Stránka 405 z 418

Re: Preference MHD

Napsal: 11.11.2008 3:37
od Fořtík
Taky přiložím - včera, když jsem obcházel Vyšehradský tunel, jsem si všimnul, že ačkoliv je na Výtoni směr Podolí - Centrum a opačně téměř nevyužívaný a naopak směr Výtoň - Albertov využívaný více, než je obvyklé, SSZ pevně vládne obvyklým pevným cyklem. Proč? A vůbec i při bezvýlukovém stavu, proč tato křižovaka absolutně nereaguje na nároky tramvají a jede si ten svůj pevný cyklus? :roll: Přitom večer (tuším že se tak stává okolo půlnoci) křižovatka na nároky tramvají bez problémů reaguje - co přijede, jede bez zdržování tam, kam chce.

Re: Preference MHD

Napsal: 10.11.2008 23:15
od Petr
Černá můra tramvajákova? Linka 22 na trati do Hostivaře....
Bylo jednou jedno pořadí linky 22. Odbočilo si pěkně od Průběžné k zastávce Na Hroudě, před sebou maje vlak na lince 19. Řidič tohoto vlaku příliš nepospíchaje si nechal o setinku sekundy utéci volno na odbočení do smyčky Radošovická.... Vlak linky 22 zbytečně čeká dva cykly na volno pro přímý směr za linkou 19.... Uhání si pak k zastávce Zahradní Město.... SSZ za výjezdem z podjezdu padá nekompromisně na stůj.... Jedou autíčka..... Vlak se rozjíždí se zastávky Zahradní Město.... SSZ za zastávkou padá nekompromisně na stůj.... Jedou autíčka..... Vlak se dokodrcá do zastávky Sídliště Zahradní Město. Přechod pro chodce za zastávkou si volí jeden z cestujících na své volno a pro TRAM padá nekompromisně stůj.... Jdou chodci..... Tramvaj si postojí... CHodci mají volno pěkně dlouho.... Tramvaj uhání k zastávce Na Groši. SSZ na odbočení do Intersparu padá nekompromisně na stůj.... Jedou autíčka..... SSZ před zastávkou Na Groši padá nekompromisně na stůj.... Jedou autíčka..... Tramvaj se dostává do zastávky Na Groši.... SSZ za zastávkou padá nekompromisně na stůj.... Jede jedno autíčko.....
Mezi zastávkami Na Hroudě - smyčka Nádraží Hostivař je celkem 8 SSZ (pokud dobře počítám). Jedinou jsem v jednom kole projel bez zdržení. Všechny ostatní mne stoply.... #-o

Re: Preference MHD

Napsal: 09.11.2008 22:55
od Grossák
Všechny námitky na SSZ Na Pankráci - Děkanská vinice jsou tu vcelku oprávněné. Už došlo k určité úpravě dat dc, ale je tam jeden, zřejmě značný systémový problém při prodloužování volna dc. Musí se to spravit, jinak je to zmetek. Tak jsem zvědav... Jednoznačně je pravda, že by bylo správné udělat reko všech SSZ na tomto koo tahu.

Re: Preference MHD

Napsal: 23.9.2008 21:13
od kasme
Radek píše:nově samostatná fáze pro levé odbočení od Centrotexu na magistrálu, snad skončí kolony odbočujících IAD na kolejích.
ale budou kolony všude jinde - celková průjezdnost křižovatky se rozdělením fáze "Na Pankráci" zmenšila...
snad to ještě doladí...

Re: Preference MHD

Napsal: 23.9.2008 10:56
od Radek
Z pozice cestujícího jsem zatím celkem spokojený. Průjezd se jednoznačně urychlil, líbí se mi i nově samostatná fáze pro levé odbočení od Centrotexu na magistrálu, snad skončí kolony odbočujících IAD na kolejích.

Re: Preference MHD

Napsal: 23.9.2008 10:13
od Fořtík
kasme píše:rekonstruované SSZ Na Pankráci - Děkanská Vinice v provozu od cca pondělního poledne - zatím se chová dost zmateně, zvláště v koordinaci se sousední SSZ 4.407 Na Pankráci - Táborská. Krátké signály volno, vytváření kolon přes sousední křižovatky...
celkové foto od východu
Nechci malovat čerta na zeď, ale myslel jsem si, že to asi nebude dělat dobrotu, když bude jedna křižovatka s dynamickým řízením provozu a druhá s pevným cyklem. Když už se to dělalo, měly se udělat obě křižovatky. A to jak Na Pankráci - Děkanská vinice, tak Na Pankráci - Táborská (Lomnického).

Re: Preference MHD

Napsal: 23.9.2008 9:56
od kasme
rekonstruované SSZ Na Pankráci - Děkanská Vinice v provozu od cca pondělního poledne - zatím se chová dost zmateně, zvláště v koordinaci se sousední SSZ 4.407 Na Pankráci - Táborská. Krátké signály volno, vytváření kolon přes sousední křižovatky...
celkové foto od východu

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 13.5.2008 19:41
od MOp
Smysl teto investice zcela postradam. Zmenit ssz jen kvuli tomu, abych ji za x tydnu vyndal uplne a bez nahrady mi prijde totalne na hlavu.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 12.5.2008 18:01
od Jakub
Ne, DP má holt zavést již docela hojně rozšířenou preferenci autobusů i tam.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 12.5.2008 15:06
od MOp
A co maji delat ridici bus, kteri vyjizdi z obratiste spejchar? to maji kazde kolo lezt z vozu mackat tlacitko? dementni napad..

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 12.5.2008 8:38
od Bobek
Je to prosté, Watsone. Asi je tam hloupý řadič.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 11.5.2008 17:38
od Jakub
Já jen nechápu, proč se nemohl zavést systém "řidiči, zmáčkněte si tlačítko" pro vozidla vyjíždějící ze stavby.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 11.5.2008 16:42
od Vašek
Jakub píše:Netušíte někdo, co se to stalo s SSZ na vjezdové křižovatce do obratiště Špejchar? Možná jsem si toho jen nevšiml, ale zdálo se mi divné, že i tramvaje jedoucí přímo povětšinou stály na tomto šikovném semaforu.
Zřejmě došlo ke změně řídícího programu v souvislosti se zvýšeným provozem stavebních vozidel u staveniště tunelu Blanka.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 11.5.2008 12:32
od Jakub
Netušíte někdo, co se to stalo s SSZ na vjezdové křižovatce do obratiště Špejchar? Možná jsem si toho jen nevšiml, ale zdálo se mi divné, že i tramvaje jedoucí přímo povětšinou stály na tomto šikovném semaforu.

Re: Preference MHD

Napsal: 11.4.2008 14:42
od nitro
Grossák píše:Je tam preference autobusů zavedená v roce 2007. Pokud je BUS vybaven, je upřednostněn. O preferenci se dělí s tramvajemi. Způsob řízení a paletu preferenčních zásahů ale neznám.
Jo diky, tusim ze minuly tyden byl na PRT link na clanek kde byl popis zavedenych preferenci a trasa l177 se tam vyskytovala docela casto, coz je jenom dobre :)