Stránka 408 z 460

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 14.8.2011 15:54
od 9001
Štěpán píše:A kolik je teď aktuální limit v počtu mrtvejch, než se takováhle prolézačka začne někde stavět? :roll:
Ty ses ještě naučil žít s tím, že tahle civilizace (bez ohledu národnosti, rasy atd.) řeší vše až když se něco semele? A to není jenom o dopravě.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 14.8.2011 15:42
od OMH
Štěpán píše:A kolik je teď aktuální limit v počtu mrtvejch, než se takováhle prolézačka začne někde stavět? :roll:
Když se podívám na Barr., asi stačí jeden nezodpovědný chodec...

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 14.8.2011 15:31
od Štěpán
A kolik je teď aktuální limit v počtu mrtvejch, než se takováhle prolézačka začne někde stavět? :roll:

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 14.8.2011 13:09
od trainzjohny
MM-Mikulovsky píše:Mo nevím teď kam - projížděl jsem kolem Slánské a připadá mí, že se tam dělá šikana pro chodce. Takže naštěstí SSZ nebude?
Se SSZ spekuloval jen Brejšín, naštěstí bude jen prolézačka typu Kavalírka.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 13.8.2011 22:10
od MM-Mikulovsky
Mo nevím teď kam - projížděl jsem kolem Slánské a připadá mí, že se tam dělá šikana pro chodce. Takže naštěstí SSZ nebude?

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 13.8.2011 12:43
od MM-Mikulovsky
To je ten Kocourkov až bo..(binec) v tomto státě - není to přec tak dlouho (max. co jsem v Praze), kdy na nějaké železniční trati byl zastaven provoz pro špatný tehnický stav výhybky na vlečku. Problém byl, že dle nějakého zákona výhybky napojující vlečky byly jejich součástí a tedy majetkem soukromých vlastníků vleček. Ten té konkrétní výhybky snad byl v konkurzu či co a nemohl investovat do její opravy. Muselo se to logicky vyřešit změnou zákona, jenž všechny takové výhybky převáděl do majetku vlastníka "hlavní" tratě = státu a jeho SŽDC!
Probíraná situace soukromých semaforů na veřejných silnicích, dle mne má mnoho společných znaků a asi řešením tedy bude jedině zákonné nařízení!
Žel logika nestačí - musí se sepsat lejstro i na obyčejný pšouk.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 13.8.2011 11:44
od kruťák
9001 píše:kdo má dost peněz, tak se může složit na SSZ a prostě si ji tam postavit.
Ano. A když nikdo neřekne nic proti, tak mít trvale zelenou směrem do krámu. Zajímavý článek na toto téma: http://kverulant.org/semafor%20lidl.html

chemik: Neboj, já jim odpvěděl stejným stylem, problém je v tom, že už to SSZ mezitím opravili. Základní podstata je, že úředníci píšou o tom jak to funguje teď (opravené) a nikde není důkaz o tom, jak to fungovalo v těch prvních dnech, o kterých píšu já. Promluvit bych si s nima šel, kdybych měl v ruce video (třeba to jak jsem dostal zelenou vlevo ze Švehlovky k Penny a zároveň kolem prolítla tramvaj a měla čočky na volno) kteréžto ale v ruce nemám.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 13.8.2011 11:42
od chemik
Bobik píše:Protože problematika světelné signalizace je relativně složitá a komplikovaná záležitost, kterou není jednoduché jednoznačně popsat, v případě dalších nejasností Vás musím požádat o návštěvu na našem úřadě.
Tak tohle mě dostalo. :D Neumí to popsat, tak máš přijít k nim. Zřejmě ti to nakreslí, nebo zazpívá. :lol:
Spíš si myslím že to je akorát slušnou formou vyjádřen vzkaz ve smyslu "neotravuj" a dotyčný doufá že nikam chodit nebudeš. 8-)
A to bych si tam s nim šel klidně pohovořit! Nesnášim, když se ti úředníčci snažej udělat z člověka úplného blbce s tim, že dané problematice nemůže rozumět... Já si taky asi nechám postavit semafor před barákem, když tu ta možnost je...

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 13.8.2011 10:41
od trainzjohny
9001 píše:Ale tohle mě celkem dostává, takže někdo kdo má dost peněz, tak se může složit na SSZ a prostě si ji tam postavit. Co vlastně v tomhle městě z městského ještě patří městu?
Peníze za to všechno co už mu nepatří #-o a ty peníze se vhodně zašmelí do kapes jistých lidí.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 13.8.2011 10:35
od 9001
Ale tohle mě celkem dostává, takže někdo kdo má dost peněz, tak se může složit na SSZ a prostě si ji tam postavit. Co vlastně v tomhle městě z městského ještě patří městu?

