Stránka 385 z 420

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 16.5.2011 9:10
od Oskar
Jo, občas tam bylo zdržení, když se autobusy nemohly nacpat mezi auta, ale díky vyklízecím intervalům SSZ na druhé straně tubusu se fronta aut trhala. Teď tam postavilli SSZ, díky které dojde ke zdržení vždy a v míře mnohem větší, než přes spuštěním SSZ. Ale chápu, papírově se udělalo něco pro bezpečnost, proinvestovala se spousta peněz, lidé dostali práci... Samé pozitivní faktory. Koho zajímá, že to teď funguje hůř?

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 15.5.2011 23:55
od demon
Taky jsem to zaznamenal a přínos mi uniká, nejpozději tak 10 auto vždy najetý autobus pustilo, tohle vždy obě strany jen zdržuje, ale to je zřejmě jen nedůležitý "vedlejší produkt"...

Re: Preference MHD

Napsal: 15.5.2011 14:22
od Grossák
Videodetekce se pro tramvaje používá skutečně výjimečně. Je třeba právě na SSZ Trojská - Pod Lisem (hlavní detekce TRAM), nebo nedlouho také na semaforech u zastávek Hradčanská (pomocná detekce). Na Jiráskově náměstí určitě není. Na pár křižovatkách asi bude fungovat jako nouzová detekce TRAM. Nedoporučuju ji jako standard, protože kromě toho, že nikdy není zcela přesná, nedopočítáte se správného počtu tramvají/pantografů. Na Nádraží Vršovice to levé odbočení skutečně často padá, aniž by tam byla vozidla. Nejspíš opravdu porucha/nepřesnost, jak píše JaHu. Zvláštní je, že volno je vždy přesně 8s, bez ohledu na nároky příslušných vozidel či kolizních TRAM. Každopádně toto je podle mého názoru velmi ostudná křižovatka, jejíž modernizací nevznikl žádný přínos pro MHD. Zůstala bez preference.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 14.5.2011 13:07
od 9001
MF píše:
Oskar píše:Na křižovatce u výjezdu z terminálu Černý Most spustili SSZ. Jezdím tam už 6 let a za celou dobu nepamatuji takovou frontu autobusů, jako včera. Zdržení od odjezdu od sloupku do průjezdu křižovatkou asi 8 minut.

Nepamatuji si, že by tam za dob bez SSZ byl někdy problém. To jsou zase vyhozené peníze. [-o< :smt021 :smt078
Já tam sice jezdil občas, ale to vyjíždění z terminálu bylo vždycky blbý. Detekce ?kamerou? asi nefunguje jak má.
Sice to nebylo nejideálnější, ale přišlo mi to jako na Na Padesátem. Vždycky někdo přibzdil a pustil nejlépe autobus, jedoucí po hlavní.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 14.5.2011 12:28
od MF
Oskar píše:Na křižovatce u výjezdu z terminálu Černý Most spustili SSZ. Jezdím tam už 6 let a za celou dobu nepamatuji takovou frontu autobusů, jako včera. Zdržení od odjezdu od sloupku do průjezdu křižovatkou asi 8 minut.

Nepamatuji si, že by tam za dob bez SSZ byl někdy problém. To jsou zase vyhozené peníze. [-o< :smt021 :smt078
Já tam sice jezdil občas, ale to vyjíždění z terminálu bylo vždycky blbý. Detekce ?kamerou? asi nefunguje jak má.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 14.5.2011 10:18
od Oskar
Na křižovatce u výjezdu z terminálu Černý Most spustili SSZ. Jezdím tam už 6 let a za celou dobu nepamatuji takovou frontu autobusů, jako včera. Zdržení od odjezdu od sloupku do průjezdu křižovatkou asi 8 minut.

