Výborně, tak když jsme v tom - Pohořelec DC - pokud proti mě jede tram, dochází k nepřihlášení do SSZ (netuším kde je přesně chyba, zdali mě protijedoucí smázne, nebo mě to díky němu vůbec nepřihlásí, to se mi i přes několik pokusů nepodařilo vysledovat. Jediné co vím je, že protijedoucí byl vždy v různé vzdálenosti, ale už za křižovatkou. Pokud stál v zastávce, k přihlášení z mé strany došlo.
Dále Šárka, výjezd vnější kolej - pokud je přihlášena tram do smyčky (na vnitřní) a tram na vnější se přihlásí později, k udělení volna nedojde, až v dalším cyklu. Přitom volno do smyčky padne - tomu nerozumím, proč by nemohlo padnou v obou směrech současně? Navíc ke kolizi s výjezdem z vnitřní nedojde, neboť je tam další návěstidlo (dříve nebylo). Taktéž jsem nepochopil cyklus udělení volna po přihlášení - jednou mi to padne za 20sec (vnější), resp. 30sec (vnitřní), jindy až za cca 1min. Zřejmě nějak souvisí s (pevnými?) cykly křižovatky, kdy se přihlášením akorát zařadím do cyklu a až přijde čas, volno padne. Nicméně systém jsem nevykoumal a většinou odjíždím buď pozdě, nebo ještě později.
Stejný problém SSZ Břevnovský klášter DC - pokud jedou 2 tram za sebou, padne volno jen pro jednu a druhá není navolena (jezdí se pomaleji, hlavně KT, neboť vyšel přípis že díky malé vzdálenosti SSZ od kolejí může dojít ke kolizi s hrazdou). Jenže ani navolení tram v protisměru (ZC) nepomůže - volno nepadne! Zde je sice řešením (oproti Pohořelci, kde za roh není vidět) vyčkat v Říčanově a nehnat se hned za ním, nicméně systému taktéž nerozumím, proč to tak je.
Další podobné SSZ Brusnice (příklad ze dnes) - odbočuji vlevo DC, zespoda přijíždí tram a zhruba v době kdy mám čumák tak cca v půlce křižovatky staví před SSZ (čili už je nějakou chvilku přihlášena). Přesto jí volno není uděleno a čeká na další cyklus.
Vše o čem píšu se děje v nočních a brzkých ranních, případně pozdně večerních hodinách. Čili noční provoz.
A to tu ani nezmiňuji tu kacířskou myšlenku že bych tohle všechno +90% dalších v noci vypnul.....