Stránka 387 z 399

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 11.5.2008 12:32
od Jakub
Netušíte někdo, co se to stalo s SSZ na vjezdové křižovatce do obratiště Špejchar? Možná jsem si toho jen nevšiml, ale zdálo se mi divné, že i tramvaje jedoucí přímo povětšinou stály na tomto šikovném semaforu.

Re: Preference MHD

Napsal: 11.4.2008 14:42
od nitro
Grossák píše:Je tam preference autobusů zavedená v roce 2007. Pokud je BUS vybaven, je upřednostněn. O preferenci se dělí s tramvajemi. Způsob řízení a paletu preferenčních zásahů ale neznám.
Jo diky, tusim ze minuly tyden byl na PRT link na clanek kde byl popis zavedenych preferenci a trasa l177 se tam vyskytovala docela casto, coz je jenom dobre :)

Re: Preference MHD

Napsal: 10.4.2008 23:45
od Grossák
Je tam preference autobusů zavedená v roce 2007. Pokud je BUS vybaven, je upřednostněn. O preferenci se dělí s tramvajemi. Způsob řízení a paletu preferenčních zásahů ale neznám.

Re: Preference MHD

Napsal: 03.4.2008 16:02
od nitro
Nejezdite nahodou nekdo pravidelne po krizovatce Harfa (u nadrazi Liben..)? Asi tak poslednich 7-14 dnu se mi zda, jakoby se zmenila priorita smeru. Driv platilo ze autobus v odpoledni spicce smerem od Vysocanske cekal hodne dlouho, ale treba dneska jsem to projel hodne rychle... Nebo ze by tam byla detekce busu v ramci zavadeni metrobusu? Projizdi tam totiz linka 177...

Re: Preference MHD

Napsal: 02.4.2008 18:54
od demon
willyjeff píše:Ten přechod ikdyž nesvítí světla přejít jde oproti tvým příkladům...
Tak i když ti nejde zatočit doleva, pořád ještě můžeš jet rovně nebo doprava, ne ?
Takže to taky jde... :D :D
Sorry za OT. :oops:

Re: Preference MHD

Napsal: 02.4.2008 13:17
od willyjeff
demon píše:
Sirka píše:A od tohohle týdne i opačným směrem. Akorát občas se to rozbliká, i když jen projede auto, a občas přecházíš a nic se neděje. Ale jinak chválím.
Jinými slovy "občas to nefunguje".
Když ti auto občas nepojede doleva a občas ti nebude chtít couvat, taky budeš chválit ?
heh, myslím že srovnáváš nesrovnatelné...Ten přechod ikdyž nesvítí světla přejít jde oproti tvým příkladům...

Re: Preference MHD

Napsal: 02.4.2008 11:07
od demon
Sirka píše:A od tohohle týdne i opačným směrem. Akorát občas se to rozbliká, i když jen projede auto, a občas přecházíš a nic se neděje. Ale jinak chválím.
Jinými slovy "občas to nefunguje".
Když ti auto občas nepojede doleva a občas ti nebude chtít couvat, taky budeš chválit ?

Re: Preference MHD

Napsal: 02.4.2008 10:36
od Sirka
jara píše:Dalším přechodem se systemém, který se na Praze 6 začal zkoušet je instalován nově od minulé středy (určitě) i u střešovické vozovny směr Centrum.
A od tohohle týdne i opačným směrem. Akorát občas se to rozbliká, i když jen projede auto, a občas přecházíš a nic se neděje. Ale jinak chválím.

Re: Preference MHD

Napsal: 25.3.2008 21:26
od jara
Dalším přechodem se systemém, který se na Praze 6 začal zkoušet je instalován nově od minulé středy (určitě) i u střešovické vozovny směr Centrum.

Re: Preference MHD

Napsal: 25.3.2008 10:15
od zastavaman
dnes po ránu jsem si všiml nové úpravy semaforu táboritskáxlupáčova - ve směrou od olšanské přibyla pro auta zelená šipka rovně a doprava, podle letmého pozorování tam padá v případě, že má tram jedoucí k lipanksé volno

Re: Preference MHD

Napsal: 23.3.2008 3:18
od Grossák
Absolute, díky za vysvětlení. Je to tak, byl jsem se tam už podívat. Když se přejezd zruší, je třeba najít variantu... Takže kudy? :)

Re: Preference MHD

Napsal: 21.3.2008 23:42
od Absolut
Ad 9001: Právě ten hned za křižovatkou s Vinohradskou by se měl zrušit. To obracení tam není úplně bezpečná věc, i kyž tak jezdím IAD na Olšany taky - Grossáku pro Tvoje info, když přijedeš na křižovatku Želivského zespoda (trasa a-124, 135, 139, 213 ...), tak se nesmí doleva a žeší se to jízdou rovně a otočením na prvním přejezdu v ul. Jana Želivského.

Re: Preference MHD

Napsal: 21.3.2008 23:39
od Absolut
Na Jana Želivskéhou u těch výjezdů z nákladového nádraží (celkem tři výjezdy) je to historicky kvůli kamionům.

Re: Preference MHD

Napsal: 21.3.2008 17:05
od Grossák
Na Jana Želivského je více přejezdů, než kolik jmenujete. Je zřízen třeba u výjezdů z pozemků a tam by podle mého názoru být neměl. Je to problematika, která zasahuje dál než jen na toto místo. Je třeba prověřit vazby na okolí, možnosti volby náhradní trasy pro jízdu určitým směrem v případě, že nemůžu přejet koleje do protisměru a případné jiné křižovatky mám řízené. A také samozřejmě nárůst zatížení dopravou na nových trasách. Zrovna v téhle oblasti mi přijdou podmínky jako příznivé.

K jednotlivým místům:
1) Tady přesně nevím, co myslíte, ale možná to bude mojí neznalostí místa.
2) Vzhedem k BUSu zachovat přejezd a zřídit SSZ, uvážit doplňkové šipky. Loni jsem tu viděl nehodu na kolejích bez účasti TRAM. Nevím, jak jsou zde časté.
3) Basilejské nám. jednoznačně SSZ + doplňkové šipky. Dokonce si myslím, že by to mohlo být díky tomu "rondelu" dobré místo na bezpečné signalizované a legální otáčení do protisměru přes koleje pro místní dopravu.

Re: Preference MHD

Napsal: 20.3.2008 21:01
od 9001
U Jana Želivského se sice lehko řekne, ale dost těžko udělá. Ať už mluvíme o všech 4 přejezdech.
1) Hned za křižovatkou s Vinohradskou, je potřeba protože, by prakticky nebylo možné odbočit se Soběslavské do Vinohradské.
2) U zastávky Mezi hřbitovy. Tady ani nemá cenu diskutovat, vzhledem k provozu pravidelné autobusové linky. Jinak přes tento přejezd jezdím poměrně často a velmi minimálně zde narážím zdržení.
3)Dva přejezdy na Basilejském náměstí. Zde je stejně stažena rychlost na 30 pro všechny. A zase narážíme na provoz autobusu + opět znemožnění výjezdu z Malešické ulice.

A obecný problém ve zrušení přejezdů. Pokud je zakázáno obracení na světelených křižovatkách, je zrušení přejezdů celkem nereálná věc.