Stránka 357 z 460

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 14.6.2012 17:16
od Petrpes
Na Kobylisech u =M= je dnes tak ukrutnej antitramvajovej program, že je kolona TRAM od Stírky. Dostáváme tu tak +5.
Naopak od Březiněveské to na mě čekalo jako na 3. dvojici!!! Což jsem s díky nevyužil ;]
Z VK jede vláček 14-26 po minutě a 24 jede z BŘE stejně jako 14. No a od SĎ už čeká na SSZ marně 17 a 10 za ní... Pak nejede 4 min nic!

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 14.6.2012 17:16
od Bobik
Však ona tam bývala zastávka, v těch místech. Jenže v té době tramvaje jezdili ještě i rovně. Mě spíš než paní pobavil ten cyklista. Neměl by takhle náhodou podle slavných pánů projektantů jet vpravo kličkou přes chodník a po svém přejezdu? 8-) :lol: (logicky, ne, když chce doleva :D )

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 14.6.2012 12:27
od willyjeff
Taky si myslím, že jak tam ty tramvaje furt stojí, už by tam klidně ta zastávka být mohla...Aspoň by cestující měli lehčí přestup, když chtějí do protisměru. Na strossu je to přecijenom dál.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 14.6.2012 12:23
od Martin Šubrt
Mně se líbí video 3. Tramvaje se před křižovatkou ve směru z centra kumulují už tolik, že tam skoro pořád nějaké stojí, tudíž paní usoudila, že tam nutně musí být zastávka ;-). Jak krásně dobíhala a pan řidič jí neotevřel, tak nasupeně vyčkávala na další spoj :-).

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 14.6.2012 11:39
od willyjeff

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.6.2012 19:11
od Láďa
Ono je to se semafory celé zajímavé. Jičínská x Přemyslovská - zákaz vjezdu v obou směrech a do toho zátarasy, takže se na křižovatku žádné auto dostat nemůže, nicméně SSZ běželo vesele dál. Po pár dnech přešlo na blikačku. #-o

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.6.2012 18:43
od kasme
výborně se těď chová SSZ JIčínská x Olšanská

protože se nejezdí na Floru, tak je z toho nervní a u "každé" tramvaje jedoucí z centra čeká, jestli nepojede vpravo do Jičínské...
čeká na ní s volnem a ona tam opravdu nakonec nejede...
většinou už stojí proti tramvaj z Olšanské...

nestálo by za úvahu, na těch několik měsíců s tím něco udělat? :)

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 07.6.2012 7:22
od von Špilberk
Brejšín: Hurá, konečně jste mne pochopil. Ano, ve staré D1/2 jsou 2 podmínky. Vlak musí být mimo jazyky a výhybka musí odblokovat. V nové D 1/2 je to, co je, a já bych také rád věděl, jak si to vysvětluje třeba DK. A proč je to takto napsané pochopitelně nevím.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 06.6.2012 19:16
od Bobik
No co vím tak snaha o zjednodušení, zaktualizování a tak. Přecijen tam byly věci x let staré a překonané, které se řešili spoustou dodatků, jež byly nakonec dohromady skoro tlustší než samotná D1/2. Že to dopadlo jak to dopadlo je věc druhá.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 06.6.2012 18:49
od Brejšín
To je jiná liga, nicméně právě bych po dotyčných jedincích požadoval dovysvětlení co se jim nelíbí.
A proč tedy vznikl současný paskvil. Vždyť přeci hlavní podmínkou přestavění ROV je, že musí být odblokovaná (tedy ovládací mechanismus uvolněn) a jeli odblokovaná musím se až v druhé řadě přesvědčit zda v prostoru výměny není jiné kolejové vozidlo.

Ale jo, vím co je to zač a že vůbec nemá smysl s nimi o čem koli debatovat. Takže příjmeme pravidlo, že se v praxi vůbec nic nezměnilo.

Ovšem potom vyvstává otázka proč se z naprosto jasně definovaných podmínek vjetí do výhybek stal takovýto hybrid - asi pro zjednodušení.

Vlastně víte vůbec někdo proč k té změně došlo?

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 06.6.2012 18:09
od Bobik
Brejšíne, sakra, ano, máš pravdu, logicky to tak taky je, ale zkus to vysvětlit technikovi jízdy a různým podobným "kvalitním a zkušeným pracovníkům s praxí z provozu", jež nás chodí kontrolovat. Jako kdybys to, krucinál neznal.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 06.6.2012 16:35
od Brejšín
Ok, vezmeme to obráceně.
Na systému výhybky bude menší chybka, nebude blokovat . Jak tedy řidič následujícího vlaku pozná, že předchozí vlak opustil obvod výhybky?

A jen tak mimochodem, neplatí náhodou co je psáno je dáno. Tedy není li něco zakázáno je to dovoleno. Jinak si vypadnutí podmínky "bloku" neumím technicky vysvětlit.

Prostě v současném stavu se bod opuštění obvodu výhybky blíží limitně zleva nekonečnu. Nebo konec signalizace bloku znamená opuštění obvodu výměny?

Za mě je současné znění paskvil.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 06.6.2012 9:54
od von Špilberk
Brejšín píše:řidič ani není seznámen, co jsou ty krabičky v trati, on zná jen návěst a to že "Výhybka" jsou jazyky až srdcovka
To já vím a souhlasím a ještě mohu přidat, že na větší vzdálenost ty krabičky ani nejsou vidět. Já chápu, o co vám a panu MMM jde, jen se vás oba pokouším upozornit, že pro to, co píšete nemáte oporu v D 1/2. To, že řidiči nejsou seznámeni s tím, co ty krabičky jsou, a že to odblokovávání blbne, je pravda, ale D1/2 to zjevně nezajímá. Z toho, co jste napsali, není v D 1/2 vůbec nic.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 06.6.2012 1:55
od Petrpes
Bre.: Neříkej že ta železárna byla "tvoje" :] Neměl jsi na 8 8038+8044...?

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 05.6.2012 23:06
od Grossák
Brejšín píše:
Musím pochválit změnu na Divoké Šárce. Nyní už pokud padne červená na křižovatce s Libockou padne červená i přes koleje aby na nich auta nestála =D>
Snad se i příště povede doplnit i tu maličkost, aby padlo tramvaji volno do smyčky #-o .
Ale co bys nechtěl. :^o