Stránka 369 z 420

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 26.7.2011 14:11
od OMH
Láďa píše:Dovolím si nesouhlasit.
Tady nejseš na Facebooku, aby si dával + či -. Tohle je diskuzní fórum, které tu pošlapáváš.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 26.7.2011 14:04
od MOp
Nasel jsem 3 puntiky ze 4, to ti musi stacit!
9.2.2008 sobota 17:00 srážka s vozidlem zaparkovaným, odstaveným nesprávné otáčení nebo couvání
25.10.2008 sobota 13:05 srážka s jedoucím nekolejovým vozidlem řidič se plně nevěnoval řízení vozidla
28.12.2008 neděle 16:00 srážka s jedoucím nekolejovým vozidlem při zařazování do proudu jedoucích vozidel ze stanice, místa zastavení nebo stání

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 26.7.2011 14:02
od Láďa
OMH píše:
MM-Mikulovsky píše:... jen díky velké předvídavosti a přeopatrnosti řidičů TRAM...
To ale platí na všechno. Proto řídíme a předvídáme všichni, nejen řidiči z profese!
Dovolím si nesouhlasit.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 26.7.2011 13:59
od OMH
MM-Mikulovsky píše:... jen díky velké předvídavosti a přeopatrnosti řidičů TRAM...
To ale platí na všechno. Proto řídíme a předvídáme všichni, nejen řidiči z profese!

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 26.7.2011 13:52
od MM-Mikulovsky
Skutečně osobně jsem tam žádnou MU také neviděl - ale jen díky velké předvídavosti a přeopatrnosti řidičů TRAM.
Jinak jsou tam minimálně dvě (možná až 4) tečky, které se špatnou současnou situací můžou (ale samozřejmě nemusí) mit něco do činění.
Jinak (což jsem dosud neuvedl) levé odbočení od Myslíkovy by nebylo - rozhodně prosazuji současně vpravo podél koleje ZC (od Lazarské), ihned od sjezdovky z Myslíkovy osadit bobíky.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 26.7.2011 13:51
od MOp
Ano, ta tmavsi zluta sipka (odboceni z Myslikovy) by naopak byla novym zdrojem nehod..

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 26.7.2011 13:43
od kruťák
Navíc - k čemu by někomu byla žlutá varianta, když může jet (v současném stavu) takto po modré:

Obrázek

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 26.7.2011 11:11
od MOp
Posun hrany chodniku o 1-2m znamena prelozit veskere site vedouci pod nim..

Zrovinka v tomto miste nevidim duvod, proc zde menit dopravni rezim. Obraceni jednosmerky je jedna z moznosti, existuji i dalsi - zaslepeni, umele zvyseni jizdni plochy v krizovatce atd..

A kdyz se podivam na statistiku nehod daneho mista od roku 2006, tak mi vychazi 0. Slovy NULA !!

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 26.7.2011 10:47
od MM-Mikulovsky
Dovolím si zde ještě jednou navázat na tyto mé návrhy ohledně úprav (respektive otočení směrů) vedení IAD na komunikacích v okolí TT. Jedná se mi zejména o první z nich a následující
Martin Šubrt píše:MM: První případ je problémový kvůli osovce 3 metry. Auta odbočující od Žitné doprava by měla vlečné křivky zasahující do průjezdného profilu tramvaje od Spálené. A protože by se odbočení muselo navrhnout pro popelářský vůz, znamenalo by to odsun stopčáry pro tramvaje tak o 8-10 metrů zpět a zároveň asi přestavbu toho nároží asi i s posunem jednoho sloupu VO. A i po realizaci by tam byly asi nebezpečné situace, kdy by auto míjelo tramvaj od Spálené. V souhrnu to tam dnes není šťastné, to souhlasím, ale míra starostí se změnou neodpovídá jejím efektům.
Dle mého nového zkoumání místa - ani sloup VO či druhý TV nebrání zúžení v místě předimenzovaně širokého chodníku za účelem rozšíření vozovky vpravo od koleje DC (k Lazarské) i o 1 až 1,5 metru, aby se bez najetí do profilu TRAM na koleji ZC vytočila nejen osobní, ale i popelářská vozidla.
Jediné co uvedenému posunutí obrubníků brání jsou dva sloupy tamní SSZ - takže je jasné, že reálně proveditelné je až současně při (v blízkých letech očekávatelné) výměně oné SSZ!
PS: Jó, co by bránilo v úrovni posunutého obrubníku inastalovat v ose TT mezi protisměrnými kolejemi bobíky, aby nutili řidiče IAD řádně vytáčet oblouk a nenajíždět si i s malými auty jako s tahačem?

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 24.7.2011 21:03
od Grossák
Brejšín píše:
Grossák píše:Myslím, že tady to tak zlé nebude.
No, to aby se zařadila mezi preferované, to si bude muset teprve vysloužit.
Zanalyzujeme.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 24.7.2011 12:34
od Brejšín
Grossák píše:Myslím, že tady to tak zlé nebude.
No, to aby se zařadila mezi preferované, to si bude muset teprve vysloužit.

Re: Preference MHD

Napsal: 24.7.2011 0:50
od 9001
Grossák píše:Na SSZ Průběžná - V Korytech se objevila zatím zapytlovaná šipka od Průběžné vpravo, takže se snad již blíží úprava SSZ a obnova preference tramvají.
=D> =D> =D> =D> =D>

Re: Preference MHD

Napsal: 24.7.2011 0:32
od Grossák
Na SSZ Průběžná - V Korytech se objevila zatím zapytlovaná šipka od Průběžné vpravo, takže se snad již blíží úprava SSZ a obnova preference tramvají.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 24.7.2011 0:21
od Grossák
pawel píše:ad ssz brusnice: take jsem na to vcera koukal. vi nekdo podrobnosti? bojim se bojim, ze vysledkem bude pro 22 dalsi minuta dve navic na ceste z brevnova do centra :(
Myslím, že tady to tak zlé nebude. Pokud zde bude izolované řízení, neměla by hrozit preferenční zmetkovitost semaforů na Malovance, kde jsou značná zdržení kvůli tomu, že tramvaj nemůže nárokem v reálném čase nárazově rozbít či narušit zbytnělou koordinaci pro IAD.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 22.7.2011 15:48
od pawel
ad ssz brusnice: take jsem na to vcera koukal. vi nekdo podrobnosti? bojim se bojim, ze vysledkem bude pro 22 dalsi minuta dve navic na ceste z brevnova do centra :(