Re: Preference / antipreference MHD
Napsal: 23.11.2011 9:31
Aha. Tedy pardon. Měl jsem nějak v mozku zasunuto, že "by to rušilo historickej vzhled", tedy historie = památkáři. Moje chyba.
Jediné fórum, které je v úpadku!
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/
http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/viewtopic.php?f=16&t=434
Památkářů? Pokud si vzpomínám, památkáři se snad nevyjadřovali. To politici rozhodli, že by troleje hyzdily vzhled.Bobik píše:Kvikot památkářů ohledně trolejí
3. větě souvětí nějak nerozumím. Budou mít volno tram, pak třeba auta od Karláku k Muzeu a pak zase tram (pokud se nějaká přihlásí) a až pak Legerova?Martin Šubrt píše:Skoro nic. Preference bude umožněna technicky, ale křižovatky vzhledem ke křižovatkám sousedním budou nadále řízeny vlastně pevnými cykly s tím, že bude alespoň větší možnost výběru těchto pevných cyklů pro celé území.Láďa píše:Na I. P. Pavlova jsem si dnes všiml 2 kontaktů v blízkosti označníku zast ZC. 1 byl na troleji DC a 2. ZC. Dráty z nich vedly k tomu novému sloupku na konci zastávky DC. Ví někdo, co od toho máme očekávat?
Skoro nic. Preference bude umožněna technicky, ale křižovatky vzhledem ke křižovatkám sousedním budou nadále řízeny vlastně pevnými cykly s tím, že bude alespoň větší možnost výběru těchto pevných cyklů pro celé území.Láďa píše:Na I. P. Pavlova jsem si dnes všiml 2 kontaktů v blízkosti označníku zast ZC. 1 byl na troleji DC a 2. ZC. Dráty z nich vedly k tomu novému sloupku na konci zastávky DC. Ví někdo, co od toho máme očekávat?
jsou tamFořtík píše:Vypada to, ze naproti zastavce Vinohradska trznice DC dochazi k instalaci bumliku pred druhym z dvojice semaforu. Jejich smysl mi v techto mistech trochu unika, ale budme radi za kazdy metr!
V projektu SSZ se k preferenci uvádí toto:
Preference MHD
Algoritmus řízení je navržen tak, aby umožňoval plynulejší průjezd tramvají křižovatkou v míře
odpovídající způsobu řízení a dopravním poměrům. Minimalizace zastavení tramvají je řešena
vzájemnou koordinací volna pro tramvaje na SSZ 2.029 a 2.047.
- preference tramvají
prodlužování tramvajové fáze
krácení kolizních směrů (parametrická volba)
Preference BUS není navržena.