Stránka 37 z 460

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 18.8.2020 12:34
od OKN81
Karosák píše:
18.8.2020 12:17
OKN81:
PDT je dávno informován, jenže nic nezmůže :!: Čočky utíkají kvůli POMALU, kvůli poškozené výhybce. Musel by se upravit signální plán a k tomu musí dát někdo podnět a někdo to zaplatit. A na to žádost dispečinku nestačí, bo to není závada SSZ. Navíc když je důvodem dočasný problém, který se může (ale také nemusí) rychle vyřešit při nějaké krátkodobé výluce.

Stejné je to U Bulhara DC - přihlašování do SSZ od Husinecké přes SSZ na náměstí W. Churchilla bylo jeho rozebráním deaktivováno. Chybí vazba a všem je to jedno. Prostě si počkejte na cyklické volno nebo vlak ZC.

To je politická podpora MHD v praxi - barvičky a jednorožci. Skutečná doprava prostě nikoho nezajímá. Vítej v klubu :zadnice
Karosák:
Tak bezva. :?

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 18.8.2020 12:17
od Karosák
OKN81:
PDT je dávno informován, jenže nic nezmůže :!: Čočky utíkají kvůli POMALU, kvůli poškozené výhybce. Musel by se upravit signální plán a k tomu musí dát někdo podnět a někdo to zaplatit. A na to žádost dispečinku nestačí, bo to není závada SSZ. Navíc když je důvodem dočasný problém, který se může (ale také nemusí) rychle vyřešit při nějaké krátkodobé výluce.

Stejné je to U Bulhara DC - přihlašování do SSZ od Husinecké přes SSZ na náměstí W. Churchilla bylo jeho rozebráním deaktivováno. Chybí vazba a všem je to jedno. Prostě si počkejte na cyklické volno nebo vlak ZC.

To je politická podpora MHD v praxi - barvičky a jednorožci. Skutečná doprava prostě nikoho nezajímá. Vítej v klubu :zadnice

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 18.8.2020 11:14
od OKN81
Nemám ve zvyku tu nic vypisovat, ale vážně už mě se*e :evil: čočky na stírce ve směru DC. Volal jsem to na dispečink už třikrát, že na tramvaj nepočkají, když se tam plazí 10, tak prostě utečou a musíš na kličku. To se nestalo jen mě, ale spoustě dalším kolegům. Stejně s tím nikdo nic neudělá. Nechápu jako proč to nejde. :evil:

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 18.8.2020 7:18
od von Špilberk
Karosák píše:
17.8.2020 17:35
Už to prý běží... nějaké postřehy, úrazy, magnety?? :prase
Viditelnost od Pavláku se zlepšila, větve byly ořezány. Semafor svítí, stromečky nesvítí. Vždycky jsem projel, ale nikdy jsem (ani z dálky) neviděl červenou, ani jsem neviděl nikoho přechod použít, takže netuším, co by to udělalo, kdyby někdo přišel a zmáčkl čudl.
Na FB se pan radní chlubí, že bude koordinace všech semaforů mezi Karlákem a Pavlákem, tak se těším. :wink:

Švehlova: nefunguje přihlášení u přechodu u zastávky Sídl. Zahradní město DC (od OC Hostivař). Výzva nesvítí, čočky na stůj.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 17.8.2020 17:35
od Karosák
Už to prý běží... nějaké postřehy, úrazy, magnety?? :prase

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 17.8.2020 9:28
od von Špilberk
https://www.facebook.com/adam.praha.sob ... =3&theater
Okolí křižovatky ulic Ječná a Melounová už nebude místem tragických nehod chodců s auty a tramvajemi.
Měl jsem za to, že většina tragédií mezi chodci a tramvajemi se v okolí stala právě na přechodu se SSZ, ale někdo to asi ví lépe. :wink:

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 10.8.2020 14:29
od Petrpes
To víš, nesmíš tam jezdit 40 🤪⁉️

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 10.8.2020 9:58
od ZXS91
Včera mě zas vypeklo OCH při jízdě zc, 2x na stůj akorát před nosem, pustilo to dvě auta do/z Práčský a pak hned zas volno pro mě. Tak já nevím, není to xichtem? :D

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 10.8.2020 6:34
od demon
V sobotu taky naprosto ready.
Ale hezkej špek číhá na Podkovářský ZC, byť jen vždy jednou ráno (opakovaně pozorováno před osmou ranní o víkendu). Nerozsvítí se navolení, souběžná auta stojí, ale volno stejně padne, aby se po nějakých 5 vteřinách (to seš tak 20 metrů od křižovatky) zase odporoučelo....
A zábavná je i Želva ZC - svítí volno rovně, hneš se ze zastávky (v mém případě s 10), padne na stůj, přijedeš ke světlům, navolíš se doleva a opět jde volno rovně, zastavuješ a jde na stůj, tak očekáváš volno vlevo, ježe ouha, voilá opět volno rovně a to celé v rámci části jednoho cyklu a délce asi 20 vteřin... :lol:

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 08.8.2020 9:52
od Karosák
Vltavskou dnes prověřím...

