Stránka 412 z 460

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 15.7.2011 15:08
od Láďa
MŠ: Díky. OMH: Jak psal MŠ, web se proměnil a nemohl jsem na to nikde narazit. Na starém webu jsem to našel bez problémů. (Je možné, že už jsem zapomněl, kde jsem to tam hledal.)

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 15.7.2011 11:49
od MM-Mikulovsky
9001: Jestli se nepletu DPP má nějaký(ké) sypače a ty právě projíždí úseky, užívané z gumokolů jen BUS, do čehož spadají i TT jako Moráň - Palačák či právě Spořilov - Chodovská.
Občas jsou pak vidět i v obratištích TRAM, když si je zavolá např. rychlá rota, že se tam nemůže dostat.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 15.7.2011 11:36
od 9001
To mě ted napadlo, jak se vlastně řeší úklid sněhu z TT pojížděných busy? Vím že je léto, ale ted mě to napadlo.

Protože mi přijde docela divné, aby např. po Chodovské jel sypač po TT a silnice zůstala zapadaná a nebo i úsek ke smyčce...

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 15.7.2011 11:28
od MM-Mikulovsky
Martin Šubrt píše:
romanek763 píše:často zlobí ssz najezd na chodovskou ,rozsvítej se červený ,auta zastavěj a nic nejede .Docela často
Už jsem to byl prověřovat. Nejpravděpodobnější příčinou je, že při slunečných dnech spustí tramvaj zc svým stínem videodetekci busů dc... A je tam starý řadič, s kterým si nějak údržba už nerozumí, kamery na busy jsou tam naroubované nějak navíc mimo platné DŘ a kdo ví co dalšího. Problém je v řešení... Jinak právě tam jsem si párkrát spustil volno i kroucením zadkem se pod kamerou :-).
Tak to asi bude důvod, proč se nám z TT od Spořilova k Chodovské stává dálnice :lol: :lol: :lol: - když jsem teď před pár dny jezdil 11, tak nebylo kolo, že bych tam nepotkal IAD (-X (-X (-X !

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 15.7.2011 10:31
od Martin Šubrt
romanek763 píše:často zlobí ssz najezd na chodovskou ,rozsvítej se červený ,auta zastavěj a nic nejede .Docela často
Už jsem to byl prověřovat. Nejpravděpodobnější příčinou je, že při slunečných dnech spustí tramvaj zc svým stínem videodetekci busů dc... A je tam starý řadič, s kterým si nějak údržba už nerozumí, kamery na busy jsou tam naroubované nějak navíc mimo platné DŘ a kdo ví co dalšího. Problém je v řešení... Jinak právě tam jsem si párkrát spustil volno i kroucením zadkem se pod kamerou :-).

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 15.7.2011 10:28
od Martin Šubrt
OMH píše:
Láďa píše: No, já jsem psal také, ale přímo na dopravní odbor jsem kontakt nenašel, tak jsem to poslal na nějaký všeobecný mail. :-( Mohl bych rovnou poprosit o mail na dopravní odbor? :-)
Nefunguje web MHMP?
Kdo ví, web se nám zas proměnil :-). Tak třeba porodní bolesti. Jinak http://www.praha.eu/jnp/cz/home/magistr ... mentId=691 - ohledně SSZ je nejlépe se obracet na dva specialisty na dopravní telematiku. ostatní jsou sektoráři pro jednotlivé městské části. Nebo přímo psát Heroudkovi.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 15.7.2011 8:14
od OMH
Láďa píše: No, já jsem psal také, ale přímo na dopravní odbor jsem kontakt nenašel, tak jsem to poslal na nějaký všeobecný mail. :-( Mohl bych rovnou poprosit o mail na dopravní odbor? :-)
Nefunguje web MHMP?

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 15.7.2011 6:22
od romanek763
často zlobí ssz najezd na chodovskou ,rozsvítej se červený ,auta zastavěj a nic nejede .Docela často

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 15.7.2011 1:02
od Láďa
kruťák píše:
9001 píše:Dneska vyřešeno nejlepším možným způsobem. Okolo 9 vypnuto.
B r a v o !!!
Ví někdo zákulisní info, od koho to vzešlo, kdo se o to zasadil? Já jsem napsal pár mailů s určitým obsahem na dopravní odbor a další místa, tak by mě zajímalo, jestli na to mohl mít některý z nich vliv a má-li tedy smysl v tom pokračovat. Případně PM, dík.
No, já jsem psal také, ale přímo na dopravní odbor jsem kontakt nenašel, tak jsem to poslal na nějaký všeobecný mail. :-( Mohl bych rovnou poprosit o mail na dopravní odbor? :-)

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 14.7.2011 23:56
od kruťák
9001 píše:Dneska vyřešeno nejlepším možným způsobem. Okolo 9 vypnuto.
B r a v o !!!
Ví někdo zákulisní info, od koho to vzešlo, kdo se o to zasadil? Já jsem napsal pár mailů s určitým obsahem na dopravní odbor a další místa, tak by mě zajímalo, jestli na to mohl mít některý z nich vliv a má-li tedy smysl v tom pokračovat. Případně PM, dík.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 14.7.2011 23:44
od Láďa
9001 píše:Dneska vyřešeno nejlepším možným způsobem. Okolo 9 vypnuto.
=D> =D> =D>

