Stránka 368 z 399

Re: Preference MHD

Napsal: 01.5.2011 15:42
od Grossák
9001 píše:Radošovická je celkově super. Aspon co jsem viděl, tak očekávám kdy tam bude nějaká pořádná rána.

Protože v místě kde byly normální čočky se daly čočky na odbočení do smyčky(od hasičárny, tam jsem snad v životě neviděl tramvaj jet) a ty pro jízdu přímo se daly ke světlům pro auta. Problém je, že ty první svítí na volno skoro pořád a ty druhé jsou na stůj, ale křižovatka hodí zelenou pro levé odbočení... Samozřejmě řidiči jsou v domění, že mají volno na průjezd...
Proč se nenechaly jedny čočky, to netuším. Bez hlubší znalosti věci můžu říct, že jedny by se mi líbily víc. Ale být v domnění, že mám volný průjezd, když jsou čočky na stůj, není úplně správný postup ze strany řidiče. Obdobné řešení je třeba na Ohradě od Krejcárku a nevím, že by tam byl problém. Podle mého názoru je to především změna, na kterou je třeba si zvyknout. Nic víc.

Re: Preference MHD

Napsal: 24.4.2011 16:55
od 9001
Od hasičárny to nebyl problém nikdy. Pravidelně tam jezdily 19 a 22 za sebou.
Z druhé strany asi ne, kvůli výhybce.

Re: Preference MHD

Napsal: 24.4.2011 16:52
od MM-Mikulovsky
Bobik: Samozřejmě také mne "hlava nebere" proč se mnoho a zejména nově osazených SSZ na noc nevypíná, ale na té Radošovické dřív snad (samozřejmě jsem tam jezdil poskrovnu) dva TRAM vlaky (ZC i DC) rovně neměli šanci projet, ale zrovna teď ve čtvrtek jsem "kopal" za SA a ráno jsem tam jel (ZC i DC) jednou s 22 a odpoledne jako svačinář se 4 T6 na 26 a projeli jsme tam dva za sebou několikrát (vždy když bylo třeba).

Re: Preference MHD

Napsal: 24.4.2011 16:51
od 9001
Radošovická je celkově super. Aspon co jsem viděl, tak očekávám kdy tam bude nějaká pořádná rána.

Protože v místě kde byly normální čočky se daly čočky na odbočení do smyčky(od hasičárny, tam jsem snad v životě neviděl tramvaj jet) a ty pro jízdu přímo se daly ke světlům pro auta. Problém je, že ty první svítí na volno skoro pořád a ty druhé jsou na stůj, ale křižovatka hodí zelenou pro levé odbočení... Samozřejmě řidiči jsou v domění, že mají volno na průjezd...

Re: Preference MHD

Napsal: 24.4.2011 16:32
od Bobik
Tak tak. Něco podobného je teď čerstvě na Radošovické a musím říct že je to žůžo, když tam v půl třetí ráno čekáš na liduprázdný křižovatce až si prefence vzpomene že bys něco chtěl a milostivě tě pustí. Sice nijak extrémně dlouho nečekáš, ale hlava mi nebere, proč to tam v noci vůbec svítí.

Re: Koh-i-noor

Napsal: 24.4.2011 11:54
od Petr
Fořtík píše:Ovšem s příslibem, že nová křižovatka bude šlapat jako hodinky to snad nějak vydržíme... ;-)
Chtěl bych mít tvůj optimismus.... :roll:

Koh-i-noor

Napsal: 24.4.2011 6:23
od Fořtík
Tak jsme se snad konečně dočkali - včera jsem se po dlouhé době dostal na Koh-i-noor a vypadá to, že konečně dochází k rekonstrukci křižovatky. Žel bohu jí teď obsluhuje naprosto obludný cyklus, který napevno sází nenárokovaná (22 a 4) a i pravidelně nepojížděná volna (třeba od Obloukové vlevo), navíc křižovatka přišla o svojí noční blikačku a semaforuje do prázdna i po deváté večer. Ovšem s příslibem, že nová křižovatka bude šlapat jako hodinky to snad nějak vydržíme... ;-)

Re: Preference MHD

Napsal: 08.4.2011 11:23
od Karosák
Reakce na diskusi o SSZ ve vlákně Rekonstrukce TT:
krtinek to vystihl. Pro auta jen žlutá a červená ampule a fungovalo by to jako SSZ Chodovská, ale místo tramek a busů by padal panáček a místo detekce by byl čudl. Podobně fungují světelné závory v Liberci pro tramvaje (Fügnerova, Na Bídě, Ještědská). Jinak kdo by se dostal někdy na Mlýnskou k nově zbudované zastávce a přidruženému SSZ, doporučuji ke studiu, je to divočina 8-) Křižovatka není na blikačku, půlka SSZ na hlavní normálně má zelenou na rovně a tuším červenou na odbočení, ale ta část za potokem u kolejí je potmě (čočoky i přechody) a když přijede tramka, tak se to rozsvítí, zabezpečí tramvaj a pak zase vrátí do původní tmy. Moc jsem to nepochytal, ale má to nápad a je to velkolepý :shock:

