Stránka 379 z 397

Re: Preference MHD

OdeslatNapsal: 13.5.2009 8:38
od Absolut
Já jsem si tam včera s policisty pár minut povídal. Byli tam dobří lidé, sdílní, milí, znalí. Nikdo jim neřekl, jakými směry budou tramvaje jezdit, než je tam poslali. Křižovatku mají vesměs puštěnou automaticky a zasahují do ní jen v případech, když se z nějakého směru utvoří opravdu velká fronta, protože na rozdíl od řadiče před rekonstrukcí křižovatky teď manuální ovládání generuje značné ztráty času, má pomalou odezvu a dlouho trvá přepnutí z automatického řízení na manuální. Upřímně, moc o tom nevím, ale policajti, co tam včera byli, mě překvapili tím, že to byli rozumný lidi, ochotní vysvětlit mi proč tam stojí a co dělají atd. Fakt včera si u mě PČR šplhla.

Re: Preference MHD

OdeslatNapsal: 13.5.2009 8:32
od dušan
Grossák napsal:Ahoj, díky za zajímavé postřehy z Palačáku. Je to tam opravdu kruté. Dnes jsem neměl na policisty štěstí. Jel jsem 17 od Jiráska, před námi TRAM vpravo. Cca 5 minut ji nepustili. Napadá mě, že snad zrovna přišli a vůbec netušili, jak ji zařadit fázi. Nebylo by to poprvé. :) Pak to zřejmě přepnuli na dynamiku a začali studovat ten katalog fází v ruční skříňce. Večer po sedmé už bez policistů. Taky kolona, ale od Moráně jsme to dali za cca 3 minuty.


taky jsem jedno kolo neměl štěstí na policisty, rozhodli se, že tu 7 na most od výtoně nepustí a nepustí, a když už dali potřetí volno na přímý směr pala-jira, tak jsem rozhodil rezignovaně ruce, za což jsem byl zjebán jedním dispečerem, že si to prý mám jít řídit sám a že je to zapeklité (měl vzít tram a mne tam pustit, protože pod jeho dohledem takto stála na mostě i linka 9!!! a pak klidně nechal pustit 3 vlaky z mostu na pala směr moráň,což zase seklo křižovatku,protože cestujících bylo tolik, že tram nestačili rychle odjíždět ze stanice), a když se mnou mluvil,tak mi polis pustil světla a já ho jemně přivřel do dveří,abych mohl odjet.

Re: Preference MHD

OdeslatNapsal: 13.5.2009 8:26
od dušan
MOp napsal:- řidiči TRAM na mostě vjíždí do zablokovaných výhybek, a pak si musí jít hodit ručně (co na to Banánek? (neboj, nebyls jediný, za hodinu jich tam šlo asi 5. Našel se i expert s devítkou, který musel couvat, jelikož si postavil do jiného směru) :-).


dle mne banánek nevjel do zabloku, protože poctivě čekal v dost velké vzdálenosti na odblok, ale je možné že přeci jen ten velkej čumák byl nad přijímačem (hlídej auta, policajta,kontakt,a jednoho jedovatého fotografa na křižovatce :lol: ), ale odblok i tak nastal a již se nehodilo.

krom linky 12 tam neměla být ani 6, kotlářka-ipp je obsloužena linkami 6 a 10, což stačí

Re: Preference MHD

OdeslatNapsal: 12.5.2009 21:25
od MOp
ještě případné foto do preferencí...

Re: Preference MHD

OdeslatNapsal: 12.5.2009 21:05
od Grossák
Ahoj, díky za zajímavé postřehy z Palačáku. Je to tam opravdu kruté. Dnes jsem neměl na policisty štěstí. Jel jsem 17 od Jiráska, před námi TRAM vpravo. Cca 5 minut ji nepustili. Napadá mě, že snad zrovna přišli a vůbec netušili, jak ji zařadit fázi. Nebylo by to poprvé. :) Pak to zřejmě přepnuli na dynamiku a začali studovat ten katalog fází v ruční skříňce. Večer po sedmé už bez policistů. Taky kolona, ale od Moráně jsme to dali za cca 3 minuty.

Re: Preference MHD

OdeslatNapsal: 12.5.2009 20:55
od MOp
Měl jsem tu čest být dnes asi hodinu přítomen na příslušné křižovatce. Fronta tramvají byla nejhorší z Palackého mostu, ostatní směry se daly v pohodě docela vyklízet bez dlouhých zdržení. Ač to tak nevypadalo, přítomní policisté se snažili preferovat tramvaje jak jen to šlo. Občas bych osobně zařadil jiné pořadí fází, přesto když se povedlo správné pořadí vlaků, dalo se dělat divy - dokonce se několikrát povedla současná jízda kontra oblouky všemi směry, čili 4 soupravy projely křižovatkou naraz - fakt špica.

