Martin Šubrt píše:JaHu: Já se nedivím. Já jen konstatuju, že můj pracovní úkol, a pracovní úkol původního ÚDI je dbát na to, aby řešení, včetně obnov, byla co nejvhodnější. Doplnění přechodu a přístupu na zastávky nebyl nápad náš, ale dlouhodobě se objevoval na straně Prahy 1 i Prahy 2, tudíž jsme požádali o zapracování. Vzhledem k tomu, že jde o požadavek dlouhodobý, domníváme se, že realizace běžné výměny železa by se v souhrnu výhledově prodražila, neboť by k další úpravě bylo přikročeno následně v brzké době. Za to, že jistý audit strčil do jednoho úseku oddělení, kterému je fuk, jak co bude vypadat, a oddělení, které má za úkol alespoň minimálně na elementární míru koordinace dbát, já opravdu nemohu. Jsou pouze dvě možnosti. Buď bude dopravně-inženýrská část TSK-ÚDI zrušena zcela a nebude obtěžovat nikoho, což je aktuálně pravděpodobné a nebo bude opět samostatná a bude kromě návrhů úprav v rámci svého vedení i odpovědná za vyjednávání peněz. Třeba ve styku s TSK apod.
Jinak samozřejmě. Tlak na nás je trvale ve smyslu, nestudujte výkresy, nepřipomínkujte je, neotvírejte je, piště na ně ok a posílejte je dále... Tak se to tu vždycky dělalo - jen všem přiděláváte práci. Ovšem k tomu tu být opravdu nemusíme, ostatně jako celé TSK...
Jistě, chápu. Ale investor by neměl vystupovat stylem: "Chceme to a to, ale nedáme Vám na to ani korunu, protože nemáme peníze." Každá soukromá firma udělá pouze to, za co dostane zaplaceno. Nic víc.
Nebráním se tomu, abyste psali připomínky. Každý dělá chyby, když na něco přijdete, tak to napište. Měly by to ale být připomínky INTELIGENTNÍ, ne blbosti. To, jak projektant očísluje fáze, logické podmínky nebo označí parametry, je čistě jeho věc (a odpovědnost, aby to nějak fungovalo). Do toho investorovi vůbec nic není, to je bezdůvodná buzerace. Že by to tak udělal Váš "hlavní ideolog", ještě neznamená, že je to jediné správné řešení a že to tak musí dělat všichni (žádný závazný předpis to neupravuje). O magistrátu a policii nemluvím, pro ty to platí dvojnásob. Další bezdůvodná buzerace je požadovat v kapacitních výpočtech rozlišení na vozidla celkem a z toho pomalá. Úkolem projektanta není dělat za TSK dopravní průzkumy, tato data by naopak investor měl projektantovi poskytnout, když si u něj objedná zpracování dopravního řešení.
Samostatnou kapitolou je požadavek posílat dokumentace nejdříve na TSK a až po vyjádření TSK na ostatní instituce a znovu TSK. Jak moc toto zdržuje, není třeba složitě dokazovat. Hotové DŘ s dymanikou na jednu nejmenovanou křižovatku bylo odesláno na TSK 5.4.2012. Doteď nedošla žádná odezva. Schválně můžeme tipovat, kdy dojde k nasazení dymamiky na tuto křižovatku.