Stránka 369 z 460

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 30.3.2012 1:08
od MM-Mikulovsky
Fořtík píše: Opilec ležící v čekárně MHD není aktuální záležitost, ale hlásil jsi to cca před dvěma roky, tuším že na Kublově. Rovněž ses dožadoval vyvedení někoho PČR, myslím, že to snad bylo kdesi na Ohradě, za banální porušení SPP... Ale to je taky hodně stará záležitost, takže se omlouvám, že nemohu být konkrétnější, neb si detaily tvých excesů napamatuji...
Opakuji opilce v čekárně - natož na Kublově, kde jako by ani nebyla, páč je za dvěma pruhy IAD, jsem nehlásil!
Naopak jsem jednou byl svědkem, že MP (3 až 4 členové) dorazila (bez mého přičinění) do Modřan, páč ve výstupní se delší dobu vyskytoval agresivnější jedinec napadající vystupující cestující případně i řidiče, pokud se odvážili opustit vlak z důvodu kontroly 2. vozu.

Ano, na Ohradě ZC jsem jednou problém měl, ale chtěl jsem MP! A to banální porušení SPP bylo pití koly (či něčeho) z plechovky ve voze za jízdy, vyrcholené politím vozu a málem oděvu jedné spolucestující - a to hned za kabinou řidiče! Když toto, COŽ SE DEFAKTO ROVNÁ FYZICKÉMU NAPADENÍ SPOLUCESTUJÍCÍ, není na vykázání z přepravy, tak co jiného? Jinak tomu hřešícímu jedinci jsem dal prvně šanci v zastávce nápoj dopít, a obal vyhodit do koše, jenž se tehdy ještě nacházel v zastávkovém označníku - on to odmítal, tak já odmítal pokračovat v jízdě! Naštěstí to dopadlo, tak, že když rozum neměl PD, tak jej měl zbytek osazenstva TRAM a hříšníka ke splnění mé podmínky donutili oni.

A TRVÁM SI NA PŘESVĚDČENÍ, ŽE DOKUD SI ŘIDIČI NEBUDOU VŠÍMAT A PŘÍSLUŠNĚ ŘEŠIT DĚNÍ VE VOZE, TAK SI ZASLOUŽÍ JEDINĚ OPOVRHOVÁNÍ CESTUJÍCÍMI! NEMLUVĚ O TOM, ŽE PAK NENÍ DIVU, ŽE LIDÉ DÍKY TAKOVÝM, BYŤ OBČASNÝM ZKUŠENOSTEM UTÍKAJÍ / ODMÍTAJÍ JEZDIT MHD A RADĚJI SE ŠINOU V KOLONÁCH AUTY!
S tím, že všechno vidět (zejména ve 2. voze soupravy) není z kabiny možné, ale když mi zrovna v úterý večer na l. 17 z Modřan na Dvorcích už po několikáté přeběhlo několik lidí z 2. vozu do 1., tak mi byl důvod jasný a reagoval jsem - otevřel všechny dveře, přepínač dal do polohy 0, zajistil kabinu, došel do 2. vozu, uviděl pár lidí v zadní části a jediného člověka v přední (sedícího mezi 1. a 2. dveřmi) a cejtil neskutečnej puch, zařval jsem na něj "A ven", odpověděl mi "A proč", já "Protože, ta tramvaj se nehne dokud budu v tomto voze a to budu, dokud tu budete Vy, protože značka Vaší kolínské se nelíbí ostatnímu osazenstvu!" , on se zvedl a vystoupil, já při opouštění 2. vozu znamením k řidiči zavřel dveře, vrátil se do kabiny 1. vozu a pokračovali jsme dál do Ďáblic.

PS: Ještě je jedna věc co, by se měla v Praze začít praktikovat - Přepravní řád (vyhláška MD) někde obsahuje formulace, "obsazené vozidlo" a hlavně "vozidlo provozovatelem prohlášené za obsazené" = díky MU jede "vláček" spojů jedné linky (či více linek do stejné konečné) a první jsou přecpané až poslední totálně volné a zastávky čekajícími také přetékají a ti se cpou do těch prvních spojů. Kdyby se kdokoliv z kolegů dnes rozhodl využít v ten moment práva z Přepravního řádu - prohlášení spoje za obsazený a nařízení čekajícím vyčkat na další hned "v závěsu", tak si tím podepíše hodinovou výpověď!

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 30.3.2012 0:59
od gabuliatko
MM-Mikulovsky píše:může vůbec PD otravovat řidiče hlášeními o pohřešování dementních starců a zaběhlých dětiček? #-o
Vždyť to s provozem na TT či PK NAPROSTO NESOUVISÍ = ve vysílačce DP taková relace namá co dělat! (-X
Pane, nepřeháníte to? (krom toho mám pocit že o podobné relace DP žádá Policie ČR a to se dost těžko odmítá)

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 30.3.2012 0:54
od MM-Mikulovsky
karosák: Jen si dělej pr.el, ale až tam půjdeš v podroušeném stavu, tak se poslední budu smát já!
Jinými slovy svodidlo na PK, vedle níž je sráz, má obdobný význam jako zábradlí na schodišti = zabránit pádu osob / vozidel do hloubky!
Když ta zádržná zařízení jsou poškozena (upadlá či nepevná) = nemohou plniti v případě potřeby svůj účel!