Nepamatuji si, že by tam za dob bez SSZ byl někdy problém. To jsou zase vyhozené peníze. [-o< :smt021 :smt078

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 14.5.2011 5:57
od Bobik
Ono to je před tou vozovnou vůbec také celé dojebané. Když už tam dělali nový SSZ, nechápu proč neudělali světla i před vozovnou, resp. nějakou signalizaci že je něco za rohem (zatahující čumákem na Šárku). Včera ráno jsem tlačil zpátky do vozovny vyjíždějící 26 a dneska večer zas zatahující 22 málem mě. Vzhledem k tomu, že občas tě ty čočky nechaj na hlavní vykysat, případně stojí ve vratech jedna souprava (DC) a druhá (ZC) za ní není vidět,tak tam dochází k těmhle situacím.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 13.5.2011 21:04
od Syrda
Tady to vadí o to víc, že zůstaly mezery pro MOŽNÉ odbočení do/z vozovny.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 13.5.2011 20:50
od BerryML
Grossák píše:
Syrda píše:Nové SSZ u vokovické vozovny je snad jen okopírovaný původní program (mezery pro odbočení do vozovny, které svítí ale jen na vyžádání).
Podle mého názoru se jedná o špatné řešení a obnova SSZ nemá žádný přínos pro MHD.
Ostatně jako na zbytku Evropské :-/

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 13.5.2011 19:37
od Grossák
willyjeff píše:Nedávno to tu psal Fořtík a je to fakt, křižovatka u zastávky Podolská Vodárna hezky čeká až člověk přejede křížení do centra a padne stůj přímo před nosem.
Musím se tam podívat, ale vliv mají pravděpodobně omezené rychlosti na dobité trati. :(

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 13.5.2011 19:37
od Grossák
Syrda píše:Nové SSZ u vokovické vozovny je snad jen okopírovaný původní program (mezery pro odbočení do vozovny, které svítí ale jen na vyžádání).
Podle mého názoru se jedná o špatné řešení a obnova SSZ nemá žádný přínos pro MHD.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 13.5.2011 19:18
od willyjeff
Nedávno to tu psal Fořtík a je to fakt, křižovatka u zastávky Podolská Vodárna hezky čeká až člověk přejede křížení do centra a padne stůj přímo před nosem.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 13.5.2011 19:12
od Syrda
Nové SSZ u vokovické vozovny je snad jen okopírovaný původní program (mezery pro odbočení do vozovny, které svítí ale jen na vyžádání).

Re: Preference MHD

Napsal: 13.5.2011 18:59
od JaHu
mart337 píše:Video detekce je určitě (možná podpůrná) na Jiráskově náměstí DC, neuvědomuju si jak ZC. A pak je i na křižovatce u nádraží Vršovice DC. Tam je to docela zajímavě řešené, protože detekční kamerka je nainstalována na protější straně (na světlech ZC). Ale je otočená do protisměru. Myslím, že je to chybně nastavené, protože když stojím ve stanici ZC, tak pokaždé se musí čekat až proběhne ciklus odbočení vlevo (i když tam žádné auto není), a pak je teprve volno pro tram.
U toho nádr. Vršovice ty kamery budou spíš kvůli detekci aut odbočujících vlevo. Pokud se vkládá levé odbočení, i když tam žádné auto není, tak by se mohlo jednat o poruchu nebo špatné nastavení kamery. Z hlavy ale nevím, jak je to tam řešeno.

Re: Preference MHD

Napsal: 13.5.2011 7:38
od mart337
Video detekce je určitě (možná podpůrná) na Jiráskově náměstí DC, neuvědomuju si jak ZC. A pak je i na křižovatce u nádraží Vršovice DC. Tam je to docela zajímavě řešené, protože detekční kamerka je nainstalována na protější straně (na světlech ZC). Ale je otočená do protisměru. Myslím, že je to chybně nastavené, protože když stojím ve stanici ZC, tak pokaždé se musí čekat až proběhne ciklus odbočení vlevo (i když tam žádné auto není), a pak je teprve volno pro tram.