Problémy jsou následující:
- policisté nebyli pražští rodáci, chvíli jim trvalo, než se naučili, která linka do jakého směru jede - dle jejich slov jim to trvalo cca hodinu, než se to naučili - to považuji za zásadní problém - když řídit křižovatku, tak s lidmi, kteří již předem vědí, co kam jezdí. Možná právě přes poledne diskutéři narazili právě na takovou "učící se" dvojici.

- dlouho trvá, než se odblokují výhybky z mostu - druhý vlak nemůže projet rychle za předchozím, policista nadává, ale po mém vysvětlení se chytá za hlavu, říká, že už něco takového slyšel, ale že to nikdy neviděl a dělá, že chápe..Problém by možná vyřešila hodně atypická splítka, jenže to již nikdo dělat XX let nebude.

- řidiči IGK na mostě nerespektují průjezdní profil tram

- nelze současně pustit obloukové fáze jirasek-most + most-nabrezi + auta v primem smeru krizovatkou po nabrezi - tato faze by most vyklidila raz-dva.

- nelze vypustit v jedné fázi pouze most.

- směr od Jiráska má pro auta vždy plnou zelenou.

- Strakonicka x Zborovská má strašně dlouhou přímou fází pro auta, kolizní směr most x Strakonická nestíhá vyklízet a auta se hromadí na mostě, čehož následkem nelze jezdit Jirasek-most, resp. Moran-most.

- řidiči TRAM na mostě vjíždí do zablokovaných výhybek, a pak si musí jít hodit ručně (co na to Banánek? (neboj, nebyls jediný, za hodinu jich tam šlo asi 5. Našel se i expert s devítkou, který musel couvat, jelikož si postavil do jiného směru) :-).

- řidiči TRAM na mostě pouští cestující uprostřed mostu, a pak se diví, když se mají najednou rozjet.

- a samozrejme to nejdulezitejsi - pres most nemelo jezdit tolik linek! 12 tam nema co delat!

Re: Postřehy z terénu

OdeslatNapsal: 12.5.2009 19:36
od 9001
Pánové umíte číst?? Psal jsem něco o tramvajácích? Narážel sem na zhovadilost DP když pošle do již takto problémového místa 3 slovy tři linky navíc. Ano od Moráně přibyli pouze 1,ale jaksi ty dvě linky vadí přímému směru od Moráně.

To Mr. Proti tramvajákům? Vím že tu kolují určité fámy,které si tu vykonstruovali někteří že Petře a Radku31. Ale asi nejvíc to jak se chovají, přesněji skučením já mám malý plat a pořád jim něco chybí něco se nelíbí atd. Já bych jim dal měsíc v mé pracovní pozici a pak by jsme si mohli povídat. Podle mě by se ještě s radostí za ten pult vrátili.

Re: Postřehy z terénu

OdeslatNapsal: 12.5.2009 19:26
od VareckaJ
V poledne, asi 12:40 tam byli 2 policisté a jedna policajtka, viděl jsem jí, jak si na papírek sepisovala linky a směr kam jedou :D

Re: Postřehy z terénu

OdeslatNapsal: 12.5.2009 19:20
od Mr.Cross
Tak tak souhlasím s Petrem a potvrzuji že dopolední směna PČR byla naprosto bez problémů,dokonce když viděla Kt8d5rn2p stát na mostě od Zborovské neváhala odběhnout a pohlídat vybočení konce tramvaje při odbočování k Jiráskovu nám. Odpolední směna to se zastavoval rozum nad tou hrůzou co předváděli! Jen jedna otázka pro 9001 kdo ti co osobního v životě provedl od tramvajáků,je to z tebe strašně moc cítit....

Re: Postřehy z terénu

OdeslatNapsal: 12.5.2009 19:11
od trainzjohny
Ono vůbec řízení PČR bývá problémové, pamatuji ještě před pár lety když jsem jezdíval do školy devítkou přes ND, když stály auta a s nima i tramvaje přes celý most legií a na obou stranách nábřeží byli kolony tak se na 95% na křižovatce u ND angažoval u SSZ nějaký orgán :roll: hold to těm klukům a holkám moc nejde #-o