PS: Dnes jsem jezdil opět l.7 a poprvé jsem se šel na to podívat z blízka.
Pokud jsi udělal totéž, tak sis musel všimnout že se v místě toho upadlého svodila začíná bortit svaj pod vozovkou! Ovšem také jsem si všiml, že už tam jsou ve svahu nějaké vyznačovací kolíky = odpovědné složky viditelně problém již viděli a připravují nápravné opatření.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 30.3.2012 0:29
od Fořtík
Milane(1), musím vás nějak rozlišit, jsi mimo mísu. Vzhledem k tomu, že jsme pracovníci, kteří se pohybují v provozu na veřejných místech a vidí velký množství lidí je toto zcela na místě. Asi bys takovou relaci nerozporoval, kdyby se hledala Tvoje babička... #-o Nevím, proč šiješ do věcí, do kterých je Ti houby! Ta relace Ti nic nepřikazuje, jenom inforumuje, že kdybys náhodou viděl někoho... Nenařizuje Ti pátrat v okloí zastávek, nenařizuje Ti nic. Jenom informuje, že se ztratil ten a ten člověk. Nezlob se na mě, ale v tom, aby podobné relace zmizely, Tě NIKDY nepodpořím!

Opilec ležící v čekárně MHD není aktuální záležitost, ale hlásil jsi to cca před dvěma roky, tuším že na Kublově. Rovněž ses dožadoval vyvedení někoho PČR, myslím, že to snad bylo kdesi na Ohradě, za banální porušení SPP... Ale to je taky hodně stará záležitost, takže se omlouvám, že nemohu být konkrétnější, neb si detaily tvých excesů napamatuji...

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 30.3.2012 0:09
od Karosák
Jojo, dneska jsem to upadlý nebezpečný svodidlo v ÚDDP viděl, až jsem z tý hrůzy měl málem v trenkách. Nechápu jak to tam může bejt už přes měsíc upadlý (a možná ještě buhví jak dlouho předtím, než to Milan volal) a jen slitováním osudu zatím nedošlo ke ztrátám na životech :lol:

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 30.3.2012 0:05
od MM-Mikulovsky
Fořtík píše:... co hlásí MM a hlavně jakým způsobem to hlásí bude zásadní rozdíl. Nebo bys hlásil upadlá svodidla či oplice ležícího v čekárně MHD?
Opilce v čekárně jsem nikdy nehlásil - to není závada na TT /ohrožení bezpečnosti provozu na TT či PK.
Občas jsem prosil PD, jestli nemohou zařídit napravení polohy větrem pootočených "čoček" - úspěšnost tak 50%, ale asi až budu mít přesně tento problém, tak se nechám opět vystřídat určitým dispečerem a když poprosí následně PD on (jako minulé úterý na Výtoni 1.SSZ DC od tunelu), tak to jde ráz na ráz! :lol:

Jinak trvám si na rovnítkách:
svodidla = bezpečnostní zařízení PK
poškození bezpečnostního zařízení PK = nebezpečný stav na PK
nebezpečný stav na PK fyzicky neoddělené od TT (natož na PK jíž TT přímo vede) = hrozící nebezpečí pro provoz na TT!!!

PS: Jak mi řekl jeden HL představitel OO - může vůbec PD otravovat řidiče hlášeními o pohřešování dementních starců a zaběhlých dětiček? #-o
Vždyť to s provozem na TT či PK NAPROSTO NESOUVISÍ = ve vysílačce DP taková relace namá co dělat! (-X

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 30.3.2012 0:00
od Karosák
Dnes Za Ženskými domovy klid..teda opruz jako vždy > ZC se ti tam nasockují auta z vedlejší, pak padne volno vlevo \ , následně zelená IAD a než se kolona hne, a dojedeš konečně ke světlům tak to spadne na stůj. Ale 3-4 auta před tebou se stíhaj (i dnes se stíhaly). Žádný terno, to je tam dycky a nijak extra jsem tam nestál. Ta Bertramka (a kret**skej pevnej cyklus na Černokostelecký :smt093 ) mě štve víc, byť jsem tam dlouho nebyl. V pondělí uvidíme na m-9 8-[

Ještě u tý ČKS je kouzelný, že když chce člověk do/ze smyčky, tak čeká na volno jak na smilování co padá jednou za uherák (a další cyklus odstojí na silnici, která je plná IAD, jež si nevšimli kolejí) a když jede DC z příma tak najednou volno ze smyčky padá, nejlépe, když ještě nikdo nepotřebuje vyjet. Tam je to taky slušná antipreferenční hitparáda!

