Preference / antipreference MHD

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Pepa
Uživatel
Příspěvky: 2152
Registrován: 30.11.2003 9:45
Bydliště: vozovnu Strašnice znám jenom z vyprávění
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od Pepa » 09.7.2011 22:53

Mě zase u Penny ZC padlo stůj, červenou měla i auta ze všech směrů, po cca půl minutě mi padlo volno a když jsem se za křižovatkou podíval do zrcátka, tak jsem viděl, že jsem zadním vozem už blokoval odbočující auta...

Uživatelský avatar
Vojta Tramvaj
Uživatel
Příspěvky: 468
Registrován: 25.8.2010 15:16
Bydliště: Bohužel u "255002"
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od Vojta Tramvaj » 09.7.2011 21:34

Já bych si mohl půjčit z Hasičárny 20, nebo máme 15 Vojenskou

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4328
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od Bobik » 09.7.2011 19:44

ADD SSZ Penny na Švehlovce:@#%#@ ^&^%$$$ #$%@*&* *&$%^!!!!! A jiné nepublikovatelné výrazy. Včera jsem tam s 57 též vytvářel zázraky a gumoval koleje. A to jsem prosím byl široko-daleko jediný, kdo se tam vyskytoval.
P.S. - nemá někdo přenosnou centrálu? Flexu mám vlastní. :evil:

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9695
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od 9001 » 09.7.2011 16:54

krutas- K té křižovatce u Penny jsem již psal. Mám naprosto stejnou zkušenost horší o to, že volno měla tramvaj od doby co vyjela od Zahradního města (u Agipu), a auto odbočující doleva tam vykyslo celou dobu než tramvaj dojela ke světlům a pak to auto pustilo, samozřejmě se zastavením tram...

Uživatelský avatar
kruťák
Uživatel
Příspěvky: 3026
Registrován: 23.2.2010 0:24
Bydliště: mobilnitabla.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od kruťák » 09.7.2011 16:18

Netýká se to výluk, proto pokračuju zde.
MM-Mikulovsky o přejíždění z ulice Na Pankráci do ul. Na Veselí píše:účelnější než SSZ by byly stavební úpravy (zúžení/respektive rozdělení na přímo a vpravo) komunikace od Arkád a změna přednosti po směru TT
A vůbec nejlepší by bylo konečně obnovit nesmyslně zrušenou TT na Pankrác a dál, což by znamenalo snížení počtu průjezdů jmenovaným místem pouze na výjezdy a zatažení do/z vozovny.

2)
Dnes jsem jel po Zahradním Městě a musím se ostře negativně vyjádřit o novém SSZ, které vyrostlo kvůli odbočení k novému Penny-marketu. Jednak je očividně bez detekce tram, ale hlavně jeho cyklus nepočítá s průjezdními časy - první auto křížilo tramvajový pás asi 5s po tom, co jsme "přímo před nosem" dostali Obrázek. Kdybychom to ještě projeli, bylo by to tak-tak. Nicméně to řidič zamáznul na bačkory, takže OK.
Je mi smutno z toho, že PM tam bude vydělávat, ale SSZ, na které doufám alespoň přispěl, se udělá "ta nejlevnější" varianta = fušeřina.

A nesouvisející dotaz: Chystá se někdo někdy v budoucnu aspoň trochu obrousit kolejnice v zastávce Zahradní Město DC? Mám vždycky pocit, jako bychom jeli spíš po štěrku.

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4328
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference MHD

Příspěvek od Bobik » 05.7.2011 18:46

Kdepak, dneska v noci jsem zaznamenal změnu. Tebou popisovaná situace nastala, nicméně po šipce vlevo následovalo volno z podjezdu z Koryt s levou šipkou a mě to nechalo vykysat. Navíc stromeček nesvítil naplno, jen slabě žhnul. Takže jsem čekal co bude, až mě vysvobodilo něco z protisměru.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9695
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference MHD

Příspěvek od 9001 » 05.7.2011 9:54

Bobik píše:Mám pocit že nefunguje detekce na Průběžná x V Korytech směrem do centra. Zaznamel někdo také?
Obávám se, že funguje jako od počátku. Tramvaj přijede, hodí to svetla doleva a pak až přímo tramvaje...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4328
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference MHD

Příspěvek od Bobik » 05.7.2011 9:49

Mám pocit že nefunguje detekce na Průběžná x V Korytech směrem do centra. Zaznamel někdo také?

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference MHD

Příspěvek od kasme » 29.6.2011 12:20

asi, přijel jsem z boku :)
ale začínala na Olšanském náměstí

na stadionu Viktorka probíhají nějaké zemní práce - možná to souviselo... :)

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9695
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference MHD

Příspěvek od 9001 » 29.6.2011 12:18

To byla kolona až na Bulhara???

kasme
Uživatel
Příspěvky: 1183
Registrován: 28.8.2007 9:37
Bydliště: hostivar-hlavni.rajce.net
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference MHD

Příspěvek od kasme » 29.6.2011 11:19

SSZ 3.370 Seifertova - přechod u Sladkovského náměstí

(od včera) v provozu

http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 9.JPG.html
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 1.JPG.html

a umí i červenou :)
http://ttnz.cz/kasme/v/ostatni/kasme/sm ... 7.JPG.html
Naposledy upravil(a) kasme dne 29.6.2011 15:46, celkem upraveno 1 x.