Edit: Prověřil jsem 5 koly na lince 12 a naprostá paráda. Šlape to přesně jak bylo řečeno, na blízké přihlášení reaguje pružněji, dokonce se mi povedlo chytit i jedno bonusové - dodatkové volno, neboť jsem se přihlásil neprodleně po ukončení volna předchozího. Trik funguje do 6 vteřin.
Problémy s chozením s kličkou jsou zvláštní (ale věřím tomu), neboť SSZ je pro záložní detekci vybaveno radarovými detektory (ty černé obdélníky nad čočkami, stejný je i pro BUS na Palackého náměstí od Moráně). Předpokládám, že tam jsou pro potřeby NAD XC a zbavení nutnosti vybavovat busmany kličkami, které navíc při navolování zdržují.
Funkčnost radarů snad potvrzuje fakt, že při večerním přiblížení k nim se mi na nich rozsvítila červená LEDka.

Dále pak jsem měl pocit (ale je to opravdu jen nepodložený dojem), že se zlepšila akceschopnost SSZ u Tržnice, přičemž od Vltavské na mně 4x čekala "od obzoru", jednou jsem vlažně brzdil.
Takže závadu jsem neobjevil, zlepšení pocítil Z:idea:
Aneb jak říkával jeden můj příbuzný: Mohu být okraden, ale s pocitem, že jsem byl prvotřídně obsloužen :D

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 07.8.2020 13:44
od Bobik
Včera se mi to stalo taky. Ale měl jsem jen jeden průjezd.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 07.8.2020 10:37
od ZXS91
Ze dvou průjezdu ve dvou dnech mi dvakrát zazlobila Vltavský při jízdě DC: Rozsvítí se výzva, po chvíli mizí a je třeba jít kličkovat. Někdo s podobnou zkušeností?

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 06.8.2020 18:47
od von Špilberk
K semaforu v Ječné: Musím říct, že jsem silně nespokojen s viditelností od Pavláku. Nejbližší větve možná ještě ořežou, ale i tak je semafor po většinu doby zakryt dalšími stromy. Chtěl bych poprosit Grossáka, jestli by se nemohly dát ještě jedny čočky na výložník, na kterém jsou čočky pro směr do kopce (samozřejmě myslím z druhé strany). Tam by byla jistota viditelnosti zaručena. V případě úspěchu předem děkuji. [-o< [-o< [-o<

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 02.8.2020 20:02
od mart337
Hmm. Tram to snad přežijou bez větší újmy, i když...
Přechod na jižní straně bude omezovat odbočení vpravo a tím průjezdnost IAD směr IPP. Ale to nás asi tak zajímat nemusí. I když ? co Jiráskovo náměstí?
Horší to možná bude od severu od Žitné směr Jiráskovo náměstí. Občas už dnes jsou zácpy v Resslovce dolů a následně pak k Novoměstské radnici a Žitné. Jsem zvědavej co s tím ten přechod udělá.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 02.8.2020 18:58
od Grossák
Kn: nejvíce samozřejmě záleží na tom, jak bude vypadat vlastní SW signalizace. Teoretická kapacita zůstane stejná. Chodci přes jižní rameno půjdou v době, kdy jedou auta z Resslovy. Trochu nesnáze tu asi budou působit mezičasy, protože tramvaje hlavně od Ječné budou tento přechod dlouho vyklízet, ale snad to nebude tak hrozné. Chodci přes Resslovu a přes východní rameno půjdou s libovolnými tramvajemi. Přechod přes východní rameno bude končit na ostrůvku mezi TT a vozovkou, dále budou chodci pokračovat místem pro přecházení přes TT. Chodci by zde měli mít žlutý blikač, který bude moci blikat dle TRAM neomezeně dlouho, pokud zde budou TRAM. To je řešení osvědčené mnoho let ve Švýcarsku, ale tady není úplně snadné dojít k souhlasu všech.

Času pro TRAM bude v zásadě přibližně stejně. Původní cyklus 54 s byl před 2 lety prodloužen na 60 s, což přineslo lepší koordinaci i kapacitu pro TRAM. Zkoušely se i kratší cykly (dokonce tuším 40 s), které v některých relacích tramvajím pomohly, v některých ublížily, ale každopádně snížily podíl volna pro TRAM u Ignáce a kapacitu pro auta, což přineslo větší zahlcování kolejového trojúhelníku auty. Tak krátké cykly už nový Karlák nebude umět, což s ohledem na výše uvedené nevadí.

Pokud bude kvalitní dynamika, bude možné lépe hospodařit s časem, který je na křižovatce určen pro tramvaje. Zejména bude možné, aby desítka od Ječné vlevo jela hned na začátku, pokud nepojede žádná TRAM v přímém směru. A i když pojede, může vyrazit většinou dříve. Oblouk pro 22 bude možné nechat svítit, pokud nepojede nic od Moráně. Myslím, že se s tím dá pěkně pracovat, byť celé dílo je podle mého názoru náročná výzva. Celkově bych očekával zlepšení pro 22 oba směry, 10 zc, setrvalý stav pro 3.

Každopádně se soudy počkejme, až bude hotovo a dynamika.