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 29.3.2012 23:35
od Fořtík
von Špilberk píše:Tak já jezdím skoro 4 roky a rozhodně nemám problém vzít vysílačku a ohlásit nefungující semafory nebo zablokované výhybky. Taky jsem dosud nezažil, že by byl na dispečinku problém to moje hlášení přijmout a vyřídit.
Problém je u preferencí, protože si někdy nejsem jistý, co je závada a co ne. A hlásit, že semafor funguje, ale divně, je divné.
Souhlasím na stopro! 8-) Akorát mezi tím, co hlásíš Ty a co hlásí MM a hlavně jakým způsobem to hlásí bude zásadní rozdíl. Nebo bys hlásil upadlá svodidla či oplice ležícího v čekárně MHD?

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 29.3.2012 23:28
od MM-Mikulovsky
Prosím, jezdil někdo teď l. 7?
Osobně se mi po dnešku nezdá SSZ Radlická x Za Ženskými domovy - většinou volno DC či ZC dávala přede mnou jen na cca 3 os. auta či jeden BUS.
= vždy jsem si postál zablokován pár cyklů, aniž by tam byly nějaké výrazné kolony!

Není tato SSZ propojena nějak (do série) s již nějaký čas zde řešenou nedalekou SSZ Radlická x Plzeňská?

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 29.3.2012 15:28
od BerryML
Tu Plzeňskou jsem tady zmiňoval už minimálně před 14ti dny... Ve výpravně taktéž...

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 29.3.2012 15:23
od Brejšín
No, kdysi jsem se snažil na "preferenční" stránky psát závady, ale nemám z toho dobrý pocit (možná je to i stylem mého podání), ale přišlo mi to shodné s ohlášením na dispečink ........"je zajímavé, že jste první komu to vadí".

A i pravdou je, že po nějaké době byl nějakým způsobem vyřešen problém křižovatky Želivského a polohou odhlašovacích kontaktů, kdy hrozilo odhlášení vozů dřív než křižovatkou projedou tím že STOP čáry byly přemalovány o dva metry dál......

EDIT: možná to už někde bylo, ale zpět k Želivského. Od NNŽ funkční vzdálený přihlašovák =D>
Takže dotaz: Ta posunutá stopčára má za úkol aby vlaky nepřejížděly ten blízký přihlašovák?????? Protože v té rychlosti co jsem tam prolít mi to tak přišlo, ale potom mají opět problém 15T.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 29.3.2012 13:05
od 9001
TJ pokud vím není řidič, Bobik tam nejezdí, bratři Fořtové jsou taky z Pankráce.

Názor nezměním, nemá důvod. Osobně si vážím toho, že dokážete jednat s PD a dávat rozumné požadavky. Osobně se podepisuji pod Vaše internetové hlášení.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 29.3.2012 12:26
od von Špilberk
Hlášení závad na TT a v okolí: "Nálezní lístek" je dobrá metoda.
Musím si ale postesknout, že je velká škoda, že to nejde také tady. Grossákovi Návštěvní kniha v Preferenci funguje dobře. Je škoda, že neexistuje podobná možnost na jiné věci, než jen na problémy se SSZ.
Nebo: DPP bere stížnosti od cestujících přes internet. Mohl by přes internet brát i hlášení závad od zaměstnanců.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 29.3.2012 12:17
od von Špilberk
Také mne napadlo, že je to kvůli výkopu. Ale zase jsem si říkal, že když nebylo možné změnit chod SSZ u Národního divadla kvůli výluce trvající x měsíců, tak mne nenapadlo, že někdo "operativně" rozhasí 2 semafory, kvůli jedné díře v zemi, která bude za týden pryč. A navíc tak blbě! Měli udělat cyklus, který zajistí plynulý průjezd tram od Povstání a až tram projede, tak ať se ten semafor postaví třeba na hlavu.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 29.3.2012 11:14
od MM-Mikulovsky
von Š - SSZ Palouček + jeho (ne)návaznost na SSZ Povstání: Jsem přesvědčen, že trvá minimálně od úterý (ne-li od pondělí). Původně jsem také nevěděl proč, ale od včera mi to je jasné - je to z důvodu uzavření (kvůli výkopu) tohoto odbočovacího pruhu z ul. Táborské do ulice petra Rezka. Kdyby neproběhla změna cyklu na oněch SSZ, tak IAD by ucpala křižovatku (včetně TT) s ul. Lounských, ale netvrdím, že nebyla možnost lepšího cyklu (spíše si myslím pravý opak).

Bobik: Také 100% souhlasím, ale proto to chce (a snažím se o to) ukázat (dokázat), že tento systém (kdy dle mých informací závady TT má zapisovat PD někam do Dorisu) je špatný a proto prosadit jiný výrazně lepší - např. někým zde na TF navrženou "knihu závad na TT".
Osobně bych toto řešil technicky spíše jako nálezní štítek = formuláříkem vloženým v deskách, v případě vyplnění provedení zápisu (poznámky) do řidičského směnového štítku a obojí odevzdání na vozovně směnovému výpravčímu.