Grossák
Uživatel
Příspěvky: 590
Registrován: 16.11.2003 3:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference MHD

Příspěvek od Grossák » 28.6.2011 22:46

piskvorrr píše:
pawel píše:karmelitskou zavřít hned! přínos pro MHD v praze i obyvatelnost malé strany obrovský. tranzit v takovéto lokalitě prostě nemá co dělat.
Očekávaná reakce magistrátu: "No jo milej pane, ale to půjde leda až bude Blanka/Suchdol/kompletní okruh/modrej měsíc/prasata lítat".
Tato reakce byla už v 90. letech. "Možná, až otevřeme Strahovský tunel." Později "Možná, až otevřeme Mrázovku." Teď se mluví o tom, že doprava v centru se může zklidňovat až s Blankou. Přitom srovnávat významem či charakterem Karmelitskou s Blankou je nesmysl.

Uživatelský avatar
piskvorrr
Uživatel
Příspěvky: 389
Registrován: 09.6.2010 12:48

Re: Preference MHD

Příspěvek od piskvorrr » 28.6.2011 10:35

pawel píše:karmelitskou zavřít hned! přínos pro MHD v praze i obyvatelnost malé strany obrovský. tranzit v takovéto lokalitě prostě nemá co dělat.
Očekávaná reakce magistrátu: "No jo milej pane, ale to půjde leda až bude Blanka/Suchdol/kompletní okruh/modrej měsíc/prasata lítat".

Uživatelský avatar
pawel
Uživatel
Příspěvky: 2330
Registrován: 15.7.2004 23:10
Bydliště: M22 / U8

Re: Preference MHD

Příspěvek od pawel » 27.6.2011 23:23

karmelitskou zavřít hned! přínos pro MHD v praze i obyvatelnost malé strany obrovský. tranzit v takovéto lokalitě prostě nemá co dělat.

Grossák
Uživatel
Příspěvky: 590
Registrován: 16.11.2003 3:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference MHD

Příspěvek od Grossák » 27.6.2011 23:06

Marek B. píše:NJN, vono se vědělo, proč postavit NNŽ zrovna tady. Vono je to totiž všude po východní části Prahy blízko.

Jinak dobře, pokud chceme mít všechny ulice v Praze jednoproudé, nebráním se tomu, abychom pak akorát neměli tu dopravu úplně všude vzhledem k tomu, že se bude rozlévat jinam z neprůjezdných hlavních komunikací. Tady se nabízí paralelní cesta v trase 136. Ta na tom taky není moc dobře. Akorát na ní auta MHD ovlivňuji mnohem víc vzhledem k nesegregaci 136 a v Olšanské ani 5.

Já vedu ideový spor podobného rázu s MČ P1 a i s mnohými z Vás. Tvrdím, že je lepší mít jednu megakapacitní komunikaci skrz Centrum se všemi zápory, akorát zlidštěnou (Magistrála) a zároveň znemožnit tranzit skrz historické jádro, než magistrálu příliš omezovat a mít pak nulovou možnost s Karmelitskou, mostem Legií, Čechovým, a Mánesovým či Nábřežím na pravém břehu něco udělat. Protože Magistrála na rozdíl od zmíněných komunikací prakticky neovlivňuje MHD. 8-)

PS: Upřímně řečeno - bylo by hezké mít Muzeum spojené s VN, ale životní nutnost to podle mě není. Tam stačí přidat 2 koordinované přechody. Karmelitskou a Karlovy lázně považuju za daleko větší zločin. Zatímco z VN k Muzeu potřebují lidé nutně pouze když jdou do Muzea, tak skrze Staré Město a Malou Stranu projždí/jede tam lidí mnohem víc a alternativa často není.
Souhlasím. Magistrálu zklidňovat, ale nejdřív se pustit do komunikací, které jsou opravdu otřesné. A přitom z hlediska IAD nevýznamné. Začal bych Karmelitskou. Mizerný výkon IAD. Odhaduji ve špičce cca 500 voz/hod v jednom směru, což činí cca 700 osob. Vedle Magistrály je to nic. V MHD to bude kolem 2000 os./hod, možná více. Přitom v ní zůstává dle průzkumů ještě dost volné kapacity. Dopravní problémy tady přitom tvoří převážně IAD. Myslím, že je vhodné analyzovat dopady zamezení transitu. Kolik zůstane dopravní obsluhy, jak vzroste/klesne doprava v okolí? Každopádně si myslím, že to bude konec šíleným kolonám od Újezda na Malostranskou, ve kterých stojí i tramvaje. Konec tak typických extrémů typu Bílá Hora v odpolední špičce 20 minut bez tramvaje a třeba i konec řízeným přechodům v Karmelitské.

Dopad na Smetanovo nábřeží bych nepodceňoval, ale zde přece jen máme nějaké možnosti regulace provozu a především se zde auta nepohybují (nepostávají) v tak dlouhém úseku po kolejích.

Odpovědět