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 14.7.2011 23:37
od 9001
Dneska vyřešeno nejlepším možným způsobem. Okolo 9 vypnuto.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 14.7.2011 23:26
od Grossák
chemik píše:
Bobek píše:Ze stálého repertoáru nového SSZ u NNŽ bych za mimořádně nedobrý nápad označil stav, kdy současně padá tramvajové stůj a už se rozsvěcí žlutá pro odbočení aut vlevo. Ano, na hřbitov je to kousek, ale proč to takhle provokovat...
Doovlil bych si připodotknout, že toto opravdu není dobrý nápad. Dnes se mi to podařilo dvakát, Já na tachu 50 a pár metrů před čumákem na stůj a současně auta žlutá a zelená...
No, toto je problém vložené fáze, která zde má délku max. pouze 5 s, což činí délku volna pro TRAM max. 10 s. Pokud jede první tramvaj a extrémně se necourá, neměl by být problém a SSZ počká. Pokud jedou dvě krátce za sebou, tak bohužel SSZ čeká i na tu druhou tramvaj, která volno nejspíše nemůže stihnout. Systémový problém. Řešením je jiný způsob tvorby algoritmu (v podstatě tzv. splítková logika), přidání kontaktu a prodlužovat jen od něj, nebo možnost výrazně prodloužit vloženou fázi (volno až na cca 25 s). Pak by ale bylo dobré, aby v ní jela i souběžná auta od Vinohradské. Je zkušební provoz, takže teď je možnost aspoň něco upravovat. Každopádně ve většině vložených fází a jejich těsném okolí jede jen 1 tramvaj, takže se jedná o problém minoritní.

Odsunout začátek žlutočervené pro levé odbočení po skončení volna pro tramvaj je jistě ke zvážení. Že je rozdíl 0 s, jsem si nevšiml.

Dnes jsem tam byl, a když jsem viděl, jak přijíždí skupiny vozidel, napadla mě i možnost izolovaného řízení, které obecně znamená pro preferenci větší prostor.

Na druhou stranu se podařilo, že semafor tramvaje skutečně preferuje, tedy prodlužuje, vkládá. A předvybírá kolizní fázi. To je třeba vidět. Obecně se nestává, že by HLAVNÍ fáze skončila tramvaji před čumákem.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 14.7.2011 9:32
od Martin Šubrt
JaHu píše:Ona ta chyba je i uvnitř samotné TSK. Mohl bych jmenovat případ(y), kdy projektant musel narychlo udělat změnu DŘ a tato dokumentace potom ležela skoro půl roku někde na podatelně TSK. Nehledě na to, že stále chybí z TSK zadání pro některé SSZ, které mají být realizovány ještě v letošním roce.
To, že by ing. J.A. z TSK udělal některé věci v DŘ jinak nebo že "nejsme schopni pochopit, co autor udělal...", ještě automaticky neznamená, že jde o chyby autora DŘ.
Samozřejmě, že je chyba především na straně samotné TSK a města, takovej čurbes jako tady není nikde jinde. Navíc ohledně nepochopení jsem měl na mysli spíše jiného autora DŘ ;-). Pokud vezmu tvé kolegy, s nimi je ještě luxusní spolupráce, přestože to mezi jistými šéfy maličko skřípalo, při níž se řeší konkrétní věci. A pochopitelně chyba není na vaší straně, chyba je na straně města, že postavilo smlouvu jak je a teď svůj chaos s chutí hází všude okolo. S podatelnou a zadáváním staveb SSZ asi těžko něco někdo udělá, neb to je součást staré TSK, kam se ze všech sil pořád snaží ÚDI nepatřit, a kam taky prostě nepatří. Ostatně opravdu velmi nerad bych kdykoliv komukoliv zadával stavbu SSZ, z nichž s 80% ÚDI nesouhlasí. Rád bych naopka zadal vykopání a odvezení cca 200 SSZ. Copak myslíš, můžu? :-) Jinak aby to nevyznělo, že tu kritizuju všechny okolo a zbytky ÚDI jsou svatý - tak to ani náhodou, v aktuální podobě jsme skutečně na zrušení, nepřinášíme městu vůbec nic a naprosto v klidu by se bez nás obešlo. Lidi, co něco uměli, odešli, nebo rezignovali, takže tu není nikdo, kdo by potřebné úkoly mohl kvalitně plnit. Možná za 3 až 5 let by se dalo znovu vybudovat to, co t bylo naposled někdy v roce 1995.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 14.7.2011 8:06
od JaHu
Martin Šubrt píše:Pokud dostaneme něco k vyjádření dřív, než je to postaveno, což se dosud celkem často i stávalo :-), jsme schopni tam najít dvě tři nejkřiklavější chyby a tak u jedné z nich vybojovat nápravu. ... Ale popravdě, vzhledem k tomu, že vyjadřovačky děláme často ze dne na den, už ani tak nemíváme šanci ve vývojácích najít nějaké problémy. Dokonce jsou SSZ, kde již nejsme schopni pochopit, co autor vlastně udělal...
Ona ta chyba je i uvnitř samotné TSK. Mohl bych jmenovat případ(y), kdy projektant musel narychlo udělat změnu DŘ a tato dokumentace potom ležela skoro půl roku někde na podatelně TSK. Nehledě na to, že stále chybí z TSK zadání pro některé SSZ, které mají být realizovány ještě v letošním roce.
To, že by ing. J.A. z TSK udělal některé věci v DŘ jinak nebo že "nejsme schopni pochopit, co autor udělal...", ještě automaticky neznamená, že jde o chyby autora DŘ.