Karosák napsal:Tohle vlákno mi připomnělo dvě rozkopané křižovatky:
1) Koh-i-noor, ale bohužel se opět nejspíš jednalo o šťourání se v inženýrských sítích, a to už je okolí této křižovatky rozkopáno podruhé v krátké době a stále bez vlivu na poměrně trpký chod zdejšího SSZ
2)Vršovická x U vršovického nádraží, kde by se mohlo jednat o rekonstrukci SSZ. Soudím dle lokálních výkopů a jejich vedení k sloupům a bednám.
Neříkám, že se tam preference nehodí, ale nyní (jak Fořtík přitakal) by stačilo vyřešit nepadající volno při jízdě od Obloukové. Vůbec by Vršovická potřebovala zelenou vlnu, jak prase drbání, protože když se daří, tak je to fakt lahůdka
Kubáň, Slavia, Eden, Koh-i-noor (a ještě když jsou před vámo nějaké M22), Oblouková, Petrohradská, Vrš. nádraží, uff, a pak už to trochu jede...
1.) U KOH-I-NOORu loni probíhala reko pravé poloviny ulice Moskevské, teď dělají levou (v obou případech upravili cyklus kvůli z úžení výjezdu z ní do křižovatky ze dvou na jeden pruh, aby tam nezůstaly trčet BUSy) a mezitím se v okolí opravoval plynovod.
2.) SSZ u Vršovického nádraží je nejmenší problém - v obou směrech se to dá stihnout projet naráz od/do zastávky Oblouková:
- jen ZC musíš jet 50km (mimo omezení 30 v křižovatce s Petrohradskou) a mít štěstí, že v křižovatce před ostrůvkem Oblouková ZC ti nestojí na TT vlevo odbočující vozidlo (to většinou nemáš, nevyjel-li si z Nádraží Vršovice hned na začátku volna)
- ve směru DC ti padne před zastávkou Nádraží Vršovice volno do jízdy, když jedeš od začátku volna na předchozí SSZ u Petrohradské ulice (čím později tuto projíždíš, tím rychleji můžeš jet) cca 27km/h. Jinak mám odpozorováno jaký je cyklus u Petrohradské a většinou ji projíždím bez zastavení.
Větší problém vždy byl a při úpravách kvůli výkopům v okolí vzrůstá se SSZ na křižovatce KOH-I-NOOR, navíc málo kdy se podaří od ní projet bez zastavení na SSZ před Obloukovou DC (díky dvojímu křížení s vjezdem - výjezdem obratiště Čechovo nám. v ulici Minské)! Na tyto křižovatce se SSZ právě vznikají největší časové ztráty na JŘ, zejména, když před tebou jsou jiné tramvaje (většinou žel "schválně" jste za sebou opačně, než padá cyklus VPRAVO-ROVNĚ a do obou směrů stihne projet vždy jen jedna tramvaj). Tady by měla být nutně nová SSZ s preferencí TRAM, ale rozhodně lépe nastavenou než na HORNÍ PALMOVCE (tam to skoro vůbec nepouští IAD a ta následně ve směru do centra blokuje TT v předchozích křižovatkách - u ulice U Balabenky a na náměstí Na Balabence. Dnes dopoledne to tam byl přímo masakr - jednou jsem ze zastávky Balabenka ZC vyjížděl na třetí či dokonce čtvrté volno rovně, protože jinak bych tu křižovatku utěsnil úplně. Tram č.15 DC byla blokována auty a sama s nimi blokovala 3 DC, sice mezi oběmi TRAM bych projel - 3 nebyla v mém profilu, ale za 15 stály kolmo auta na mé koleji.).
A jak píšeš 6 a 24 mají velký problém hlavně již na Kubánském náměstí - většinou vyjíždí spoje jedné z těchto linek 1 či 2 minuty po druhé,a protože nástupní zastávka a délka intervalu na SSZ doleva ke Slavii je na jednu soupravu znamená, že když první z nich uteče jedno volno těsně před časem odjezdu, tak vyjíždí cca s 90 sekundovým zpožděním a ta druhá s dvojnásobným - tříminutovým!!! Závěr tedy činí, že by bylo potřeba zabudovat do této SSZ přihlášení z nástupní zastávky u obratiště.