpozoroval, tak ten vzdálený přihlašovák protahuje zelenou aby se případně mohla přihlásit 19/26 ke Strašnicím, ale nechápu proč stejně to nemůže fungovat pro 10/16), být tam pevný cyklus tak jsem to z těch šesti průjezdů 5x projel bez zastavení, ale takhle jsem tam prostál přes 350 vteřin.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 24.6.2012 20:20
od Grossák
Na Kobylisích by ani třetí tramvaj neměla zablokovat provoz. Teprve až vjede do zastávky Kobylisy dc (je tam extra kontakt), pustí se kolizní volno. Funguje to spolehlivě. Co se týče jízdních řádů, ty opravdu nejsou ideální. Ve špičce klasicky dva vlaky za sebou od Vozovny a hned se přidává třetí od Ďáblic. Zkusím se na to zeptat.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 23.6.2012 17:55
od Brejšín
jo to nasere, kord když ti zabývající se zlepšením služeb pro cestující to tam pošlou dle JŘ všechno v jednu minutu.

Opravdu ten kdo neprohodil dlouhou a krátkou sedmnáctku, tak aby alespoň ta jela uprostřed .......................................................... [-o<

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 23.6.2012 12:15
od Gregory
Tak už delší dobu sleduji, že na křižovatce Střelničná ve směru od Voz.Kobylisy SSZ za sebou pustí dvě soupravy k M Kobylisy a zároveň má volno i směr od Ďáblic. Takže když na to řidič od Ďáblic nedbá, tak najede na M Kobylisy jako třetí a ucpe křižovatku i přechod pro chodce...a zákonitě je za blba :evil:

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 20.6.2012 23:05
od willyjeff
Dneska jen 1 úlovek. Bohužel jsem jel přes Kobylisy jen 3x a ani jednou to nezablblo... http://www.youtube.com/watch?v=VUFM2ptpoFU

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 18.6.2012 23:44
od Karosák
No ten Jaroš je dílo. A to povidali, jak nám od června zahrajou #-o Musím říct, že na Kostelní víc koukám na auta, než na čočky, protože ty znervózní a zmatou mnohem více.

Onehdá jsme tu též řešili Bertramku. Já musím z posledních několika průjezdů říci, že "vlna" funguje, ale pro změnu, jedu-li ZC to tak na 150 m hodí na stůj ten přechod právě u Bertramky. Když k němu člověk plynule dobržďuje, nemusí se úplně zastavit, ale skoro do zastavení mě to přibrzdilo vždy (směna na l. 6, 6 průjezdů) a to myslím dost zbytečně.

Kobylisy byly o výluce příšené, ale jak jsem se tam dostal jednu za uherák, tak jsem se nějak nenechal vydráždit. V posledku jsem tam byl s l. 14 a 24 a už to šlapalo líp, ale problém je opra vdu být 2. a další. No a 10 do odborčky je podle mě zbytečně-přísně-vopruzná provokace.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 18.6.2012 22:50
od Grossák
Plán je M3, 10, M17 místo 10, 14, 17, 24, 25. M17 přitom pojede nově ve špičce všemi spoji až nahoru. Takže ve špičce zůstává 5 linek. To se dá v poho zvládnout, stačí to doladit.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 18.6.2012 22:24
od MM-Mikulovsky
Grossák píše:
Martin Šubrt píše:Už nemá smysl se rozčilovat, v září tam nebude ani 14 ani 24 ani 25. Dost se to pročistí ;-).
Nové linkové vedení nepředpokládá žádné snížení provozu přes toto SSZ, kolego. :)
POZOR!!! dnes / návrh nového LV
k/od Voz. Kobylisy: 14, 25 a z obr. Březiněveská 24 / 17 a z obr. Březiněveská M3 = navržen úbytek 1 linky ZC
k/od Sídl.Ďáblice: 10, 17, a do obr. Březiněveská 24 / 10 a do obr.M3 = navržen úbytek 1 linky DC
= není to "dost", ale trochu pročištěno určitě!

