Tož jsem včera zavítal párkrát do oblasti Malovanky a co se SSZ týče, byl jsem potěšen-ty 3 křižovatky jsou již patrně v režimu izolovaného řízení podporující preferenci (jak jsem se dočetl na pref. stránkách) a ke zdržení prakticky nedocházelo. Tu kolonu v Keplerově ale moc nechápu, když je to spodem přes Hládkov průjezdné a doprava od Břevnova/Strahova takovej štrůdl neudělá. Spíš mi přijde, že řidiči ještě neobjevili, že je už otevřeno, najedou na objízdnou trasu a na Malovance zjistí, že Myslbekova je zaslepena a pokračují rovně. Takže to by si ještě mohlo sednout
Brusnice, to je bída, zkoušel jsem Grossákovu radu najet DC až na KO, ale jednou jsem stál u sloupku přesně a navolilo, podruhé jsem tak půl metru přejel a nic, takže to záleží, jak se zrovna KO chce a jaký vítr fouká od západu
ZC jsem pak jednou vystál, mávaje protisměrné 22, opět proto, že jsem nebyl z dálky navolen a zblízka už bylo pozdě
Pak jsem taky přemýšlel o tvrzení 9001, že v Praze kromě Karmelitské, nemá tram další podobný špunt. Myslím si však, že Vinohradská DC je horká konkurence. Je ovšem otázka, jestli to lze klasifikovat stejně, neboť v Karmelitské není kam uhnout a je to o řešení celé oblasti, zatímco na Vinohradské je to o nedodržováním zákazu zastavení u chodníku a následnému vjíždění aut na koleje v souvislosti s absencí bumlíků. Ale ty tam možná nemůžou být kvůli šířce pruhu, v tom nejsem odborně způsobilý.
A ještě bych si dovolil upozornit na umístění DZ B 15 na most Legií od Divadla. Otázkou zůstává, jestli by nebyla lepší v opačném směru a kdo bude řešit její dodržování, ale mám tip, jestli tam není kvůli tomu, aby umožnila instalaci bumlíků v následném úseku (most, Vítěžná?) a nemusela se právě řešit ta šířka pruhu
Omluvte délku příspěvku, děkuji.