Preference / antipreference MHD

Vše co souvisí s provozem tramvají. Chcete se stát řidičem tramvaje? Podívejte se sem. Debata ohledně linkového vedení a výluk.

Moderátor: TRAM-FÓRUM

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fořtík
Uživatel
Příspěvky: 2418
Registrován: 13.11.2003 22:51
Bydliště: Přijde den, kdy to odtajním! ;-)
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od Fořtík » 17.5.2011 20:16

Koh-i-noor: Staré SSZ demontováno, nové zatím neběží, i když vypadá "kompletní". Dnes ve špičce křižovatka řízena orgánem s preferencí, k večeru již bez orgána. ;-)

Uživatelský avatar
willyjeff
Uživatel
Příspěvky: 1761
Registrován: 30.11.2004 16:11
Bydliště: Trollhättan (a když se probudim, tak Praha)
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od willyjeff » 17.5.2011 20:05

Grossák píše:Problém na vzdáleném přihlašovacím kontaktu do centra. Už je vyřešen.
Děkujeme - potvrzuji. Dnes na lince 3 vše fungovalo. Mimojiné jsem ani nestál v Dlážděné, že by i tam provedena náprava?

Grossák
Uživatel
Příspěvky: 609
Registrován: 16.11.2003 3:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od Grossák » 17.5.2011 17:58

willyjeff píše:Nedávno to tu psal Fořtík a je to fakt, křižovatka u zastávky Podolská Vodárna hezky čeká až člověk přejede křížení do centra a padne stůj přímo před nosem.
Problém na vzdáleném přihlašovacím kontaktu do centra. Už je vyřešen.

XSC
Uživatel
Příspěvky: 1540
Registrován: 19.11.2004 21:38
Bydliště: 8,24,B

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od XSC » 16.5.2011 19:09

Martin Šubrt píše:Eltodo je jen firma, co nabízela své služby. Že je císařpán vůl, za to Eltodo nemůže.
Otázkou pouze je, jestli je císařpán pouze vůl, nebo z toho něco má. :D

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference MHD

Příspěvek od Bobik » 16.5.2011 16:28

Martin Šubrt píše:Na OD MHMP je to standard a tak to prostě bude :-)...
Aha, chápu, díky. Již jsem s několika magistrátními úředníky měl něco do činění. Komunikace možná, leč marná. Aneb bav se s volem o sobotě, když jde v pátek na porážku.... :roll:

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od Martin Šubrt » 16.5.2011 16:02

Jinak u Černého Mostu doporučuju busákům poslat návrh na vypnutí nového SSZ...to je teď nový trend, to projde :-)

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od Martin Šubrt » 16.5.2011 16:00

9001 píše:Eltodo už je nažrané. Přece jak psal MŠ je tu plán na cca 200 signalizací a je celkem jedno, kde budou stát. Bohužel se vedle ulice V Korytech našlo další zbytečné místo.
Eltodo je jen firma, co nabízela své služby. Že je císařpán vůl, za to Eltodo nemůže. Už jsem si opravil názor na řadu firem. Firmy tu jsou od toho, aby vydělávaly. Když je město Kocourkov tak pitomé, že si objednává a platí nesmysly, tak mu je prostě firma dodá. A Praha si objednala od roku 2007 do roku 2017 nějakých 230 nových SSZ, ovšem touží to ještě upgradovat na to, aby od roku 2007 do roku 2020 přibylo cca 500 SSZ... A pak už budeme nejlepší na celém světě. Že je ročně SKUTEČNĚ potřeba SSZ tak na DVĚ místa a u tří existujících se ukáže, že by SSZ potřeba ani nebylo, jest věc jiná :-).

Martin Šubrt
Uživatel
Příspěvky: 1779
Registrován: 13.5.2004 10:56
Bydliště: U denních linek č. 4,6,10,11,16,22,23 a C :-)
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference MHD

Příspěvek od Martin Šubrt » 16.5.2011 15:54

Bobik píše:Mě by zajímalo, proč ty nové SSZ běhají 24 hod denně, jestli to teda někdo ví. To kdo a proč rozhodl? Ještě bych to třeba pochopil na větších tazích, např Evropské, kde to je nejspíš proto, aby se tam v noci nejezdilo 160 (tak se jezdí "jen" 120).
Na OD MHMP je to standard a tak to prostě bude :-). Je třeba se obrátit tam. 75% těch SSZ je možné vypnout hned, 25% nemusí běžet ani během dne...

