Stránka 389 z 460
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 08.12.2011 19:44
od Bobik
Dělá to když tam seš sám. Pokud je něco přihlášený v protisměru (což přes den je skoro furt), tak jsem to nezaznamenal.
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 08.12.2011 19:20
od chemik
já tam byl tudle s 18kou a nic závadnýho jsem neviděl. Třeba se to tam v noci chová jinak než ve dne...
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 08.12.2011 18:03
od Bobik
Tak ohledně těch čoček na Hradčanské - zlobí to stále, obvykle zhruba v úrovni 2. sloupu TV od toho přechodu mizí předvolba a následně cca po vteřině, dvou padaj čočky na stůj (tedy změna od posledně). V padesáti se to dá ještě stihnout na volno, ve třiceti se to tipťop umagnetí s čelem tram na přechodu. Potvrzeno kolegou co si toho taky všimnul. Včera večer hlášeno na dispečink, ale v noci se v tom nikdo nehrabal, furt zlobilo. Tak uvidíme.
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 01.12.2011 6:30
od Bobik
OK, já v noci, mám 51.
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 01.12.2011 1:58
od chemik
já to tam odpoledne vozkouším, mam exhibiční jízdy na lince 18
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 30.11.2011 22:30
od Grossák
Tohle by nemělo nastávat. Vypadalo by to na kmitání odhlašováku. Pokud se to opakuje, je dobré to nahlásit na dispečink. Popsat, co se stalo.
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 28.11.2011 22:46
od Bobik
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 28.11.2011 18:41
od Grossák
MM-Mikulovsky píše:Bobik: Já proti OR 35 nic nemám - osobně jsem tu navrhoval dokonce o 5 km/h nižší. Jde o to že z nižší rychlosti samozřejmě zastavíš rychleji a na kratší vzdálenost = buď máš větší šanci srážce zabránit či sražené osobě minimálně nezpůsobíš tak vážná zranění (a ona tedy s největší pravděpodobností přežije)!
Pokud zrovna nekoukáš na ten rychloměr...
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 28.11.2011 12:02
od MM-Mikulovsky
Bobik: Já proti OR 35 nic nemám - osobně jsem tu navrhoval dokonce o 5 km/h nižší. Jde o to že z nižší rychlosti samozřejmě zastavíš rychleji a na kratší vzdálenost = buď máš větší šanci srážce zabránit či sražené osobě minimálně nezpůsobíš tak vážná zranění (a ona tedy s největší pravděpodobností přežije)!
No a protože musíš stejně stanicovat, tak dřívější přibrždění tě už tolik nezdrží.
Jinak je to obdoba (mnou nedávno navštívené) Olomouce a zejména TRAM zastávek před jejím hlavním nádražním, kde mají TRAM v obou směrech vyvěšenou OR 20 - narozdíl od naší Hradčanské je tam zadlážděný svršek a chodci mohou chodit přes TT v celé délce zastávek na dvě soupravy!
OVŠEM MNE PŘÍMO SE.OU TY 2 NAPROSTO NESMYSLNÝ SSZ NA HRADČANSKÝ - ŽE TO JDE BEZPEČNĚ I BEZ NICH JE VIDĚT NA TÉ OLOMOUCI I NAŠEM ANDĚLU, IPP ČI PALMOVCE!!!
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 28.11.2011 7:21
od Bobik
Zkus se podívat do toho oběžníku, resp. soupisu všech OR, pokud teda ho ve výpravně máte a je aktualizovanej, na oficiální důvod. Já to tipuju kvůli bezpečnosti. A ten ZC proto, protože je frekventovanější a už na něm došlo ke spoustě povalení a i smrťákům. Takže nejlevnějším řešením je pověsit OR.
P.S. To by mě zajímalo, až tam někdo někoho rozmašíruje ve třiceti co bude pak? Omezení na 10?
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 27.11.2011 22:05
od willyjeff
Bobik píše:
Ostatně soudím že SSZ Hradčanská by mělo být zničeno.
Hledal jsem pár stran zpět, ale nedočetl jsem se, proč je na Hradčanský z.c. ta OR do 35 km.h-1. Ta je kvůli bezpečnosti? Proč pak není i d.c.?
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 27.11.2011 6:49
od Bobik
Ale jo, přes den ať to běhá, prosím, to považuju oproti předchozímu stavu za zlepšení. Ale proč to běhá i v noci, kdy je minimální až nulovej provoz, to tedy nechápu. Oproti předchozímu stavu (blikačka) totální zhoršení. Zajímavý je, že taková "nová" Kohinorka blikat může. Proč tohle ne?
Ostatně soudím že SSZ Hradčanská by mělo být zničeno.
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 26.11.2011 21:22
od 9001
Strašnickou beru už jako úspěch už jenom díky volnému průjezdu od Průběžné. Cesta 19/26,která si vystála cyklus právě na Průběžné a pak si to dala ještě jednou na Strašnické. Občas se mi povedlo být pěšky rychlejší než tram...
K té SSZ na Nádraží Strašnice. Tam je to bohužel zvorané fest, protože i když je tram přihlášená, tak to pustí auta do koryt i když na cca 10s a pak až tram. Jinak samostatné odbočení beru jako velké plus. Zmizelo další problémové místo, kde mohlo dojít k blbé nehodě a nebo zdržení a následně konfliktním situacím.
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 26.11.2011 21:07
od Karosák
Strašnická
Jak říkal Bobik-od Průběžné 100% úspěšnost, od Primasky nikoliv. Dneska s linkou 4 a čekalo tam vždy množství lidí větší, než malé a na stůj mi to padalo u hlavy. Ani není potřeba, aby to volno drželo déle, spíš aby nepadalo tak brzo, a v čase mezi navolením a přidělením volna byl zohledněn čas potřebný pro stanicování na zastávce s daným objemem kaštanstva. U Depa Hostivař by to fungovat mohlo, ale tady je potřeba času o kapku více. S KB problém nemám, protože napřed tam opravdu nebývám
Provázanost s křižovatkou Průběžná nepotvrzena.
Brusnice
Žádnej šlágr. Asi lepší, než si třeba
, ale čekal bych pružnější reakce SSZ.
V Korytech DC
Ta šipka pro odbočení vlevo do Koryt je dobrej výsměch, ale už jsem si zvykl, je to taková výzva výzvy
Generála Šišky
Nevím, nejezdím tam.
Noční provoz vybraných SSZ
A já to sem budu psát tak dlouho, dokud to nežačne chodit d-dobře!
Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 25.11.2011 14:22
od Marek B.