Re: Postřehy z terénu

OdeslatNapsal: 12.5.2009 19:08
od Petr
9001 napsal:Tak si tam jdi stoupnout sám. Ty by si to určitě řídil na jedničku :roll: Na to se nic jiného napsat nedá. Ono dispečeři tam taky byly na okrasu. Kolona Tram až na Anděl to samé z druhé strany na Morán a z Výtoně cca 3 soupravy.
Problém není v PČR,ale ve zhovadilosti některých lidi v DP popř. Ropidu,kteří jsou schopný tohle stvořit. Máme 3 vozovny plné vozů s DIGI orientacemi, a další minimálně z půlky. Kdyby se udělala převíkací varianta 9/12/20 tak by se nemusel vůbec Palačák řešit.
Ano, klidně si tam stoupnu. A klidně budu řídit na jedničku. NA TO SE OPRAVDU NIC JINÉHO NAPSAT NEDÁ! Oni dispečeři mohou policajtovi maximálně něco doporučit, pokud je policajt tupej, vypadá to jak to vypadá. Proč ranní dvojice křižovatku zvládala? Milý Romane, než něco napíšeš, dej si nohy k ledu a pořádně se nadýchni. Opravdu se chováš, jak když.... Vůbec neznáš souvislosti, já tou křižovatkou projel dneska 8x. Vcelku bez problémů s ranní dvojicí, s kritickým problémem s tou polední. No nic. Je zvláštní, že největší kolony se těm skvělým policistům tvořily za zády od Moráně. A tam přibyla KRITICKÁ JEDNA LINKA. O má hrůzo. Oni se ti policisté totiž zapomínali otočit. Neustále studovali manuál a neuměli vkládat různé fáze křižovatky. Když chtěli pustit tramvaj od Moráně, neuměli to jinak, než jí nabídnout volno do všech třech směrů, tudíž blokovali zbytečně všechno a všechny ostatní. Takže zcela samolibě a povýšenecky říkám: Než ty dva, to tu křižovatku uřídím sám a o milión % líp. Opravdu nenechám stát tramvaj 6 minut na SSZ. Opravdu ne. I když je mi naprosto jasný, že teď vytáhneš, jak zase budu blokovat preferencí tramvají autíčka. Už to patří k tvému koloritu a nějak hledám, kdy se u tebe udála taková změna... Občas člověk zavzpomíná na toho motolského studentíka... No fakt nic. Nohy k ledu a DÝCHAT. ZHLUBOKA. Pak nebudeš naštvávat lidi.
trainzjohny napsal:Ono vůbec řízení PČR bývá problémové, pamatuji ještě před pár lety když jsem jezdíval do školy devítkou přes ND, když stály auta a s nima i tramvaje přes celý most legií a na obou stranách nábřeží byli kolony tak se na 95% na křižovatce u ND angažoval u SSZ nějaký orgán :roll: hold to těm klukům a holkám moc nejde #-o
Ale no tak. 9001 nám to teďkonc přece vysvětlil. V nich to není. Kdyby tam ta 9 raději ve své základní trase nejezdila a raději digitálně převlíkala, bylo by všechno fajn. Policistou to NENÍ. Jasný?

Re: Postřehy z terénu

OdeslatNapsal: 12.5.2009 18:56
od 9001
Petr napsal:
pepe napsal:bydlým u palackého náměstí a celé odpoledne trval dopravní kolaps ve všech směrech od této křižovatky i přesto že křižovatku řídila policie za dohledu dopraváků,nejhorší to je v ose Lidická ulice a ulice Na Moráni
Tvou informaci bych poopravil. PRÁVĚ PROTO, ŽE KŘIŽOVATKU ŘÍDILA POLICIE, TAK ZDE BYL DOPRAVNÍ KOLAPS. TY DVĚ POLICEJNÍ JELITA, CO TAM STÁLA OKOLO POLEDNÍHO BYCH NECHAL VYMÁCHAT V SUDU V LEDOVÉ VLTAVSKÉ VODĚ #-o


Tak si tam jdi stoupnout sám. Ty by si to určitě řídil na jedničku :roll: Na to se nic jiného napsat nedá. Ono dispečeři tam taky byly na okrasu. Kolona Tram až na Anděl to samé z druhé strany na Morán a z Výtoně cca 3 soupravy.
Problém není v PČR,ale ve zhovadilosti některých lidi v DP popř. Ropidu,kteří jsou schopný tohle stvořit. Máme 3 vozovny plné vozů s DIGI orientacemi, a další minimálně z půlky. Kdyby se udělala převíkací varianta 9/12/20 tak by se nemusel vůbec Palačák řešit.

Re: Postřehy z terénu

OdeslatNapsal: 12.5.2009 18:35
od Petr
pepe napsal:bydlým u palackého náměstí a celé odpoledne trval dopravní kolaps ve všech směrech od této křižovatky i přesto že křižovatku řídila policie za dohledu dopraváků,nejhorší to je v ose Lidická ulice a ulice Na Moráni
Tvou informaci bych poopravil. PRÁVĚ PROTO, ŽE KŘIŽOVATKU ŘÍDILA POLICIE, TAK ZDE BYL DOPRAVNÍ KOLAPS. TY DVĚ POLICEJNÍ JELITA, CO TAM STÁLA OKOLO POLEDNÍHO BYCH NECHAL VYMÁCHAT V SUDU V LEDOVÉ VLTAVSKÉ VODĚ #-o

pref

OdeslatNapsal: 12.5.2009 18:16
od pepe
bydlým u palackého náměstí a celé odpoledne trval dopravní kolaps ve všech směrech od této křižovatky i přesto že křižovatku řídila policie za dohledu dopraváků,nejhorší to je v ose Lidická ulice a ulice Na Moráni

Re: Bešťákova x přejezd

OdeslatNapsal: 12.5.2009 7:49
od jendelin.i
jendelin.i napsal:Bešťákova x přejezd už několik dní černé čočky + blikající žlutá.

Dnes před 8:00 ráno spatřena SSZ v provozu.