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 13.8.2011 7:54
od Bobik
Protože problematika světelné signalizace je relativně složitá a komplikovaná záležitost, kterou není jednoduché jednoznačně popsat, v případě dalších nejasností Vás musím požádat o návštěvu na našem úřadě.
Tak tohle mě dostalo. :D Neumí to popsat, tak máš přijít k nim. Zřejmě ti to nakreslí, nebo zazpívá. :lol:
Spíš si myslím že to je akorát slušnou formou vyjádřen vzkaz ve smyslu "neotravuj" a dotyčný doufá že nikam chodit nebudeš. 8-)

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 12.8.2011 20:28
od kruťák
Tak těsně před uplynutím 30denní lhůty na vyřízení mi bylo odpovězeno ohledně SSZ u Penny na Zahraďáku.
Vážený pane ....,
na základě pověření Ing. Heroudka mi dovolte reagovat na Váš podnět.

Na úvod musím zkonstatovat, že světelný semafor na ulici Švehlova u supermarketu Penny není v majetku ani ve správě hl. města Prahy, ale investora supermarketu, což je společnost Magellan Epsilon.
Vaši domněnku, že nejsou detekovány tramvaje, nemohu potvrdit, protože tramvajová detekce na tomto semaforu je a funguje. Problém je však jinde a to v tom, že tramvaje zde nyní jezdí sníženou rychlostí nez obvykle. To znamená, že jízdní doby v detekovaném úseku jsou reálně jiné než doby projektované dle standardních rychlostí a proto může pozorovatel neznalý této skutečnosti mylně vyvodit takovýto závěr.
Dále konstatuji, že jsme z pozice silničního správního úřadu vstoupili do jednání s investorem a výsledkem je, že investor zajistí příslušnou úpravu semaforu v rámci jeho zkušebního provozu s příslibem, že k této změně dojde během příštího týdne.
Pane ....., nemohu souhlasit s Vaším dalším názorem a to, že se signál "volno" poskytuje současně více směrům, které jsou kolizní s jízdou tramvají, konkrétně levému odbočení ze Švehlovy ulice. Obě levá odbočení jsou řízena směrovými signály, které jsou vždy řešeny jako kolizní s jízdou tramvají. Protože se domnívám, že i zde se negativně projevuje problém s nestandardní rychlostí tramvají (viz. výše), a nepovažuji za nutné se o tom více rozepisovat.
Protože problematika světelné signalizace je relativně složitá a komplikovaná záležitost, kterou není jednoduché jednoznačně popsat, v případě dalších nejasností Vás musím požádat o návštěvu na našem úřadě.
Děkuji za podnět a přeji hezký den, Pavel Dražek - DOP MHMP
Už jsem odpověděl, že (přestože si stojím za tím, co jsem viděl na vlastní oči) hned týden po odeslání mé stížnosti došlo, ať už na popud kohokoliv, k vypnutí a následné nápravě situace.
Neodpustil jsem si také
vyjádřit svou občanskou nespokojenost s tím, že investor bude po mnoho let profitovat na pozemku, k němuž je kvůli přístupu bezpečnější (neřku-li nutné) omezit provoz signalizačním zařízením, a není schopen zařídit, aby bylo plně funkční. Toto ovšem bylo mezi tím napraveno, a tak má stížnost již po týdnu přirozeně pozbývala významu.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 26.7.2011 20:23
od Bobik
Pravdu máte oba. Mj ale se v jenom musim 9001 zastat, neboť mi přijde, že nesrovnává řidiče MHD a IAD, jen konstatuje že % blbů je všude stejný. A protože IAD je víc, logicky je víc i těch troubů. 8-)
Samozřejmě že co do možností odvracení nehod je na tom nesrovnatelně lépe.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 26.7.2011 19:40
od chemik
ale ty jako aktivni ridic IAD nemas za sebou 100 lidi, ty jako aktivni ridic IAD mas 100x lepsi manevrovaci schopnosti, kratsi brzdnou drahu. Nesnaz se prosim srovnavat ridice IAD a MHD

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 26.7.2011 19:22
od 9001
MOp píše:Nasel jsem 3 puntiky ze 4, to ti musi stacit!
9.2.2008 sobota 17:00 srážka s vozidlem zaparkovaným, odstaveným nesprávné otáčení nebo couvání
25.10.2008 sobota 13:05 srážka s jedoucím nekolejovým vozidlem řidič se plně nevěnoval řízení vozidla
28.12.2008 neděle 16:00 srážka s jedoucím nekolejovým vozidlem při zařazování do proudu jedoucích vozidel ze stanice, místa zastavení nebo stání
=D>
Děkuji. Takže kvůli pár plechům budeme překopávat celou oblast. Gratuluji.

Jinak MM. To co jsi napsal, se nedivím, že OHM takhle reagoval. Nejste svatí jak tady z vás děláš. Jak jsme se shodli s Bobíkem, tak se bere co přijde a podle toho to taky vypadá.
Já jako aktivní řidič IAD taky zabráním x nehodám a nemusím si tady hrát na svatého. Prostě poměr debilů je ve stejém poměru k počtu vozidel

Tramvají je kolik cca 500? Aut je několikanásobně více...