Stránka 371 z 460

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 27.3.2012 21:19
od Láďa
IPP opět nepouští současně. Platí pro oba směry.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 27.3.2012 15:16
od Karosák
Stross. včera večer (kolem 23. hod) preferoval > stromeček zablikal a projel jsem rovnou. Zpátky mě zastavil, ale nijak se nezevlovalo. Koh-i-noor v noci stále kvoká. A ta prázdná noční Praha nasvícená fůrou běžících SSZ...Las Vegas by mohlo závidět #-o

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 27.3.2012 9:32
od BerryML
Běžná věc třeba na Buranově na křížovatce s klukovickou. Z města se navolíš už někde v tunelu a než zastavíš v zastávce profrčí vlak od konečný a světla ti nekompromisně sebere. To samý když jedeš jako druhej z města. Klička to potom jistí, ale většina kolegů praktikuje čekání na protijedoucí tramvaj...

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 27.3.2012 7:09
od Bobik
Info z noci:

Slintáč (zatím) šlape. Děkuji.

Zdálo se mi to, nebo jsem na Jaroši zaznamenal nějaký chabý pokus o preferenci? (zastavit mě to donutilo, ale vzápětí to padlo).

Dále - nevím jak to nahlásit, tak to zatím píšu sem, na PD kdyžtak posléze - ale nějak zlobí navolování do světel na Pohořelci DC. Když jsem tam sám - OK, když je současně se mnou něco naproti, nebo přijede později - OK, ovšem pokud něco naproti právě projelo/projíždí křiž., nějak mě to bůhvíproč nenavolí. Snad jsem to odpozoroval a popsal správně. Má někdo podobnou zkušenost?

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 26.3.2012 16:55
od 7001
Teď tam stalo Eltodo a křižovatka už zase chodí.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 26.3.2012 16:25
od 7001
Tak IPP je už rozhozená že nejde projet nahoru ani dolů.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 26.3.2012 13:27
od 7001
Na IPP je křižovatka opět mírně rozhozena, od spoda jen tak tak projede pouze jedna souprava.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 26.3.2012 7:39
od von Špilberk
Ano, na novinkách v Preferenci je napsáno, že na kpt.Jaroše je pevný program. Jen tam není napsáno proč.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 26.3.2012 7:34
od Polaanek
N.kpt.Jaroše - během mého včerejšího odpoledního pozorování (cca. 30 minut) to spíš vypadalo na pevný program. Stromeček svítí - ale svítil trvale, neviděl jsem ho zhasnout, ani po průjezdu, nikdy.
Bobik píše:Postřehy z noci:
I.P.P opět rozházená, tentokrát opačně - dolů se projet dá s přibržděním u spodních světel, nahoru ani omylem.
N.kpt.Jaroše - teda naivně jsem si myslel, že když tam byla preference před rekonstrukcí, že tam zůstane i po ní. Zjevně jsem se spletl. Poctivě to tam utíká před tramvají (dost daleko, takže žádnej extrém brzdy), načež to ukáže co umí (volno přímo, panáčka na přechodu), pak se rozmyslí a konečně bambajku pustí. #-o Jinak stromeček celou dobu poctivě svítí, z čehož usuzuju, že navoleno/přihlášeno jest.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 26.3.2012 7:09
od Bobik
Postřehy z noci:
I.P.P opět rozházená, tentokrát opačně - dolů se projet dá s přibržděním u spodních světel, nahoru ani omylem.
N.kpt.Jaroše - teda naivně jsem si myslel, že když tam byla preference před rekonstrukcí, že tam zůstane i po ní. Zjevně jsem se spletl. Poctivě to tam utíká před tramvají (dost daleko, takže žádnej extrém brzdy), načež to ukáže co umí (volno přímo, panáčka na přechodu), pak se rozmyslí a konečně bambajku pustí. #-o Jinak stromeček celou dobu poctivě svítí, z čehož usuzuju, že navoleno/přihlášeno jest.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 26.3.2012 1:21
od 7080
Grossák píše:
7080 píše:Mám takový drobný dotaz. Nezačaly se u křižovatek v okolí Zahradního Města přidávat příznaková návěstidla(stromečky)? Bylo to na Jesenické a ještě na dvou dalších.
Asi jo. Asi výzvová návěstidla pro autobusy.
Podle toho jak to svítilo to umí i směry nikoliv jen zobrazit vlastní výzvu.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 26.3.2012 1:03
od Grossák
7080 píše:Mám takový drobný dotaz. Nezačaly se u křižovatek v okolí Zahradního Města přidávat příznaková návěstidla(stromečky)? Bylo to na Jesenické a ještě na dvou dalších.
Asi jo. Asi výzvová návěstidla pro autobusy.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 26.3.2012 0:58
od 7080
Mám takový drobný dotaz. Nezačaly se u křižovatek v okolí Zahradního Města přidávat příznaková návěstidla(stromečky)? Bylo to na Jesenické a ještě na dvou dalších.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 25.3.2012 23:36
od Grossák
Brejšín píše:jenže jaksi 80% tramvajových vlaků je nad 30 metrů.
dále také vlak 1xT má asi o dvě třetiny rychlejší průjezd křižovatkou, díky tomu že výrazně rychlost omezující kolejovou konstrukci opustí ještě před samotným SSZ nebo na její úrovni.

Platí to, že je ještě projekční rychlost tramvají přes kolejové konstrukce 25 km/h?

Osobně chodím přes SSZ Podolská vodárna 3x týdně a ještě nikdy jsem tam za nafocené situace neviděl projet více jak 3 auta za tramvají ( i když jich tam stává i 10).
Rychlosti tramvají pro navrhování SSZ v podstatě kopírují D1/2. Takže proti hrotům do odbočky 10, přímo 15, přes křížení 15, na sjezdové z odbočky 15. Na sjezdové přímo 25. Bez KK 25. Nevím o tom, že by se někdy navrhovalo na KK 25. Pokud vím, kdysi se převzalo z Německa 18 na KK a to možná ještě na některých místech v Praze přežívá. Ale čumák tam taky strčíme. Samozřejmě že třeba v Podolí u vodárny je dobré počítat, že za rozjezdovou výhybkou už tramvaj zrychluje dle rozjezdové křivky, aby ta auta nemusela zbytečně čekat.

Ještě se tam pořádně podívejte, ověřte to na pěti, deseti cyklech. A pokud se potvrdí, že tam nikdy neprojede víc než 3 auta za tramvají, tak tam osobně zajedu a následně se postarám o nápravu.

Re: Preference / antipreference MHD

Napsal: 25.3.2012 23:22
od Grossák
Láďa píše:Můj dlouhodobý postřeh. Křižovatka U Elektry x Poděbradská. Nevím, jak ten semafor jede, ale když se blíží tramvaj od Hloubětína, dostane stůj a auta z ulice U Elektry zelenou (i když tam žádná nejsou), chodci to samé. #-o Vypozorováno zejména o víkendech, u spoje s odjezdem ze zastávky U Elektry dc v 5:54.
Ano, to je bohužel jasně zdůvodnitelný výsledek "preference" za peníze z EU. :) Detektor je prostě jinde než s ním počítá dopravní řešení a tramvaj preferenčně prodlužované volno nemůže nikdy stihnout. Na bočních vjezdech asi nejsou detektory, takže je tam tvrdá výzva.