Jakože kvůli jedné zastávce kdesi na Vypichu přestanou například Strašnice vypravovat většinu svého vypravení na 22, nebo Kobylisy na 3? Na jednou stranu proč ne, budou rádi

Moderátor: TRAM-FÓRUM
Nemyslím si, že tohle nějak podnik trápí a bude to chtít nějak řešit i do budoucna.
Zrušit povinnost kontroly druhého vozu nikdo neschválí.Karosák píše: ↑27.12.2020 16:27Nejdříve obecně: Na tomto příkladu je krásně vidět, jak jsou požadavky (na řešení čehokoliv veřejného) protichůdné, protože každý prezentuje své potřeby. První tvrdí, že je zdržují ti druzí a naopak. Z toho lze nestranně vyvodit, že SSZ je nastaveno vcelku demokraticky - každý dostal svůj podíl a spokojen není nikdo
Věcně: "Dveřní" přihlašování je otázka aktivní preference, o které se toho namluvilo již mnoho, ale jdeme cestou kompromisu brnkaček, takže tuto variantu můžeme asi pustit z hlavy. Leda to vzít jako pilotní místo.
Osobně v tomto případě vidím jako nejlevnější a nejúčinnější řešení, zrušit povinnost kontroly 2. vozu. Byl bych pro to ale obecně v nácestných výstupních z více důvodů... Vlak, který od Stírky nezevluje, odstanicuje během kolizní fáze a je pryč.
Naopak ač jsem veskrze nakloněn nočním blikačkám, v tomto případě univerzální nadšení nesdílím - vlaky od Stírky mají mizerný výhled ke Kobyliskému náměstí přes pahorek podchodu a v případě MU by bylo dost dohadování a část pravdy by měli obě strany. Tady si myslím, že to oprávněně nedovolí dopravka![]()
A přitom obecně vzato je samozřejmě například pro linku 10 velmi špatně, že od Ďáíblic vystojí důlek, aby prázdný autobus jedoucí z výstupní zastávky do obratu využil preferenci. Občas úpím, když z 10 vidím, jak autobus teprve vjíždí do zastávky a odbavuje ve výstupní a já stojím. Za tu dobu bych odbočil 3x, ale prohrávám a prohrávám dál, protože to následně pustí přede mně linku od Březiněveské....