Uživatelský avatar
Bobik
Uživatel
Příspěvky: 4465
Registrován: 23.6.2008 21:02
Bydliště: Letná - tam co je ten největší tunel v republice

Re: Preference MHD

Příspěvek od Bobik » 16.5.2011 13:25

Mě by zajímalo, proč ty nové SSZ běhají 24 hod denně, jestli to teda někdo ví. To kdo a proč rozhodl? Ještě bych to třeba pochopil na větších tazích, např Evropské, kde to je nejspíš proto, aby se tam v noci nejezdilo 160 (tak se jezdí "jen" 120).

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9811
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od 9001 » 16.5.2011 10:09

Eltodo už je nažrané. Přece jak psal MŠ je tu plán na cca 200 signalizací a je celkem jedno, kde budou stát. Bohužel se vedle ulice V Korytech našlo další zbytečné místo.

Bobek
Šťoura
Příspěvky: 931
Registrován: 18.1.2006 14:22
Bydliště: jsem všude zdejší

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od Bobek » 16.5.2011 9:47

Krátce shrnuto, Eltodo se nažralo a koza nikoho nezajímá.

Uživatelský avatar
Oskar
Uživatel
Příspěvky: 1212
Registrován: 10.6.2006 11:17
Bydliště: Ano
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od Oskar » 16.5.2011 9:10

Jo, občas tam bylo zdržení, když se autobusy nemohly nacpat mezi auta, ale díky vyklízecím intervalům SSZ na druhé straně tubusu se fronta aut trhala. Teď tam postavilli SSZ, díky které dojde ke zdržení vždy a v míře mnohem větší, než přes spuštěním SSZ. Ale chápu, papírově se udělalo něco pro bezpečnost, proinvestovala se spousta peněz, lidé dostali práci... Samé pozitivní faktory. Koho zajímá, že to teď funguje hůř?

Uživatelský avatar
demon
Uživatel
Příspěvky: 6201
Registrován: 08.4.2006 16:32
Bydliště: Všude dobře, tak co doma...
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od demon » 15.5.2011 23:55

Taky jsem to zaznamenal a přínos mi uniká, nejpozději tak 10 auto vždy najetý autobus pustilo, tohle vždy obě strany jen zdržuje, ale to je zřejmě jen nedůležitý "vedlejší produkt"...

Grossák
Uživatel
Příspěvky: 609
Registrován: 16.11.2003 3:18
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Preference MHD

Příspěvek od Grossák » 15.5.2011 14:22

Videodetekce se pro tramvaje používá skutečně výjimečně. Je třeba právě na SSZ Trojská - Pod Lisem (hlavní detekce TRAM), nebo nedlouho také na semaforech u zastávek Hradčanská (pomocná detekce). Na Jiráskově náměstí určitě není. Na pár křižovatkách asi bude fungovat jako nouzová detekce TRAM. Nedoporučuju ji jako standard, protože kromě toho, že nikdy není zcela přesná, nedopočítáte se správného počtu tramvají/pantografů. Na Nádraží Vršovice to levé odbočení skutečně často padá, aniž by tam byla vozidla. Nejspíš opravdu porucha/nepřesnost, jak píše JaHu. Zvláštní je, že volno je vždy přesně 8s, bez ohledu na nároky příslušných vozidel či kolizních TRAM. Každopádně toto je podle mého názoru velmi ostudná křižovatka, jejíž modernizací nevznikl žádný přínos pro MHD. Zůstala bez preference.

Uživatelský avatar
9001
Uživatel
Příspěvky: 9811
Registrován: 15.11.2003 18:49
Bydliště: Blízko konečné linky 24,51.
Kontaktovat uživatele:

Re: křižovatky s antipreferencí

Příspěvek od 9001 » 14.5.2011 13:07

MF píše:
Oskar píše:Na křižovatce u výjezdu z terminálu Černý Most spustili SSZ. Jezdím tam už 6 let a za celou dobu nepamatuji takovou frontu autobusů, jako včera. Zdržení od odjezdu od sloupku do průjezdu křižovatkou asi 8 minut.

Nepamatuji si, že by tam za dob bez SSZ byl někdy problém. To jsou zase vyhozené peníze. [-o< :smt021 :smt078
Já tam sice jezdil občas, ale to vyjíždění z terminálu bylo vždycky blbý. Detekce ?kamerou? asi nefunguje jak má.
Sice to nebylo nejideálnější, ale přišlo mi to jako na Na Padesátem. Vždycky někdo přibzdil a pustil nejlépe autobus, jedoucí po hlavní.

Odpovědět