Stránka 365 z 460

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 18.4.2012 8:02
od 9001
Karotka: Tak aby ve výsledku se přes SJM nejezdilo lépe bez světel a řízení PČR :lol: Palmovka je zářným příkladem, že i ze silným provozem IAD se dá vypnout SSZ.

Dnešní I.P.P.

Napsal: 17.4.2012 23:19
od Karotka
Dnes cca v půl jedenácté dopoledne na Slintáči semafory svorně zhasnuty, četnictvo nikde v dohledu. Vezl jsem se tudy směrem vzhůru, spodní přejezd překonán poměrně hladce, horní s trochou poskakování na místě (zrychlovač to naštěstí přežil). Kupodivu ale celková doba čekání snad byla menší než běžný cyklus :shock:

Jinak na témže místě se občas stává, že SSZ prodlouží fázi pro GK na SJM ve chvíli, kdy je odněkud slyšet siréna, ale samotnou křižovatkou přitom nic takového neprojíždí. Funguje detekce takhle na dálku, nebo je to jen shoda okolností?

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 14.4.2012 0:05
od gabuliatko
JaHu píše:Technicky vzato je hrana přechodu blíž k okraji jízdního pruhu, ale alespoň ten pruh nijak nezúžuje (jako na jiných místech).
Skoro bych se vsadil, že brzy můžem očekávat DC auto ve sloupu SSZ. A chodec není ve směru DC ničím chráněn, stoje a čekaje na červenou.
Nechápu proč se zkracuje přechod, když jsou tam světla, která kvůlivá provozu TRAM stejně musí být v provozu stále. Krom toho je vhodné DC auta blokovat zde, aby na kolejích nepřekážely odjezdu tramvaje ze smyčky. Tedy osobně bych je blokoval dole u Klokočky a pouštěl jen co projede rozumně křižovatkama, ale s tím asi mnoho lidí nebude souhlasit.
BTW v tuto chvíli na mapy.cz na BH 4x T3 KT8 a 14T

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.4.2012 21:43
od JaHu
gabuliatko píše: Nové řešení se mi nelíbí vystrčení hrany přechodu do vozovky mi nepřijde bezpečné...
Na spoustě jiných míst se podobná úprava dělá - jednak kvůli zkrácení délky přechodu (momentálně velmi populární téma v Praze) a taky kvůli tomu, že chodec odsud líp vidí na přijíždějící auta a je lépe viděn řidiči přijíždějících aut. Technicky vzato je hrana přechodu blíž k okraji jízdního pruhu, ale alespoň ten pruh nijak nezúžuje (jako na jiných místech). Pouze se délka přechodu zkrátila o délku toho prostoru mezi obrubou a vnějším okrajem jízdního pruhu.
Jak jsem pochopil z příspěvku, není zde ještě namalované VDZ. Co mi na tomto SSZ po obnově bude nejvíc vadit, uvidíte, až tam bude VDZ (i když ta SDZ IP6 ve směru z centra a odsun přechodu dál od kolejí už cosi napovídá...).
gabuliatko píše:...Přechod se dá použít každých 5 minut, když jede tramvaj. Když tama jdou světla, tak to není o moc lepší.
5 minut na přejití nikdo čekat nebude. Obzvlášť pokud bude chtít stihnout tu tramvaj. Když nejdou světla, má tam chodec přednost. Když svítí, tak tam určitě nebyla (a nově rozhodně nebude) čekací doba na volno na přechodu 5 minut.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.4.2012 13:12
od gabuliatko
Karosák píše:Tak jest! Jen mi tam přijde dost user unfriendly to přechodné nevyznačení obou přechodů (starý/nový). Na nových stožárech sice značka IP06 je, ale bez reflexního rámu. To chápu, že bez něj, když tam bude SSZ, ale momentálně to ve změti stavby naprosto zapadá a na vozovce není jediný žlutý, ani bílý pruh zebry, takže je jedno, kde se rozhodnete přejít Karlovarskou, protože výchozí šance na přežití máte všude stejné. Čekal bych přenosnou IP06 s reflexním rámem a žlutou samolepící zebru ( i kdyby se za těch pár dní shrnula). No a pak je vtípek při vyjíždění z vnitřní, když leč hodný řidič IAD pouští, avšak stojí na kolejích a pak dělá držky, když jeho zdrvořilé gesto z technických důvodů odmítnu :D
Nové řešení se mi nelíbí, vystrčení hrany přechodu do vozovky mi nepřijde bezpečné. Přechod se dá použít každých 5 minut, když jede tramvaj. Když tama jdou světla, tak to není o moc lepší.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.4.2012 11:24
od Karosák
Tak jest! Jen mi tam přijde dost user unfriendly to přechodné nevyznačení obou přechodů (starý/nový). Na nových stožárech sice značka IP06 je, ale bez reflexního rámu. To chápu, že bez něj, když tam bude SSZ, ale momentálně to ve změti stavby naprosto zapadá a na vozovce není jediný žlutý, ani bílý pruh zebry, takže je jedno, kde se rozhodnete přejít Karlovarskou, protože výchozí šance na přežití máte všude stejné. Čekal bych přenosnou IP06 s reflexním rámem a žlutou samolepící zebru ( i kdyby se za těch pár dní shrnula). No a pak je vtípek při vyjíždění z vnitřní, když leč hodný řidič IAD pouští, avšak stojí na kolejích a pak dělá držky, když jeho zdrvořilé gesto z technických důvodů odmítnu :D

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 13.4.2012 11:11
od gabuliatko
BH odpojeno a odvezeno staré SSZ

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 12.4.2012 22:50
od Karosák
Jojo, kolem 17. hodiny tam byla tma =P~

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 12.4.2012 18:50
od 9001
Dle radia IPP úplně vypnutné. Co je na tom pravdy?

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 12.4.2012 18:48
od Láďa
IPP opět nejde projet najednou. Horní a dolní čočky pouští samostatně.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 11.4.2012 22:53
od Láďa
Když jedou hasiči, tak magistrála od Muzea dostane zelenou, zatímco teď měla červenou a to dost dlouhou. Jak jsem psal, od Karláku měli zelenou jen auta, a když dostali červenou, dostali volno od Karláku jen tramvaje. Neříkejte mi, že to hasiči takto rozhodí (zase když si vzpomenu, jak jsou v Praze naprogramované SSZ, nebylo by se čemu divit).

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 11.4.2012 20:56
od 7001
Já jsem tam jezdil celé dopoledne a křižovatka šlapala jak má. Spíš bych to viděl taky na ty hasiče.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 11.4.2012 18:34
od Bobik
Možná vyjížděli hasiči. Ostatně co to tam je za děsněj program, že se to pak rovná půl dne?

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 11.4.2012 14:02
od jaluh
Láďa píše:Opět musím "pochválit" SSZ na IPP. Dolní čočky - zastávka zc = doba jízdy 5 minut.
Mezi 10 a 11 hod jsem tam tudy jel dolů i nahoru a oba průjezdy bez problémů...

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 11.4.2012 13:57
od Láďa
Opět musím "pochválit" SSZ na IPP. Dolní čočky - zastávka zc = doba jízdy 5 minut. Dolní semafor dal zelenou autům od Karláku, tramvaje měly stůj. Když dostali auta červenou, tramvajím padlo volno. Dále horní semafor má neúměrně dlouhou zelenou pro auta od Karláku, doba trvání se rovná zelené + volnu pro tram na dolní křižovatce + něco navíc. Pak Legerka a pak až ty tramvaje na chvilku, aby se neřeklo.