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 18.6.2012 22:08
od Grossák
Martin Šubrt píše:Už nemá smysl se rozčilovat, v září tam nebude ani 14 ani 24 ani 25. Dost se to pročistí ;-).
Nové linkové vedení nepředpokládá žádné snížení provozu přes toto SSZ, kolego. :)

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 18.6.2012 22:06
od Grossák
Ke Kobylisům. Ty prožívají nějaké období, které nevím, jestli nazvat posttrauma po RTT Zenklova, nebo dolaďování v rámci vyhodnocení zkušebního provozu. Asi je to něco mezi. Dneska jsem tam i já viděl vláček, určitě 5 TRAM, do toho auta. Mohlo vzniknout zdržení 4 minuty. Přijde mi však, že je to lepší než během RTT (TRAM vpravo třeba padne i 2x do cyklu), ale především to nijak nereaguje na tramvaj, která stanicuje ve druhé pozici. A to by mělo, buď prodloužením volna tak, aby projely dvě, nebo okamžitým výběrem volna do příslušného směru tak, aby tramvaji, která již odstanicovala ve druhé pozici, padlo volno pokud možno hned. Jelikož toto nefunguje, tak dokud tramvaje jezdí po jedné, je to celkem OK. Ale jak přijede druhá, aniž odjela první, začne se to pěkně řetězit, a klidně 4 tramvaje za sebou poposkakují až do křižovatky. Jelikož semafor dříve na dvě tramvaje čekal (byť trochu nechytře, protože pak neuměl rychle zaměnit směr, pokud se tramvaj přihlásila jinam, než svítily čočky = čekalo se do příštího cyklu) a také tu nevidím chytré kombinace zc vpravo + dc přímo, snad se ještě pořád ladí a bude vyladěno ke spokojenosti, vyšší kapacitě a nižšímu zdržení. Samostatnou kapitolou je ******* dispozice křižovatky, naše rychlosti 10 do odbočky (ke kterým zde není důvod) a takové to čekání na cosi.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 18.6.2012 21:54
od Grossák
willyjeff píše:Mám tu 4 různé průjezdy přes Nábřeží Kapitána Jaroše.

http://www.youtube.com/watch?v=Qwd3gJmHstY
http://www.youtube.com/watch?v=eGkFK-DBNic
http://www.youtube.com/watch?v=xvhhn-BaZvQ
http://www.youtube.com/watch?v=FYMdsQzKJMQ

V popisu videjí máte různé postřehy.
Díky za dobrý materiál. Ještě bych upozornil na 3. video. Po průjezdu první tramvaje Kostelní zhasla výzva! Přitom druhá tramvaj (s kamerou) na beton nemohla být přihlášena do příštího cyklu. Nevím, jak je možné, že toto udělá semafor v roce 2012.

A u 4. videa si všimněte, že výzva na Kostelní vůbec nesvítí. Když se jdete podívat na místo, tak žasnete, co to dělá za zvěrstva. Ani na Kostelní, která fungovala úplně v pohodě a jejíž obnova stála možná 3 000 000 korun, teď preference nefunguje. Celé to vypadá na nějaký vadný kus, který se normálně vyhazuje. Hnus.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 14.6.2012 17:45
od Petrpes
Jo pardon, omlouvám se za dezinformaci. Ten vláček 24,14,26,17,10 má projet úsek KO-KeS během 3 minut a pak 5 minut nic nejede :]

Jinak že se ptám v této D.
Jsou již nějaké návrhy na změny l.vedení někde na www, nebo je zde nějaký dobrák zveřejní? Případně VIP, nebo SZ...:]

Chudák brigádník v dnešní době. Ale nestěžuju si, psal jsem si na tento týden 2x, dostal NIC a mám 4x, ale vzal jsem i 2 šejdry s odpo svačinama.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 14.6.2012 17:22
od Martin Šubrt
Už nemá smysl se rozčilovat, v září tam nebude ani 14 ani 24 ani 25. Dost se to pročistí ;-).