Stránka 364 z 460

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 20.4.2012 1:23
od MM-Mikulovsky
syverin píše:V hezkou debatu se to rozvinulo, ale všiml si vůbec někdo, že v původním příspěvku mluvil MM-Mikulovsky o zpomalovacích pruzích a nikoliv prazích?
Alespoň někdo si všiml omylu jiných - přesněji já jsem měl na mysli "optickou psychologickou brzdu"

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 19.4.2012 19:50
od syverin
V hezkou debatu se to rozvinulo, ale všiml si vůbec někdo, že v původním příspěvku mluvil MM-Mikulovsky o zpomalovacích pruzích a nikoliv prazích?

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 19.4.2012 19:41
od Fořtík
Chválím vylepšené přihlašování u Muzea. Dnes jsem měl 11 a i přes pevný cyklus v křižovatce jsem nikdy nestál déle než 20 vteřin. Většinou jsem jel i dřív. Paráda! =D>

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 19.4.2012 17:55
od Karosák
9001 píše:MM: Prahy nic neřeší. Zvlášt ty ploché se dají přelítnout v 50 i s osobákem bez problémů...
No, to bych poznamenal k zastávce Čechovo nám. ZC kde ani po instalaci reflexního okraje značky IJ04d, ani po instalaci plochého příčného prahu u přechodu nedošlo ke snížení rizikového chování řidičů IAD :evil: Každý přehupsne práh a pak to stejně napálí podél tramvaje. Asi by to chtělo ještě práh u označníku a jeden nebo dva uprostřed-a ty drsný lichoběžníkový, nebo třeba ty bodce na propíchání kol z americkejch honiček, co by vyjížděly z vozovky při stanicující tramvaji :twisted: :D

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 19.4.2012 17:26
od Bobik
9001 píše:Navíc s prahy mám takový názor, že když už máme super krásnou novou silnici bez výmolů, tak je tam musíme uměle dodělat ...
:lol: Hezký.
Jenže jsem bohužel vypozoroval takovou věc - jakmile je někde krásná rovná silnice, většina to tam valí co to jde bez ohledu na cokoli (včetně těch prahů 8-) ).

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 19.4.2012 12:58
od 9001
MM: Prahy nic neřeší. Zvlášt ty ploché se dají přelítnout v 50 i s osobákem bez problémů. Přesně jak píše Bobik: Kdo myslí, tak počká a dá přednost kdo nemyslí tak to tam pošle...

Navíc s prahy mám takový názor, že když už máme super krásnou novou silnici bez výmolů, tak je tam musíme uměle dodělat ...

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 19.4.2012 12:03
od MM-Mikulovsky
scoffer: Velmi se omlouvám, já tam (přes Olšanské nám.) nejezdím (či jednou za uherský rok) - existenci SSZ v místě jsem opomenul, ale mnou popsané preferenční řešení (nejlépe s instalací podélných prahů) by šlo např. zde před Vyšehradským tunelem ZC, aby tam IAD nezávodila/nepodjížděla TRAM snažící se dodržet DZ přikázanou 30!

PS: V místě instalované SSZ - nejvhodnějším řešení je jistě pouštět TRAM preferovaně na její vlastní volno při zastavení veškeré konfliktní IAD.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 19.4.2012 11:38
od scoffer
Větší kravinu než zpomalovací práh ve světelný křižovatce jsem neslyšel. Tam si mam hlídat tramvaj a ne si hlídat, když zpomalím před prahem jestli to stihnu. Mavíc by musel bejt i na kolejích, páč jinak bych ho logicky objížděl.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 19.4.2012 11:20
od MM-Mikulovsky
kasme píše:před pár týdny bylo vylepšeno jedno místo častých nehod tram x auto :)
Táboritská x Lupáčova

http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 0.jpg.html
Tak to by bylo potřeba minimálně na desítkách míst, ale hlavně nějak výrazně barevně - něco jako opticky zúžený jízdní pruh či opticky zvednutý přechod pro chodce.
Vše uvedené má za cíl přimět řidiče zpomalit = více vnímat okolí = brát ohled na další účastníky provozu = dát jim přednost.

Před uvedeným místem určitě udělat příčné zpomalovací pruhy, aby značení mělo vliv nejen na první vozidlo v řadě, ale i na ty za ním a ty to do něj "nenapraly" v plné rychlosti.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 19.4.2012 11:15
od Bobik
Vylepšeno? #-o Nevím, nevím, malůvky na silnici nikoho moc nezastavěj. Tak jako tak všichni vědí že tram má přednost. Kdo to tam bude chtít poslat, tak to tam stejně pošle, kdo ne, beztak počká.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 19.4.2012 9:58
od kasme
před pár týdny bylo vylepšeno jedno místo častých nehod tram x auto :)
Táboritská x Lupáčova

http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 0.jpg.html

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 19.4.2012 1:16
od MM-Mikulovsky
Připojuji se s díky ke Karosákovi.
Napadl mne při čtení podnět pro Vinohradskou - proč nejde zajistit oddělení kolon IAD od TT ve směru DC tím, že podélná parkovací stání ze severní strany ulice se přemístí k jižnímu kraji PK, kde by místo současných podélných stání byla vyznačena stání šikmá? Jednalo by se cca o úsek mezi ulicemi Balbínova a Sázavská v němž se ZC kolony většinou netvoří a jedoucí IAD se stejně mezi současná podélná stání a TT většinou také nevleze, byť trochu volného pásu tam je.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 18.4.2012 22:57
od Karosák
Děkuji za preferenční vysvědčení, hezky zpracováno =D> Doufám, že se něco podobného předkládá taky na magistrátu, aby kancelářské krysy trochu věděli, vo čem je řeč :roll:

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 18.4.2012 21:39
od Karotka
9001 píše:Tak aby ve výsledku se přes SJM nejezdilo lépe bez světel a řízení PČR :lol:
Tak to byla docela klika, že tamtudy v inkriminovanou dobu nejelo nejmenované individuum ze zelenožlutých krajů (nápověda: náhodné kazuistiky vydává za důkaz trvalého stavu) :D

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 18.4.2012 18:02
od willyjeff
9001 píše:Karotka: Tak aby ve výsledku se přes SJM nejezdilo lépe bez světel a řízení PČR :lol: Palmovka je zářným příkladem, že i ze silným provozem IAD se dá vypnout SSZ.
No ale na Palmovce autíčka jaksi jedou jen jedním směrem. Přecijen bych nechtěl vidět ten šrumec cpoucích se aut z Ječný ;-) Ale tím si ten krásný vtip nebudeme kazit 8-[