Stránka 430 z 460

Re: Preference MHD

Napsal: 08.4.2011 11:23
od Karosák
Reakce na diskusi o SSZ ve vlákně Rekonstrukce TT:
krtinek to vystihl. Pro auta jen žlutá a červená ampule a fungovalo by to jako SSZ Chodovská, ale místo tramek a busů by padal panáček a místo detekce by byl čudl. Podobně fungují světelné závory v Liberci pro tramvaje (Fügnerova, Na Bídě, Ještědská). Jinak kdo by se dostal někdy na Mlýnskou k nově zbudované zastávce a přidruženému SSZ, doporučuji ke studiu, je to divočina 8-) Křižovatka není na blikačku, půlka SSZ na hlavní normálně má zelenou na rovně a tuším červenou na odbočení, ale ta část za potokem u kolejí je potmě (čočoky i přechody) a když přijede tramka, tak se to rozsvítí, zabezpečí tramvaj a pak zase vrátí do původní tmy. Moc jsem to nepochytal, ale má to nápad a je to velkolepý :shock:

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 08.4.2011 9:22
od 7080
chemik píše:Pan Bobik nečte oběžníky GéŘet? U nás visí na nástěnce na chodbě už asi 14 dní, že bude uvedeno do provozu staré P-návěstidlo u Interšpáru =D> =D> =D>
Třeba pan kolega nepochopil, co to je předzvěst. Když i naše GŘ umí takhle česky, tak je to špatné. Pokud je napsáno na ofiko tabuli, že se předzvěstí, tak tím pádem asi na předzvěstidle a z toho se mi ježí chlupy i tam kde je nemám.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 08.4.2011 6:31
od Bobik
chemik píše:Pan Bobik nečte oběžníky GéŘet? U nás visí na nástěnce na chodbě už asi 14 dní, že bude uvedeno do provozu staré P-návěstidlo u Interšpáru =D> =D> =D>
Ale čte (občas 8-) ), jen jsem nějak nepovažoval za podstatné vymýšlet přesný časový údaj. Zvlášť když si ho přesně nepamatuju. #-o Ostatně cca týden je něco mezi 1-14 dny, ne? :lol:

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 08.4.2011 4:18
od chemik
Pan Bobik nečte oběžníky GéŘet? U nás visí na nástěnce na chodbě už asi 14 dní, že bude uvedeno do provozu staré P-návěstidlo u Interšpáru =D> =D> =D>

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 07.4.2011 17:29
od Bobik
ZATÍM (jsem po zkušenostech skeptik) to tam funguje jak má od té doby co to cca před týdnem spravili.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 07.4.2011 17:18
od Karosák
Jinak jestli se to tu ještě nepsalo, fungují opět předvěsti SSZ Švehlova x Práčská. Včera to padlo hezky, ale jak moc velká jistota úspěchu to je a jestli se někdo rýpal i v řízení SSZ, musí říct někdo, kdo tam jel vícekrát Z:idea:

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 07.4.2011 13:19
od JirkaR
Jako místní chodec (a pouhý cestující) tu Bertramku taky hodnotím kladně. Všímám si, že jsou tímto zřejmě tram "synchronizovány" na vjezdu do oblasti Smíchova, která má SSZ nějak centrálně řízené, takže na dalších křižovatkách už pak nečeká. Kdysi míval ten přechod nepříjemnou vlastnost, že mne jako chodce z druhé strany Plzeňské (ul. Na Čečeličce) pustil k zastávkám těsně po odjezdu zde čekajících tram, a já musel čekat na další (přecházení na červenou zde nehrozí kvůli velkému provozu, a někdy i dohledu Městské policie [blízká základní škola]).

To ale bylo před už vícero lety upraveno, takže nyní nejenže tram místo aby stála někde dál na trase k Andělu, odstojí si totéž ještě v zastávce, ale i SSZ teď opozdilé cestující vpustí přes Plzeňskou do prostoru zastávky v dostatečném předstihu před čočkami na volno, aby mohli být ještě vpuštěni do vozu (což řidiči tram také zhusta dělají - patří jim můj velký dík!) Považuji toto za dobře fungující řešení (když už má Smíchovský uzel z tohoto směru takovou propustnost, jakou má)..

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 07.4.2011 8:22
od MM-Mikulovsky
Láďa: SSZ na Bertramce DC, dle mých skoro tříletých zkušeností s ní pouští 2 TRAM (ovšem samozřejmně řidič té první se nesmí "flákat" - jet až notnou chvíli po začátku signálu "volno")!
TRAM následně plynule bez zastavení projedou všechna následující SSZ k zastávce Anděl (před níž občas pro její obsazení předchozími vlaky musí ještě zůstat stát).
Ovšem několikrát jako "druhému" mi na té Bertramce padlo "stůj" těsně před nosem a (pro nemožnost bezpečného zastavení) jsem pokračoval dále a to (díky courajícímu se kolegovi předemnou) zdaleka ne maximální rychlostí povolenou pro ten konkrétní úsek a přesto jsem všechna další SSZ "stihl" = začátek volna na SSZ Bertramka DC je správně, ale konec by mohl být určitě alespoň o 20 (né-li 30) sekund později.

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 06.4.2011 23:25
od Láďa
Měl bych dotaz ohledně SSZ na Bertramce. Tramvaje a auta zc mají volno, nicméně pokud jede tramvaj dc má stůj. Volno jí padne klidně i 1 za 3 minuty a následně pak pustí jen 1 soupravu. Tudíž pokud stanicují soupravy 2, tak další musí opět čekat. Přičemž v opačném směru ty 3 minuty svítí stále volno. Ví někdo proč to tak je?

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 06.4.2011 20:29
od Bobek
Asi pilotní projekt. :) (Postaveno, vyzkoušeno, zapomenuto...)

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 06.4.2011 20:29
od demon
No já vim že to tam je dlouho, už hóóóódně jar tamtudy jezdim, ale pořád za tim vidim nějaký příčiny, o kterých ovšem nemám naprosto šajn, tak proto se ptam... :wink:

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 06.4.2011 20:21
od Petr
demon píše:Jaký smysl má vůbec tak masivní "preference" autobusů na křižovatce Starostrašnická - V Olšinách ?
Jo, tam je to síla... Široko daleko žádný autobus, ale jeho čočky pořád svítí na volno a drží všechno.... Čtrnáct let co jezdím :(

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 06.4.2011 20:13
od demon
Jaký smysl má vůbec tak masivní "preference" autobusů na křižovatce Starostrašnická - V Olšinách ?
Autobus tam stejně projede tak maximálně jeden co 3 cykly a tramvaje stejně jako auto to neúměrně zdržuje.
Navíc to tramvajím ani v jednom směru naprosto nevychází do jízdy a kontrolní bod na Strašnické tomu dodává korunu...

Re: křižovatky s antipreferencí

Napsal: 05.4.2011 19:59
od Grossák
Na Vršovická x Petrohradská to pomohla do centra, ale ve směru z centra se to naopak zhoršilo! :(

Re: Preference MHD

Napsal: 04.3.2011 15:47
od Fořtík
Tak si to zkus přečíst ještě jednou. 8-)