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 08.4.2011 9:22
od 7080
chemik píše:Pan Bobik nečte oběžníky GéŘet? U nás visí na nástěnce na chodbě už asi 14 dní, že bude uvedeno do provozu staré P-návěstidlo u Interšpáru =D> =D> =D>
Třeba pan kolega nepochopil, co to je předzvěst. Když i naše GŘ umí takhle česky, tak je to špatné. Pokud je napsáno na ofiko tabuli, že se předzvěstí, tak tím pádem asi na předzvěstidle a z toho se mi ježí chlupy i tam kde je nemám.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 08.4.2011 6:31
od Bobik
chemik píše:Pan Bobik nečte oběžníky GéŘet? U nás visí na nástěnce na chodbě už asi 14 dní, že bude uvedeno do provozu staré P-návěstidlo u Interšpáru =D> =D> =D>
Ale čte (občas 8-) ), jen jsem nějak nepovažoval za podstatné vymýšlet přesný časový údaj. Zvlášť když si ho přesně nepamatuju. #-o Ostatně cca týden je něco mezi 1-14 dny, ne? :lol:

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 08.4.2011 4:18
od chemik
Pan Bobik nečte oběžníky GéŘet? U nás visí na nástěnce na chodbě už asi 14 dní, že bude uvedeno do provozu staré P-návěstidlo u Interšpáru =D> =D> =D>

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 07.4.2011 17:29
od Bobik
ZATÍM (jsem po zkušenostech skeptik) to tam funguje jak má od té doby co to cca před týdnem spravili.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 07.4.2011 17:18
od Karosák
Jinak jestli se to tu ještě nepsalo, fungují opět předvěsti SSZ Švehlova x Práčská. Včera to padlo hezky, ale jak moc velká jistota úspěchu to je a jestli se někdo rýpal i v řízení SSZ, musí říct někdo, kdo tam jel vícekrát Z:idea:

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 07.4.2011 13:19
od JirkaR
Jako místní chodec (a pouhý cestující) tu Bertramku taky hodnotím kladně. Všímám si, že jsou tímto zřejmě tram "synchronizovány" na vjezdu do oblasti Smíchova, která má SSZ nějak centrálně řízené, takže na dalších křižovatkách už pak nečeká. Kdysi míval ten přechod nepříjemnou vlastnost, že mne jako chodce z druhé strany Plzeňské (ul. Na Čečeličce) pustil k zastávkám těsně po odjezdu zde čekajících tram, a já musel čekat na další (přecházení na červenou zde nehrozí kvůli velkému provozu, a někdy i dohledu Městské policie [blízká základní škola]).

To ale bylo před už vícero lety upraveno, takže nyní nejenže tram místo aby stála někde dál na trase k Andělu, odstojí si totéž ještě v zastávce, ale i SSZ teď opozdilé cestující vpustí přes Plzeňskou do prostoru zastávky v dostatečném předstihu před čočkami na volno, aby mohli být ještě vpuštěni do vozu (což řidiči tram také zhusta dělají - patří jim můj velký dík!) Považuji toto za dobře fungující řešení (když už má Smíchovský uzel z tohoto směru takovou propustnost, jakou má)..

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 07.4.2011 8:22
od MM-Mikulovsky
Láďa: SSZ na Bertramce DC, dle mých skoro tříletých zkušeností s ní pouští 2 TRAM (ovšem samozřejmně řidič té první se nesmí "flákat" - jet až notnou chvíli po začátku signálu "volno")!
TRAM následně plynule bez zastavení projedou všechna následující SSZ k zastávce Anděl (před níž občas pro její obsazení předchozími vlaky musí ještě zůstat stát).
Ovšem několikrát jako "druhému" mi na té Bertramce padlo "stůj" těsně před nosem a (pro nemožnost bezpečného zastavení) jsem pokračoval dále a to (díky courajícímu se kolegovi předemnou) zdaleka ne maximální rychlostí povolenou pro ten konkrétní úsek a přesto jsem všechna další SSZ "stihl" = začátek volna na SSZ Bertramka DC je správně, ale konec by mohl být určitě alespoň o 20 (né-li 30) sekund později.